het is net de pestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
Trouwens, het aantal transalpjes in deze contreien is echt schikbarend toegenomen! zondag in klein ritje (15km) 7 tegen gekomen!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kun je beter verhuizen naar brommertopic
Coolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:49 schreef picodealion het volgende:
Het lijkt erop dat ik deze zomer met twee vrienden een rondje Zwarte Zee ga rijden. Ik denk dat ik toch maar voor een dikke toerbak moet kijken. Misschien toch maar die GTR1000.
Mja zat ik me ook net af te vragen idd. Is wel een takke-eind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dikke tourbuffel zo'n GTR, is wat lichters niet leuker om mee te spelen op zo'n motorvakantie? Of zeg ik iets geks nu? Anders een VFR, goede tussenweg
Uiteraard.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Coolook daarnaartoe rijden enzo? Beste tocht wordt het dan.
> TRV Topicreeks: Reizen op de motor #1quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
rondje zwarte zee als in de rijden naar de zwarte zee of rij je rond de zwarte zeewant dan zul je ook oekraine en rusland moeten doen
niet echt de beste plek om te zijn momenteel
Beide, en we moeten even aankijken hoe het gaat qua oorlog uiteraard. Anders verzinnen we wel een leuk alternatief in die omgeving.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
rondje zwarte zee als in de rijden naar de zwarte zee of rij je rond de zwarte zeewant dan zul je ook oekraine en rusland moeten doen
niet echt de beste plek om te zijn momenteel
hij wordt door iedereen als perfecte beginnermotor aangeschreven en hij is ontzettend veel verkocht.quote:
Salatrel moet je niet zo serieus nemen, die is gewoon jaloers dat die Suzuki niet uit elkaar trilt.quote:
Dus als iets veel verkocht is dan is het goed?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:30 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
hij wordt door iedereen als perfecte beginnermotor aangeschreven en hij is ontzettend veel verkocht.
Zal wel een kut ding zijn dan![]()
het is maar net wat je zoekt he..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus als iets veel verkocht is dan is het goed?
Jammer van jenu zie ik dat ik meteen met een echte fokker van doen heb.
Was gewoon oprechte vraag omdat ik net toevallig dat filmpje gekeken had.
Dan noem je ook meteen twee merkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:41 schreef ErkendFokker het volgende:
Als je het vergelijkt met een BMW of een ducati ofzo dan is ie vast kut.
Ja weet ik veel, zij zullen vast beter in elkaar geschroefd zijn en betere remmen hebben maarja daar betaal je flink voor. Mijn Gs500 was 700 euro en heb er nu nog wat onderhoud aan gedaan maar ik ben er best tevreden mee, hij is voor mij snel genoeg. Ik koop over een paar jaar als ik wat beter kan rijden wel een betere/duurdere motorquote:
En dit moet je ook gewoon negeren.quote:
Wat is dat trouwens voor retarded filmpjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
En dit moet je ook gewoon negeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |