Eens, is dit een groot nadeel? Ja wel jammer maar verder? Ben toch van plan een goed slot te kopen of misschien zelfs twee.quote:
Ja, ik heb de Kriega R20. Geweldig ding.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 08:46 schreef stoeltafel het volgende:
Net een mooie eerste motor gezien op MP, http://link.marktplaats.nl/m787020739
Rijden jullie is met een motorrugzak, zo ja is dit een specialemotorrugzak?
Oke, deze motor gaat niet doorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:32 schreef BlackLining het volgende:
Als het stuurslot kapot is gaan er hier een paar hele grote alarmbellen heel hard rinkelen
Mooie tas, deze lijkt mij wel wat http://www.4bikersandbike(...)iega-r35-rugzak-35l/quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de Kriega R20. Geweldig ding.![]()
Heb er ook nog een (extra) backprotector inzitten.
Whehe, Bandit 400 is best lachen. Keer een stukje op gereden, best een fel blokje nog.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:39 schreef Daantke het volgende:
Ik hou helemaal niet van die Ducati-achtige frames maar ik zag net een Bandit 400 en ik vond 'm best mooi. En ja het is een waterkoker.
Krijg je dan geen spijt dat het een 400 is?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:43 schreef Daantke het volgende:
Hij draait veel te veel toeren voor mij, ben een vtwin gewend waar ik max 5k mee reedToch zit ik er stiekem naar te kijken, op MF staat een mooie te koop.
Ik ben niet zo van de snelheid, meer van dijkjes pakken met je vizier open en een smile in je helmquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Krijg je dan geen spijt dat het een 400 is?
Vind hem zelf ook wel tof qua uiterlijk, maar lijkt me kut dat ie 400 is...
Ja stel je wil keer goede toer doen ofzo dan ga je het denk ik wel missen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:46 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de snelheid, meer van dijkjes pakken met je vizier open en een smile in je helmmaar voor eventuele snelwegritjes is het wel kut ja.
Ik heb trouwens maar een paar dagen last gehad van die schroevenoperatie. Het irritantst was de hechting die vlakbij mn knie zit, waardoor het buigen van mn knie pijnlijk was, en de spier wordt natuurlijk weer beschadigd met een operatie. Maar na een paar dagen had ik er geen last meer van, en het voelt beter dan eerst. Ik probeerde een stukje te rennen en een bal hoog te houden en dat ging vorige week allebei pijnloos en beter dan eerstquote:
Fluor helm erbij alles.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:49 schreef picodealion het volgende:
Het lijkt erop dat ik deze zomer met twee vrienden een rondje Zwarte Zee ga rijden. Ik denk dat ik toch maar voor een dikke toerbak moet kijken. Misschien toch maar die GTR1000.
Beterquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:50 schreef Daantke het volgende:
[..]
Ik heb trouwens maar een paar dagen last gehad van die schroevenoperatie. Het irritantst was de hechting die vlakbij mn knie zit, waardoor het buigen van mn knie pijnlijk was, en de spier wordt natuurlijk weer beschadigd met een operatie. Maar na een paar dagen had ik er geen last meer van, en het voelt beter dan eerst. Ik probeerde een stukje te rennen en een bal hoog te houden en dat ging vorige week allebei pijnloos en beter dan eerst
minimaal een GS voor nodigquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:49 schreef picodealion het volgende:
Het lijkt erop dat ik deze zomer met twee vrienden een rondje Zwarte Zee ga rijden. Ik denk dat ik toch maar voor een dikke toerbak moet kijken. Misschien toch maar die GTR1000.
Dikke tourbuffel zo'n GTR, is wat lichters niet leuker om mee te spelen op zo'n motorvakantie? Of zeg ik iets geks nu? Anders een VFR, goede tussenwegquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Op wat voor schaal staat dit? Is GTR meer dan een GS of niet?
het is net de pestquote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:14 schreef KneusTeun het volgende:
Trouwens, het aantal transalpjes in deze contreien is echt schikbarend toegenomen! zondag in klein ritje (15km) 7 tegen gekomen!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dan kun je beter verhuizen naar brommertopic
Coolquote:Op dinsdag 11 maart 2014 10:49 schreef picodealion het volgende:
Mja zat ik me ook net af te vragen idd. Is wel een takke-eind.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:12 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Dikke tourbuffel zo'n GTR, is wat lichters niet leuker om mee te spelen op zo'n motorvakantie? Of zeg ik iets geks nu? Anders een VFR, goede tussenweg
Uiteraard.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Coolook daarnaartoe rijden enzo? Beste tocht wordt het dan.
> TRV Topicreeks: Reizen op de motor #1quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:20 schreef Salatrel het volgende:
rondje zwarte zee als in de rijden naar de zwarte zee of rij je rond de zwarte zeewant dan zul je ook oekraine en rusland moeten doen
niet echt de beste plek om te zijn momenteel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |