Ik heb een leuke Kawasaki ER-5 in de aanbieding.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
![]()
Ik ga deze week beginnen aan mijn motorrijbewijs. Wilde het niet langer uitstellen
Zit ook al met een schuin oog naar marktplaats te kijken voor een fijne motor om mee te starten (zit te denken aan tussen de 1000 en 2000 euro). Als iemand daar tips over heeft, dan hoor ik dat graag
Heb je hem op internet staan?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb een leuke Kawasaki ER-5 in de aanbieding.
nee inde schuur hurrrrdurrrrquote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je hem op internet staan?
Ik wou ook al zeggen "op de standaard" maar denk is wel beetje te flauw.... komt hij aan.quote:
Nee ik heb me net bedacht dat ik 'm weg ga doen, namelijk een uur geleden een mooie XJ900 uit '84 op marktplaats gespot en gereserveerdquote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je hem op internet staan?
Jij hebt al een flauwe grap gemaakt vanavond!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wou ook al zeggen "op de standaard" maar denk is wel beetje te flauw.... komt hij aan.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef BlackLining het volgende:
GoddommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef BlackLining het volgende:
Dit is ook een BanditNaaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde rap in zicht?
Hier fotootje van een voor jou betaalbare Bandit. Hebben we ook allemaal onze fiets weer laten zien voor vanavondquote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij hebt al een flauwe grap gemaakt vanavond!
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Hier fotootje van een voor jou betaalbare Bandit. Hebben we ook allemaal onze fiets weer laten zien voor vanavond
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gummiebeer,punkmuis en mijne, voor beetje meer variatie
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Nero22 het volgende:
En dan nog een "sportscooter"fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe hard gaat die supersport eigenlijk?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
140 met tegenwind, 170 met wind in de rugquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
fixed![]()
Hoe hard gaat die supersport eigenlijk?
Das toch geen supersport! Die antieke rammelbak van mij loopt zelfs harderquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
140 met tegenwind, 170 met wind in de rug
Ja maar... Nou...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das toch geen supersport! Die antieke rammelbak van mij loopt zelfs harder
Ik denk zelfs dat die olieboot van gummie nog wel eens sneller kon zijn.
Bwehe, mijn god wat heb ik een hekel aan mensen die dat argument serieus gebruiken. Laatst weer een kringverjaardag meegemaaktquote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja maar... Nou...![]()
Max snelheid is toch 130! Op de A2 zelfs maar 100!
ze hebben geen ongelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bwehe, mijn god wat heb ik een hekel aan mensen die dat argument serieus gebruiken. Laatst weer een kringverjaardag meegemaaktGoh BL, ben je je motor aan het repareren? Jup. Hoe hard kan ie eigenlijk? Mwah, 210 zoiets.. Maar is dat geen onzin? Zo hard mag je helemaal nergens!
Dat dat eenpittertje van jou niet harder dan 130 kan voor die uit elkaar dondert kan ik niks aan doen heaquote:
170 op de teller jonguh!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat dat eenpittertje van jou niet harder dan 130 kan voor die uit elkaar dondert kan ik niks aan doen hea
Ook alleen maar omdat de naald van de teller losgetrild isquote:
trillingen zijn juist minder als toeren hoger zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 22:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de naald van de teller losgetrild is
210 op de teller, gemiddelde leasebak rijd toch al dik over de 200?? Wat zeuren ze dan??quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bwehe, mijn god wat heb ik een hekel aan mensen die dat argument serieus gebruiken. Laatst weer een kringverjaardag meegemaaktGoh BL, ben je je motor aan het repareren? Jup. Hoe hard kan ie eigenlijk? Mwah, 210 zoiets.. Maar is dat geen onzin? Zo hard mag je helemaal nergens!
minder heftig omdat ze elkaar bij hoge toeren uitschakelen toch? neem aan dat die cilinder van jou wel vaker heen en weer klapt op 170 dan bij 30. Als we ervan uitgaat dat je geen 9k bij 30 maakt :pquote:Op maandag 31 maart 2014 22:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
trillingen zijn juist minder als toeren hoger zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |