Als ik zo lees hoeveel hesjes men vandaag heeft zien rijden hoor ik er zonder niet echt meer bij geloof ikquote:
Ik heb zo'n hesje altijd aan eigenlijk. Goed, hij is best smerig maar nog goed zichtbaar. Weet niet beter denk ikquote:Op zondag 30 maart 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik zo lees hoeveel hesjes men vandaag heeft zien rijden hoor ik er zonder niet echt meer bij geloof ik![]()
Maar neuh, mijn nieuwe pak is helemaal zwart, motor ook grotendeels, voor mijn veiligheid zorg ik zelf wel. Als afhankelijk bent van zo'n hesje rij je verkeerd. Zo kun je van dat zinnetje 'zien en gezien worden' het laatste deel ook wel schrappen vind ik. Zelf zorgen dat niemand je kán aanrijden is belangrijker.
Dat ook. Of ze willen je niet zien, maar dat is al vaker gezegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:08 schreef Salatrel het volgende:
Iemand die niet kijkt gaat dat hesje ook niet zien
Die konijnen zijn pas kut 's nachts, heb er met de vierwieler al eentje aangetiktquote:Op zondag 30 maart 2014 19:11 schreef Bozz187 het volgende:
Priceless, rijdt net met een collega de haven van den helder op, lukt het die vent om een meeuw aan te rijden
Zodat je hem stelt op een verkeerde invering met het wiel verder uitgeslagen dan normaal, waardoor je als je erop zit je uitgaande as krom trekt? Lijkt me bijzonder onverstandig.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Achterwiel moet sowieso van de grond af als je je ketting wil stellen, hoe dan ook.
Ook niet in het donker, de hoek is vaak gewoon erg slecht.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Yreal het volgende:
Viel me laatst wel op hoe slecht je een motor ziet van achter in het donker door een autoruit..
Was het maar kut, reed ik ook met een hesje,quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef picodealion het volgende:
Wat een trieste kutreacties worden er gegeven tegen het gebruik van hesjes zeg.
Het gaat er meer om, het is 18C zon schijnt ik trek me hesje aan en en iedereen ziet me.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef picodealion het volgende:
Wat een trieste kutreacties worden er gegeven tegen het gebruik van hesjes zeg. Toen ik elke dag heen en terug over de hei moest droeg in het donker wel een hesje. Slecht zicht, vaak ook mist, dan val ik liever wat meer op in het donker met mijn zwarte pak en (voorheen) zwarte motor.
En of je nou wel of niet een hesje kiest te dragen, het niveau van de argumenten vooral aan de tegen-kant vind ik verrassend laag.
Echt he, mooi is anders maar natuurlijk helpt het. Zag er zaterdag zeker meer dan 10, zegt genoeg lijkt mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef picodealion het volgende:
Wat een trieste kutreacties worden er gegeven tegen het gebruik van hesjes zeg. Toen ik elke dag heen en terug over de hei moest droeg in het donker wel een hesje. Slecht zicht, vaak ook mist, dan val ik liever wat meer op in het donker met mijn zwarte pak en (voorheen) zwarte motor.
En of je nou wel of niet een hesje kiest te dragen, het niveau van de argumenten vooral aan de tegen-kant vind ik verrassend laag.
Is dat zo? Of neem je dat voor het gemak maar aan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het gaat er meer om, het is 18C zon schijnt ik trek me hesje aan en en iedereen ziet me.
Leuke troll pogingquote:Op maandag 31 maart 2014 00:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het gaat er meer om, het is 18C zon schijnt ik trek me hesje aan en en iedereen ziet me.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is dat zo? Of neem je dat voor het gemak maar aan?
Waarom zou ik trollen? Nu hoeft het niet meer, nu loop ik na het werk maar al die jaren daar voor.quote:
Paar van deze erbij en hij heeft dat hesje nergens voor nodigquote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef Salatrel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)rZ71wcFsSfpyn6II7tGg
Maar 7 euro bl moet kunnen
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:00 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Paar van deze erbij en hij heeft dat hesje nergens voor nodig![]()
[ afbeelding ]
sj4000 en Mobius.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:47 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het kijken voor een camera voor tijdens het rijden. Raad iedereen 100% een GoPro aan of is bijvoorbeeld een Drift HD Ghost-S aan? Lijkt mij heel mooi om de ritten achteraf terug te kijken. Zie dat je met de GPS tracking nog veel leuke info achteraf kan bekijken zoals de routes, snelheden en meer.
[..]
Ook niet in het donker, de hoek is vaak gewoon erg slecht.
Vooral als ze van rechts komen. Rijden jullie in het centrum, dus een klein ritje wel is zonder motorbroek?
en dit.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef picodealion het volgende:
Ja, want alle kettingen worden gesteld met een dummy op het zadel om em maar in te laten veren.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zodat je hem stelt op een verkeerde invering met het wiel verder uitgeslagen dan normaal, waardoor je als je erop zit je uitgaande as krom trekt? Lijkt me bijzonder onverstandig.
Voor 1km kun je beter de trapfiets pakkenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
sj4000 en Mobius.
Zie Chinashopping topic.
Zelf heb ik al wel zonder motorbroek gereden, ff snel naar de winkel op en neer.
Voel mij wel veel zekerder in een motorbroek dus ik heb besloten dat ik na dat ritje dat niet weer zal doen.
Tot ik vandaag naar het restaurant moest, 1km verderop
(en dit allemaal al binnen een week tijd)
[..]
Dat is toevallig, had zaterdag ook die kant op willen gaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:59 schreef Vrieskist het volgende:
Vandaag inderdaad veel gele hesjes gezien, maar toch lekker een tochtje gemaakt in de veluwe
Alvast de route van de Fok!rit (168km) gereden.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat is toevallig, had zaterdag ook die kant op willen gaan.
Helaas had ik zaterdagmorgen nog eea te doen, dus uiteindelijk voor mijn vaste touromgeving gekozen.
Zuid Limburg.
[ afbeelding ]
Woon zelf in Midden Limburg. En rij ook weleens op de Veluwe, Groene hart en Utrechtse Heuvelrug/quote:
Oefquote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)chijfjes_testen.html
Autobahn is leuk maar
Lol die gozer is helemaal gespannenquote:
holy shitquote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Geerd het volgende:
Autobahn is leuk maar
En daarna gewoon stug weer net zo hard gaan...quote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Geerd het volgende:
Autobahn is leuk maar
Dat verbaasde mij ook, ik had het dan wel even weer gezien denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
En daarna gewoon stug weer net zo hard gaan....
Zal vast een stukje frustratie zijn van de motorrijderquote:Op maandag 31 maart 2014 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
En daarna gewoon stug weer net zo hard gaan....
Denk dat duitsers er wel aan gewend zijn en zich er ook niet zo over opvreten.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zal vast een stukje frustratie zijn van de motorrijder
Daar doelde ik niet op natuurlijk. Het kan gewoon zó makkelijk fout gaan met zo'n grote snelheidsverschillen. Dat laat dat stukje zien, hij maakt het mee, maar blijkbaar boeit zijn leven 'm niet ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 15:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Denk dat duitsers er wel aan gewend zijn en zich er ook niet zo over opvreten.
Mwja in Duitsland weet je dat je beneden de 160/200 niks te zoeken hebt op de linker baan laat staan inhalen met nog geen 120 alvorens niet even dubbel te checken of er geen auto/motor aankomt.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op natuurlijk. Het kan gewoon zó makkelijk fout gaan met zo'n grote snelheidsverschillen. Dat laat dat stukje zien, hij maakt het mee, maar blijkbaar boeit zijn leven 'm niet ofzo.
Hard rijden is best leuk heur, ik ben daarin echt geen moraalridder. Maar dit gaat gewoon veel te ver.
Een motor kun je iets makkelijker 'over het hoofd' zien met deze snelheidquote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja in Duitsland weet je dat je beneden de 160/200 niks te zoeken hebt op de linker baan laat staan inhalen met nog geen 120 alvorens niet even dubbel te checken of er geen auto/motor aankomt.
Zeker, om maar niet op hesjes terug te komen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Een motor kun je iets makkelijker 'over het hoofd' zien met deze snelheid.
En als ie geen licht voert helemaal.
Leer?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef stoeltafel het volgende:
Wat dragen jullie onder je motorpak? Had net een thermo broek/shirt aan maar dat is echt veels te warm, pffff. Wel lekker ritje weer en het rijden in de stad is ook echt leuk.
Ik vind mijn textiele kleding nu ook niet meer ideaal; in de winter met alle thermolaagjes en truien zat dat lekker, maar nu zonder liners en alleen een shirtje eronder flappert die jas irritant in de wind. Maar ach, er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Lijkt me ook echt kut zo'n heel zwart leren zweet pak.
Zal wel veilig zijn, maar het lijkt me niet het meest comfortabel.
Dat kan ik gelukkig allemaal verstellen zodat het niet wappert en flappertquote:Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik vind mijn textiele kleding nu ook niet meer ideaal; in de winter met alle thermolaagjes en truien zat dat lekker, maar nu zonder liners en alleen een shirtje eronder flappert die jas irritant in de wind. Maar ach, er zijn ergere dingen.
Boxer en t-shirt.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef stoeltafel het volgende:
Wat dragen jullie onder je motorpak? Had net een thermo broek/shirt aan maar dat is echt veels te warm, pffff. Wel lekker ritje weer en het rijden in de stad is ook echt leuk.
Tot op zekere hoogte wel inderdaad, maar niet genoeg in mijn geval. Nu heb ik gewoon een goed excuus om nog een jas te mogen kopenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat kan ik gelukkig allemaal verstellen zodat het niet wappert en flappert
Nu leer neem ik aan? Textiel zal hoe dan ook wapperen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel inderdaad, maar niet genoeg in mijn geval. Nu heb ik gewoon een goed excuus om nog een jas te mogen kopen.
Ik heb ook gewoon leren dainese jas ernaast. Dat icm met kevlar jeans is ideaal met mooi weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel inderdaad, maar niet genoeg in mijn geval. Nu heb ik gewoon een goed excuus om nog een jas te mogen kopen.
Jup, dat is het plan.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu leer neem ik aan? Textiel zal hoe dan ook wapperen.
Ja wou net zeggen anders blijft het wapperen heurquote:
wees blij dat het met de vierwieler was danquote:Op zondag 30 maart 2014 23:18 schreef Erasmo het volgende:
Toch val je met een geel hesje/helm meer op in de file tussen de over het algemeen grauw gekleurde auto's.
[..]
Die konijnen zijn pas kut 's nachts, heb er met de vierwieler al eentje aangetikt
Sja dat krijg je, goedkope tip? Wasbenzine krijg je het goed schoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:47 schreef mjan het volgende:
Over babyolie - nouja onderhoud - gesproken; ik was in het weekend mn machientje aan het schoonmaken en ik zag al overalroest
plekjes (uitlaat en frame). Hoe ga ik dat eraf krijgen en zorgen dat het zo lang mogelijk wegblijft?
Iemand product-tips uit eigen ervaring? Ik kan wel googlen, maar dan zie ik door de bomen het bos niet meer en de metaal-polish die ik had opgeduikeld doet verdacht weinig met die roestplekjes.
Een met 2 wielen, en een stuurquote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
![]()
Ik ga deze week beginnen aan mijn motorrijbewijs. Wilde het niet langer uitstellen
Zit ook al met een schuin oog naar marktplaats te kijken voor een fijne motor om mee te starten (zit te denken aan tussen de 1000 en 2000 euro). Als iemand daar tips over heeft, dan hoor ik dat graag
Twee wielen en een stuur is wel m'n basiseis inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 20:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Een met 2 wielen, en een stuur
Wel handig te weten wat je zelf wil, allroad, supersport, tour of geheel inspiratieloos een transalp?
Qua vermogen bedoel je? Ik ben de 24 jaar reeds gepasseerd dus dat is geen probleem toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:30 schreef Salatrel het volgende:
Heb je al eens gekeken waar je op mag rijden?
Xj 900, weet niet hoe het tegenwoordig met rijbewijzen zit.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Twee wielen en een stuur is wel m'n basiseis inderdaadMaar ik zat zelf te kijken voor een motor van het type Honda CB500, of Hornet. Ik wil er zeg maar de begin stapjes op gaan maken en als ik wat meer gevorderd ben de overstap maken naar een sport type. Ik hoor natuurlijk ook graag wat de voors en tegens van zo'n model (CB500 of Hornet) zijn
laat ik dan maar diegene zijn die post koop iets goedkoops en ga eerst leren rijden nadat je je rijbewijs hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Qua vermogen bedoel je? Ik ben de 24 jaar reeds gepasseerd dus dat is geen probleem toch?
Heb ik nietquote:Op maandag 31 maart 2014 08:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor 1km kun je beter de trapfiets pakken
* ManageTheAnger heeft een bandit van 5k als eerste motor.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat ik dan maar diegene zijn die post koop iets goedkoops en ga eerst leren rijden nadat je je rijbewijs hebt.
ik kocht zelf een fiets voor bijna 5k en geloof mij dat ik daar nu heel anders op zou rijden dan ik toen deed
niet dat ik zeg dat je op een barrel je grenzen op kan zoeken maar koop een fiets waarmee het niet erg is als je een keer onderuit gaat of om laat vallen. een bandit ofzo
dit was mijn eerste:quote:Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb ik niet
[..]
* ManageTheAnger heeft een bandit van 5k als eerste motor.
Heb ik serieus ook over nagedacht om die te kopen... Ook een erg mooie motor.quote:
Ja zo'n type zit ik aan te denken. Dat is dus een bandit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die motor mocht willen dat ie een Bandit wasquote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Allemaal bedankt voor de suggesties. Heb nu weer wat om mee aan de gang te gaan
[..]
Ja zo'n type zit ik aan te denken. Dat is dus een bandit?
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef Maegrim het volgende:
nee, dit is een banditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook een BanditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die motor mocht willen dat ie een Bandit was![]()
![]()
![]()
Dat is een Suzuki GSR. Bandit is GSF. De eerste generatie Bandits (de mooiste dus) heb je vanaf zo'n ¤1.500 in goede staat.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef Maegrim het volgende:
nee, dit is een banditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oliegekoeld dat zie je zo
![]()
Nee, de nakeds zijn mooierquote:
Zo goed als Naked man.quote:
quote:
Hoef ik het niet meer te zeggenquote:
Ik heb een leuke Kawasaki ER-5 in de aanbieding.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
![]()
Ik ga deze week beginnen aan mijn motorrijbewijs. Wilde het niet langer uitstellen
Zit ook al met een schuin oog naar marktplaats te kijken voor een fijne motor om mee te starten (zit te denken aan tussen de 1000 en 2000 euro). Als iemand daar tips over heeft, dan hoor ik dat graag
Heb je hem op internet staan?quote:Op maandag 31 maart 2014 21:04 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb een leuke Kawasaki ER-5 in de aanbieding.
nee inde schuur hurrrrdurrrrquote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je hem op internet staan?
Ik wou ook al zeggen "op de standaard" maar denk is wel beetje te flauw.... komt hij aan.quote:
Nee ik heb me net bedacht dat ik 'm weg ga doen, namelijk een uur geleden een mooie XJ900 uit '84 op marktplaats gespot en gereserveerdquote:Op maandag 31 maart 2014 21:07 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Heb je hem op internet staan?
Jij hebt al een flauwe grap gemaakt vanavond!quote:Op maandag 31 maart 2014 21:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik wou ook al zeggen "op de standaard" maar denk is wel beetje te flauw.... komt hij aan.
GoddommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
Dit is ook een BanditNaaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.einde rap in zicht?
Hier fotootje van een voor jou betaalbare Bandit. Hebben we ook allemaal onze fiets weer laten zien voor vanavondquote:Op maandag 31 maart 2014 21:16 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Jij hebt al een flauwe grap gemaakt vanavond!
quote:
quote:Op maandag 31 maart 2014 21:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Hier fotootje van een voor jou betaalbare Bandit. Hebben we ook allemaal onze fiets weer laten zien voor vanavond
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gummiebeer,punkmuis en mijne, voor beetje meer variatie
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
quote:Op maandag 31 maart 2014 22:23 schreef Nero22 het volgende:
En dan nog een "sportscooter"fixedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe hard gaat die supersport eigenlijk?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
140 met tegenwind, 170 met wind in de rugquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
fixed![]()
Hoe hard gaat die supersport eigenlijk?
Das toch geen supersport! Die antieke rammelbak van mij loopt zelfs harderquote:Op maandag 31 maart 2014 22:24 schreef Nero22 het volgende:
[..]
140 met tegenwind, 170 met wind in de rug
Ja maar... Nou...quote:Op maandag 31 maart 2014 22:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Das toch geen supersport! Die antieke rammelbak van mij loopt zelfs harder
Ik denk zelfs dat die olieboot van gummie nog wel eens sneller kon zijn.
Bwehe, mijn god wat heb ik een hekel aan mensen die dat argument serieus gebruiken. Laatst weer een kringverjaardag meegemaaktquote:Op maandag 31 maart 2014 22:27 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja maar... Nou...![]()
Max snelheid is toch 130! Op de A2 zelfs maar 100!
ze hebben geen ongelijkquote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bwehe, mijn god wat heb ik een hekel aan mensen die dat argument serieus gebruiken. Laatst weer een kringverjaardag meegemaaktGoh BL, ben je je motor aan het repareren? Jup. Hoe hard kan ie eigenlijk? Mwah, 210 zoiets.. Maar is dat geen onzin? Zo hard mag je helemaal nergens!
Dat dat eenpittertje van jou niet harder dan 130 kan voor die uit elkaar dondert kan ik niks aan doen heaquote:
170 op de teller jonguh!quote:Op maandag 31 maart 2014 22:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat dat eenpittertje van jou niet harder dan 130 kan voor die uit elkaar dondert kan ik niks aan doen hea
Ook alleen maar omdat de naald van de teller losgetrild isquote:
trillingen zijn juist minder als toeren hoger zijnquote:Op maandag 31 maart 2014 22:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat de naald van de teller losgetrild is
210 op de teller, gemiddelde leasebak rijd toch al dik over de 200?? Wat zeuren ze dan??quote:Op maandag 31 maart 2014 22:39 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bwehe, mijn god wat heb ik een hekel aan mensen die dat argument serieus gebruiken. Laatst weer een kringverjaardag meegemaaktGoh BL, ben je je motor aan het repareren? Jup. Hoe hard kan ie eigenlijk? Mwah, 210 zoiets.. Maar is dat geen onzin? Zo hard mag je helemaal nergens!
minder heftig omdat ze elkaar bij hoge toeren uitschakelen toch? neem aan dat die cilinder van jou wel vaker heen en weer klapt op 170 dan bij 30. Als we ervan uitgaat dat je geen 9k bij 30 maakt :pquote:Op maandag 31 maart 2014 22:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
trillingen zijn juist minder als toeren hoger zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |