Mwja valt wel mee toch? Meer dan de helft ook in Duitsland gereden dat scheelt misschien.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
knap, ik pas wel op op zonnige Zondagen. Levensgevaarlijk.
Ja Duitsland is al beter te doen, maar hier in Twente is het ernstig met gele hesjes die binnenbochtjes pakken of vol in de ankers gaan op rare plekken.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja valt wel mee toch? Meer dan de helft ook in Duitsland gereden dat scheelt misschien.
Heerlijk rijden lekker 110/120 op de teller
En op de 31 natuurlijk nog even toppen had weinig concurrenten
Pff idd ik kwam vanaf Gronau Enschede Goor Rijssen weer na Zwolle en het zag nogal geel iddquote:Op zondag 30 maart 2014 15:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja Duitsland is al beter te doen, maar hier in Twente is het ernstig met gele hesjes die binnenbochtjes pakken of vol in de ankers gaan op rare plekken.
Ach. Voor de verandering..quote:
Was toch om de zooi weer goed na achteren te trekken?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef vannelle het volgende:
As losdraaien, ketting spannen, as weer vast en kloar.
Schroevendraaier in tandwiel snap ik niet helemaal, is bij mij nooit nodig geweest.
Dat is de reden iddquote:Op zondag 30 maart 2014 17:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was toch om de zooi weer goed na achteren te trekken?
Zodra jij de as los draait kan de boel een beetje gaan verschuiven?
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was toch om de zooi weer goed na achteren te trekken?
Zodra jij de as los draait kan de boel een beetje gaan verschuiven?
Waarom?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Op dit soort dagen laat ik de motor lekker in de schuur staan.
Jij hebt geen bok zeker?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:02 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling?
Als je de ketting hebt aangespannen zou ik wel het voorwiel naar voren duwen, dat de spanners de achterbrug raken zeg maar, als je de as weer vast draait.
Jawel hoor, hoezo?quote:
de xt is het weekend niet buiten geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 18:05 schreef Gummiebeer het volgende:
Nog een leuke aanvulling op het stelletje in H&M kleding en naaldhakjes, de rijdert stond achter mij te revven bij het verkeerslicht. Licht springt op groen en ik trek dus op met de Alto, laat die prutser zijn brommert afslaan.500 meter verder haalde hij mij in, al slingerend met zijn H&M mokkel met naaldhakjes achterop.
Op dit soort dagen laat ik de motor lekker in de schuur staan.
Edit: Ook veel controles op de weg en daardoor alweer tientallen motorrijders die het een paar maanden zonder rijbewijs mogen doen. Een paar hoogstandjes waren 120-134km/u op een 60 weg.![]()
Dan kan je nooit met goed weer van je motor genieten en kun je alleen rijden als het takkeweer is.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Vanwege de mooiweer rijderts, die kunnen vaak erg achterlijk om de hoek komen, letterlijk.
Denk meer dat het weekend er ook mee te maken heeft hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan kan je nooit met goed weer van je motor genieten en kun je alleen rijden als het takkeweer is.
Kee, heb je gelijk in.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Denk meer dat het weekend er ook mee te maken heeft hoor
Verplicht bezoekje samen met de vriendin, en zij durft niet meer zo goed achteropquote:Op zondag 30 maart 2014 18:12 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dan kan je nooit met goed weer van je motor genieten en kun je alleen rijden als het takkeweer is.
En waarom dan wél in een Alto de weg op?
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:16 schreef Salatrel het volgende:
Als steuntrekker heeft gummie tijd zat om doordeweeks een blokje om te gaan.
Tjuah. Ik vind het ook altijd wel leuk als meiden rondrijden met naaldhakken et cetera. Die van mij mag ook op die manier achteropquote:Op zondag 30 maart 2014 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Wat een mooiweerprutsers weer vandaag![]()
Stelletje op een racert in spijkerbroek en leren H&M jasje, de dame achterop was in stijl met naaldhakjes.![]()
Het is idd leuk om te zien als je erachter rijdtquote:Op zondag 30 maart 2014 18:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tjuah. Ik vind het ook altijd wel leuk als meiden rondrijden met naaldhakken et cetera. Die van mij mag ook op die manier achterop. Ondertussen rijd ik toch 340 dagen per jaar met een kleine 35k aan kilometers op de motort.
Mijne is ook vrijwel altijd compleet beschermd, omdat ze daar zelf voor kiest. Eigenwijze bok.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:20 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Het is idd leuk om te zien als je erachter rijdt![]()
Maar mijn vriendin is nooit achterop gekomen zonder beschermende kleding, dan rij ik liever alleen
Achja. Zo heb je nog een leuke vriendin met een geweldig lichaam, en na een val zit je met een lelijk gedrocht met straatexceem.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mijne is ook vrijwel altijd compleet beschermd, omdat ze daar zelf voor kiest. Eigenwijze bok..
Gewoon afbellen, zeg dat je moet werken.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
gofferdomme morgen naar een groepstraining vanuit het uwv, een maand lang 4 dagen in de week.
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Gewoon afbellen, zeg dat je moet werken.
Wanneer je alles al hebt geprobeerd kun je altijd nog collega worden van mij en Salaquote:Op zondag 30 maart 2014 18:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon triest dat zo'n instantie geld uitgeeft aan iemand om sollicitatie's te leren schrijven terwijl diegene daar al 2 jaar mee bezig is.Beter geven zij mij een opleiding waar ik daadwerkelijk wat mee kan.
Morgen zit ik daar dus vrij verveeld in mijn motorpakje om daarna het maar van mij af te rijden, dan is toch iedereen aan het werk.
Ik geef je groot gelijk, echt nuttig is het in jouw geval niet aangezien je al actief solliciteert.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:43 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon triest dat zo'n instantie geld uitgeeft aan iemand om sollicitatie's te leren schrijven terwijl diegene daar al 2 jaar mee bezig is.Beter geven zij mij een opleiding waar ik daadwerkelijk wat mee kan.
Morgen zit ik daar dus vrij verveeld in mijn motorpakje om daarna het maar van mij af te rijden, dan is toch iedereen aan het werk.
Daar heb ik eigenlijk al serieus over nagedacht!quote:Op zondag 30 maart 2014 18:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je alles al hebt geprobeerd kun je altijd nog collega worden van mij en Sala
Jullie zijn BOA?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer je alles al hebt geprobeerd kun je altijd nog collega worden van mij en Sala
Ik zat voor de gein ook eens te kijken voor een studentenbijbaan als kaartjesknipper voor in de zomer en weekenden.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Chipkaarten hoor je ook niet in te knippen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zat voor de gein ook eens te kijken voor een studentenbijbaan als kaartjesknipper voor in de zomer en weekenden.Doen ze niet aan.
nee die breken al als je ernaar kijkt....quote:Op zondag 30 maart 2014 18:50 schreef vannelle het volgende:
[..]
Chipkaarten hoor je ook niet in te knippen.
gewoon doenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:49 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk al serieus over nagedacht!
Lolquote:Op zondag 30 maart 2014 18:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik zat voor de gein ook eens te kijken voor een studentenbijbaan als kaartjesknipper voor in de zomer en weekenden.Doen ze niet aan.
Maandag gelijk effe doen, dat thuis zitten heb ik ook wel weer gezien en als chauffeur kom ik toch niet meer aan de bak.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Gewoon doen idd, heb ik ook gedaan. Open mail gestuurd.
dan kom je eerder uit bij reizigers onderzoekquote:Op zondag 30 maart 2014 18:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Als chauffeur aan de bak komen is momenteel knap lastig idd.....quote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maandag gelijk effe doen, dat thuis zitten heb ik ook wel weer gezien en als chauffeur kom ik toch niet meer aan de bak.
Verhuizen naar Polenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als chauffeur aan de bak komen is momenteel knap lastig idd.....
Goed in de gaten houden met een paar dagen zitten ze vol.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maandag gelijk effe doen, dat thuis zitten heb ik ook wel weer gezien en als chauffeur kom ik toch niet meer aan de bak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |