Een beetje van beide. In m'n Deauville zit niet zo'n opgefokt blokje wat het prima kan handelen en ik heb er dit jaar alweer 6k mee gereden en dan scheelt het best in de portemonnee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon omdat het kan? Of geld?
naja beetje goede olie is ook niet zo duur toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een beetje van beide. In m'n Deauville zit niet zo'n opgefokt blokje wat het prima kan handelen en ik heb er dit jaar alweer 6k mee gereden en dan scheelt het best in de portemonnee.
Wel als je 6 keer in het jaar je olie wisselt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
naja beetje goede olie is ook niet zo duur toch?
Misschien minder vaak verwisselen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel als je 6 keer in het jaar je olie wisselt.
Ik doe bijna 1000 km per week.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien minder vaak verwisselen?
6 keer is wel erg veel lijkt me.
quote:Honda recommend that the procedure is carried out every 8,000 miles (12,000 km).
...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef picodealion het volgende:
Maar eerst morgen eens ontdekken hoe lastig het is om een voorvochtkeerring te verwisselen.
hopen dat ie het condoom niet verwisseld met een rubberen ringquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:52 schreef Dekatria het volgende:
Vroeger zeker niet opgelet bij biologie?
tuurlijk, staat een paar minder stil. Maar de tweede keer op de trekker wilde handset van alarm niet meewerkenquote:
Ganz geil!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woooooooooooooooooooooooooooooot
lolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef picodealion het volgende:
Zo, mijn knipperlicht zit er op
[ afbeelding ]
Van de week maar een matchend setje kopen. Maar eerst morgen eens ontdekken hoe lastig het is om een voorvochtkeerring te verwisselen.
Ik had er twee kleine op maar die rechter heeft al 3 lampjes opgeblazen en het bleef maar gekut. Deze lag in de kelder. Kan ik in elk geval weer knipperen tot dinsdag, dan koop ik een ander setje.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef picodealion het volgende:
Zo, mijn knipperlicht zit er op
[ afbeelding ]
Van de week maar een matchend setje kopen. Maar eerst morgen eens ontdekken hoe lastig het is om een voorvochtkeerring te verwisselen.
yayquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
![]()
Quoten voor het nageslachtals dat er tenminste nog komt met zo'n keerring
Vandaag niet gereden, wel iets anders leuks.
[ afbeelding ]
U ziet hier de nieuwe distributieketting die zijn reis om de krukas heeft overleefd en bij de intake as weer veilig naar buiten komtDit klusje was dat waar ik het meeste tegenop zag. Nu kan ik de fiets weer in elkaar gaan zetten
Voor 600 euro word ik vrees ik opeens handigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zo handig was, zei je,
Gaaf man! Ziet er heel goed uit! Ik heb vandaag ook een nieuwe motor opgehaald..:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woooooooooooooooooooooooooooooot
Vanmorgen mijn gixxer opgehaald en heerlijk gereden met vrienden.
Gereden rond de Veluwe zoals Uddel, Elsspeet, Nunspeet, Emst echt super lekker gereden.
Rijden ging top, natuurlijk wel flink wennen na een jaar niet te hebben gereden maar ging allemaal prima. De gixxer is echt een beest, zoveel vermogen en dan reed ik nog niet eens hoog in de touren. Jaja, ga hier heel veel plezier mee hebben. 11e nog even een klein lesje dan wordt het een lekkere seizoen. Al wel twee blunders gemaakt, deed de motor aan terwijl die nog in zijn 1 stond, dacht neutral maar kon hem netjes vangen, gelukkig een keer gebeurt. En kreeg de motor niet aan, stond die in de killswitch, failMorgen weer wat uurtjes rijden.
Baas! Wat het voor iets?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:13 schreef Daantke het volgende:
[..]
Gaaf man! Ziet er heel goed uit! Ik heb vandaag ook een nieuwe motor opgehaald..:
Nieuw beunhok![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:13 schreef Daantke het volgende:
[..]
Gaaf man! Ziet er heel goed uit! Ik heb vandaag ook een nieuwe motor opgehaald..:
Nieuw beunhok![]()
[ afbeelding ]
GS550 uit '78, dus nu als de wiedeweerga een blauwe plaat aanvragenquote:
Ja, lampje ook. Maar lampje wil ik gewoon achter het zadel hebben en kenteken komt misschien rechts, want daar zit de uitlaat ook. Steekt ie iets minder uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
Grappig ding - kentekenplaat zit aan de linkerkant of..?
Lijkt me toch beter om dan maar om de 12k iets fatsoenlijks erin te gooien..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een beetje van beide. In m'n Deauville zit niet zo'n opgefokt blokje wat het prima kan handelen en ik heb er dit jaar alweer 6k mee gereden en dan scheelt het best in de portemonnee.
pfff ik moet woensdag ook de wekker zettenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef Geerd het volgende:
Pfff 2 dagen achter elkaar voor 08.00 de wekker. Niet gewend, denk dat ik zo ga pitten en morgen lekker rijden,
Lhs??quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pfff ik moet woensdag ook de wekker zetten
ja maar stast hier los vanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw klink niet best? Agressie op de trein gehad?
ga je mond wassenquote:
twee, de VFR is wegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een hele verzameling motoren haha
goedkope wegwerpfietsquote:
Ik gooi dit er om de 12k in, blokkie van de Deauville kan dat wel aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lijkt me toch beter om dan maar om de 12k iets fatsoenlijks erin te gooien..
Bij mij moet het ook elke 6k. Ben Sinterklaas niet. Tussen de 10 en 12 wissel ik. Niet eerder.
Ook heel vet, goed verhaal hier bovenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:13 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nieuw beunhok![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |