Oeh, waarschijnlijk nog net te koud rond 14.30 misschienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef Salatrel het volgende:
De ducati van de buurman staat buiten. Smetteloos wit en zgan. Ik heb hem eigelijk nog nooit zien of horen rijden
tis heerlijk buiten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oeh, waarschijnlijk nog net te koud rond 14.30 misschienNet iets warmer
Ja voor hem iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:54 schreef Salatrel het volgende:
Te koudvoor een duc rijder misschien. Is 16 graden hier
Accu leeg dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef stinkie het volgende:
Nou dat was een treurig geheel. Motor staat nog steeds in de stalling. Gestart via trekker accu, tijdens omkleden uitgevallen en daarna wilde de startonderbreker niet meer mee werken. Volgende week weer een poging. Denk dat ik dan maar met een aanhangertje ga
Ook kleppen stellen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:37 schreef Den_Haag het volgende:
Of accu gewoon op?
Ga die grote beurt denk ik toch maar zelf doen. Ze vragen allemaal zo rond de 600 euro
Waarom? Gewoon omdat het kan? Of geld?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:45 schreef Erasmo het volgende:
Morgen ff de olie vervangen, ga er Action olie in gooien
Een beetje van beide. In m'n Deauville zit niet zo'n opgefokt blokje wat het prima kan handelen en ik heb er dit jaar alweer 6k mee gereden en dan scheelt het best in de portemonnee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon omdat het kan? Of geld?
naja beetje goede olie is ook niet zo duur toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een beetje van beide. In m'n Deauville zit niet zo'n opgefokt blokje wat het prima kan handelen en ik heb er dit jaar alweer 6k mee gereden en dan scheelt het best in de portemonnee.
Wel als je 6 keer in het jaar je olie wisselt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
naja beetje goede olie is ook niet zo duur toch?
Misschien minder vaak verwisselen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel als je 6 keer in het jaar je olie wisselt.
Ik doe bijna 1000 km per week.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien minder vaak verwisselen?
6 keer is wel erg veel lijkt me.
quote:Honda recommend that the procedure is carried out every 8,000 miles (12,000 km).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |