quote:Op dinsdag 11 maart 2014 11:43 schreef picodealion het volgende:
Welkom in het motorclubtopic. Neem een korreltje zout. En negeer alles wat Sala zegt.
Nee hoor one love, no homo!quote:
Kopen en gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:39 schreef Dekatria het volgende:
Ik blijf die 500 Euro Challenge overigens briljant vinden. Heel interessant om de verschillende topics van alle brikken door te lezen
Krijg bijna zin om mee te doen met een Alp in de toekomst
Pas 400 meter op de tellerquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:46 schreef Salatrel het volgende:
misschien kun je voor 500 euro die bandit van BL kopen..... al is die misschien te nieuw (je zou het niet verwachten)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je beter een 500 euro brik kopen elk jaar
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:48 schreef Den_Haag het volgende:
Tering zeg, die motorzaken kunnen ook stevige prijzen rekenen zeg.Schakelaartje en sensortje vervangen moet toch niet zo'n heel punt zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kun je beter een 500 euro brik kopen elk jaar
Voor de beurt alleen durven ze al 600 euro te vragen. Nog 300 voor de rest. Op MF maar kijken of iemand zin en tijd heeft. Of deze clubquote:Op vrijdag 28 maart 2014 11:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Schakelaartje en sensortje vervangen moet toch niet zo'n heel punt zijn?
busa was bij goedhard 500 voor grote beurt.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:11 schreef Den_Haag het volgende:
Bedoel maar, dat scheelt al 200 a 300 euro.
gast, YZF. geen FZRquote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:17 schreef stinkie het volgende:
[..]
busa was bij goedhard 500 voor grote beurt.
Maar die fzr hebben wat lastigere blokken
Huhwut? Ga je nou op een combinatie rijden dan, of wacht je tot je twee Dunlops hebt?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:19 schreef Dekatria het volgende:
Heeft de bandenboer ipv 2 Dunlops, 1 Dunlop en een Pirelli meegestuurd
Ja, daar kan ik dus niks aan veranderen voor morgen. Het moet maar even.
Combinatie ja. Kan wel gaan wachten op 2 Dunlops, maar dan ben ik weer 2 weken verder.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 12:26 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Huhwut? Ga je nou op een combinatie rijden dan, of wacht je tot je twee Dunlops hebt?
Dude, same shitquote:
I know. maar niet exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Dude, same shit
20 klepper, dus al duurder, lastiger geplaatst, dus al duur etc etc etc
Hele probleem was bij mij meer dat ik de banden die ik er voor Griekenland onder heb laten zetten nu nog steeds onder heb, en op beginnen te raken. Ze hebben nu nabij de 20K gelopen en ze kunnen nog wel een maandje mee, maar dat is alsnog te weinig om de zomer te halen ~ de banden voor deze zomer heb ik al, maar ik heb geen zin om daar al 6000 mee gereden te hebben eer ik begin aan een tocht over wegen die ik niet ken.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:25 schreef BlackLining het volgende:
Blijft toch jammer dat je niet makkelijk veel verschillende banden kunt proberen. Kost klauwen vol geld en een nieuwe band rijdt altijd weer anders dan een oude band. Zou best wel eens wat andere banden willen proberen onder de Bandit, maar dan zit je straks weer 7000km vast aan slecht rubber
Verraste mij ookquote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:59 schreef BlackLining het volgende:
20k op een set banden?Damn.. Was het maar zo'n feest..
Gefeliciteerd, ik mag morgenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:27 schreef Scheringa het volgende:
Vanmiddag de motor ophalen
En dan is het ook nog het hele weekend lekker weer om te rijden
Ik heb er zin in!
Heb al 2x een bij in m'n bakkes gekregen, ook leuk.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weer een lesje geleerd... niet met open vizier rijden...
F****** mug kwam recht in mijn oog... aan de kant stoppen om hem eruit te peuteren, wat een drama man
Pics van mijn fiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, ik heb op MPR2 banden eens 12k gehaald, maar die waren toen enorm aan het cuppen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Verraste mij ookideaal voor op lange reizen, edoch merk je dat met die hardere compound het regenrijden wat lastiger wordt.
Ik rij alweer 15k met de Tourances. Nu is het wel zo dat de achterband wat vlakke plekken vertoont in het midden, kantelt zo extreem in de bocht maarja.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 13:59 schreef BlackLining het volgende:
20k op een set banden?Damn.. Was het maar zo'n feest..
Mja, moet toch schoorvoetend toegeven dat de nep Bandits toch ook wel erg mooi zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
Weer een lesje geleerd... niet met open vizier rijden...
F****** mug kwam recht in mijn oog... aan de kant stoppen om hem eruit te peuteren, wat een drama man
Pics van mijn fiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stock stuurtjes hebben een erg hoog omafiets gehalte ja.. Mark 1 Bandits is nog een stapje erger, die hebben zelfs een soort deuken in de tank omdat je anders niet de volledige uitslag kan maken. Maar goed, dat is ook zo te verhelpen natuurlijk. Gewoon 22mm bar, dus daar is erg veel voor te krijgen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 14:20 schreef mstx het volgende:
[..]
Heb al 2x een bij in m'n bakkes gekregen, ook leuk.![]()
Leuk motortje. Heb er wel eens op gereden maar was toch niet echt mijn ding. Het meest irritante vond ik dat het stuur enorm naar binnen gebogen was, alsof je het stuur van een oma-fiets vast had. Misschien was dat niet het originele stuur, maar goed.
Bwehehe ja, dat kantelmoment met vierkante bandenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:14 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik rij alweer 15k met de Tourances. Nu is het wel zo dat de achterband wat vlakke plekken vertoont in het midden, kantelt zo extreem in de bocht maarja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 28-03-2014 22:20:08 ]Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:14 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mja, moet toch schoorvoetend toegeven dat de nep Bandits toch ook wel erg mooi zijn![]()
Alleen nog wel ff die beschuitbus eraf halen hea
[..]
Stock stuurtjes hebben een erg hoog omafiets gehalte ja.. Mark 1 Bandits is nog een stapje erger, die hebben zelfs een soort deuken in de tank omdat je anders niet de volledige uitslag kan maken. Maar goed, dat is ook zo te verhelpen natuurlijk. Gewoon 22mm bar, dus daar is erg veel voor te krijgen.
[..]
Bwehehe ja, dat kantelmoment met vierkante bandenAch ja, des te leuker wordt het als je dan eindelijk eens een nieuw setje monteert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.\o/ U bent allen getuige \o/
![]()
Die demper bedoel je? Ja wel aan gedacht om dat uiteindelijk nog te gaan doen... maar ik heb voorlopig even genoeg investeringen gedaan (rijles,pak+motor) misschien later nog eens.
Ik vind het stuur zelf wel fijn, het enige wat mijn opviel is hoeveel ruimte ik nog over heb aan de uiteinden van de hendels... Dat voelt wel apart vind ik zelf.
Die achterbrug is nice geworden... heel netjes!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
dikke akra eronder jongequote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die demper bedoel je? Ja wel aan gedacht om dat uiteindelijk nog te gaan doen... maar ik heb voorlopig even genoeg investeringen gedaan (rijles,pak+motor) misschien later nog eens.
Oeh, waarschijnlijk nog net te koud rond 14.30 misschienquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:49 schreef Salatrel het volgende:
De ducati van de buurman staat buiten. Smetteloos wit en zgan. Ik heb hem eigelijk nog nooit zien of horen rijden
tis heerlijk buiten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Oeh, waarschijnlijk nog net te koud rond 14.30 misschienNet iets warmer
Ja voor hem iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:54 schreef Salatrel het volgende:
Te koudvoor een duc rijder misschien. Is 16 graden hier
Accu leeg dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:25 schreef stinkie het volgende:
Nou dat was een treurig geheel. Motor staat nog steeds in de stalling. Gestart via trekker accu, tijdens omkleden uitgevallen en daarna wilde de startonderbreker niet meer mee werken. Volgende week weer een poging. Denk dat ik dan maar met een aanhangertje ga
Ook kleppen stellen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:37 schreef Den_Haag het volgende:
Of accu gewoon op?
Ga die grote beurt denk ik toch maar zelf doen. Ze vragen allemaal zo rond de 600 euro
Waarom? Gewoon omdat het kan? Of geld?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:45 schreef Erasmo het volgende:
Morgen ff de olie vervangen, ga er Action olie in gooien
Een beetje van beide. In m'n Deauville zit niet zo'n opgefokt blokje wat het prima kan handelen en ik heb er dit jaar alweer 6k mee gereden en dan scheelt het best in de portemonnee.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom? Gewoon omdat het kan? Of geld?
naja beetje goede olie is ook niet zo duur toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een beetje van beide. In m'n Deauville zit niet zo'n opgefokt blokje wat het prima kan handelen en ik heb er dit jaar alweer 6k mee gereden en dan scheelt het best in de portemonnee.
Wel als je 6 keer in het jaar je olie wisselt.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
naja beetje goede olie is ook niet zo duur toch?
Misschien minder vaak verwisselen?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:20 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Wel als je 6 keer in het jaar je olie wisselt.
Ik doe bijna 1000 km per week.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien minder vaak verwisselen?
6 keer is wel erg veel lijkt me.
quote:Honda recommend that the procedure is carried out every 8,000 miles (12,000 km).
...quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef picodealion het volgende:
Maar eerst morgen eens ontdekken hoe lastig het is om een voorvochtkeerring te verwisselen.
hopen dat ie het condoom niet verwisseld met een rubberen ringquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:52 schreef Dekatria het volgende:
Vroeger zeker niet opgelet bij biologie?
tuurlijk, staat een paar minder stil. Maar de tweede keer op de trekker wilde handset van alarm niet meewerkenquote:
Ganz geil!quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woooooooooooooooooooooooooooooot
lolquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef picodealion het volgende:
Zo, mijn knipperlicht zit er op
[ afbeelding ]
Van de week maar een matchend setje kopen. Maar eerst morgen eens ontdekken hoe lastig het is om een voorvochtkeerring te verwisselen.
Ik had er twee kleine op maar die rechter heeft al 3 lampjes opgeblazen en het bleef maar gekut. Deze lag in de kelder. Kan ik in elk geval weer knipperen tot dinsdag, dan koop ik een ander setje.quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:28 schreef picodealion het volgende:
Zo, mijn knipperlicht zit er op
[ afbeelding ]
Van de week maar een matchend setje kopen. Maar eerst morgen eens ontdekken hoe lastig het is om een voorvochtkeerring te verwisselen.
yayquote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]![]()
![]()
Quoten voor het nageslachtals dat er tenminste nog komt met zo'n keerring
Vandaag niet gereden, wel iets anders leuks.
[ afbeelding ]
U ziet hier de nieuwe distributieketting die zijn reis om de krukas heeft overleefd en bij de intake as weer veilig naar buiten komtDit klusje was dat waar ik het meeste tegenop zag. Nu kan ik de fiets weer in elkaar gaan zetten
Voor 600 euro word ik vrees ik opeens handigquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dacht dat je niet zo handig was, zei je,
Gaaf man! Ziet er heel goed uit! Ik heb vandaag ook een nieuwe motor opgehaald..:quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef stoeltafel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woooooooooooooooooooooooooooooot
Vanmorgen mijn gixxer opgehaald en heerlijk gereden met vrienden.
Gereden rond de Veluwe zoals Uddel, Elsspeet, Nunspeet, Emst echt super lekker gereden.
Rijden ging top, natuurlijk wel flink wennen na een jaar niet te hebben gereden maar ging allemaal prima. De gixxer is echt een beest, zoveel vermogen en dan reed ik nog niet eens hoog in de touren. Jaja, ga hier heel veel plezier mee hebben. 11e nog even een klein lesje dan wordt het een lekkere seizoen. Al wel twee blunders gemaakt, deed de motor aan terwijl die nog in zijn 1 stond, dacht neutral maar kon hem netjes vangen, gelukkig een keer gebeurt. En kreeg de motor niet aan, stond die in de killswitch, failMorgen weer wat uurtjes rijden.
Baas! Wat het voor iets?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:13 schreef Daantke het volgende:
[..]
Gaaf man! Ziet er heel goed uit! Ik heb vandaag ook een nieuwe motor opgehaald..:
Nieuw beunhok![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:13 schreef Daantke het volgende:
[..]
Gaaf man! Ziet er heel goed uit! Ik heb vandaag ook een nieuwe motor opgehaald..:
Nieuw beunhok![]()
[ afbeelding ]
GS550 uit '78, dus nu als de wiedeweerga een blauwe plaat aanvragenquote:
Ja, lampje ook. Maar lampje wil ik gewoon achter het zadel hebben en kenteken komt misschien rechts, want daar zit de uitlaat ook. Steekt ie iets minder uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:18 schreef Dekatria het volgende:
Grappig ding - kentekenplaat zit aan de linkerkant of..?
Lijkt me toch beter om dan maar om de 12k iets fatsoenlijks erin te gooien..quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Een beetje van beide. In m'n Deauville zit niet zo'n opgefokt blokje wat het prima kan handelen en ik heb er dit jaar alweer 6k mee gereden en dan scheelt het best in de portemonnee.
pfff ik moet woensdag ook de wekker zettenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:23 schreef Geerd het volgende:
Pfff 2 dagen achter elkaar voor 08.00 de wekker. Niet gewend, denk dat ik zo ga pitten en morgen lekker rijden,
Lhs??quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pfff ik moet woensdag ook de wekker zetten
ja maar stast hier los vanquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw klink niet best? Agressie op de trein gehad?
ga je mond wassenquote:
twee, de VFR is wegquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:16 schreef klawie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een hele verzameling motoren haha
goedkope wegwerpfietsquote:
Ik gooi dit er om de 12k in, blokkie van de Deauville kan dat wel aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:24 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lijkt me toch beter om dan maar om de 12k iets fatsoenlijks erin te gooien..
Bij mij moet het ook elke 6k. Ben Sinterklaas niet. Tussen de 10 en 12 wissel ik. Niet eerder.
Ook heel vet, goed verhaal hier bovenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 21:13 schreef Daantke het volgende:
[..]
Nieuw beunhok![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |