Als ik zo lees hoeveel hesjes men vandaag heeft zien rijden hoor ik er zonder niet echt meer bij geloof ikquote:
Ik heb zo'n hesje altijd aan eigenlijk. Goed, hij is best smerig maar nog goed zichtbaar. Weet niet beter denk ikquote:Op zondag 30 maart 2014 23:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als ik zo lees hoeveel hesjes men vandaag heeft zien rijden hoor ik er zonder niet echt meer bij geloof ik![]()
Maar neuh, mijn nieuwe pak is helemaal zwart, motor ook grotendeels, voor mijn veiligheid zorg ik zelf wel. Als afhankelijk bent van zo'n hesje rij je verkeerd. Zo kun je van dat zinnetje 'zien en gezien worden' het laatste deel ook wel schrappen vind ik. Zelf zorgen dat niemand je kán aanrijden is belangrijker.
Dat ook. Of ze willen je niet zien, maar dat is al vaker gezegd.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:08 schreef Salatrel het volgende:
Iemand die niet kijkt gaat dat hesje ook niet zien
Die konijnen zijn pas kut 's nachts, heb er met de vierwieler al eentje aangetiktquote:Op zondag 30 maart 2014 19:11 schreef Bozz187 het volgende:
Priceless, rijdt net met een collega de haven van den helder op, lukt het die vent om een meeuw aan te rijden
Zodat je hem stelt op een verkeerde invering met het wiel verder uitgeslagen dan normaal, waardoor je als je erop zit je uitgaande as krom trekt? Lijkt me bijzonder onverstandig.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:10 schreef vannelle het volgende:
[..]
Achterwiel moet sowieso van de grond af als je je ketting wil stellen, hoe dan ook.
Ook niet in het donker, de hoek is vaak gewoon erg slecht.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:35 schreef Yreal het volgende:
Viel me laatst wel op hoe slecht je een motor ziet van achter in het donker door een autoruit..
Was het maar kut, reed ik ook met een hesje,quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef picodealion het volgende:
Wat een trieste kutreacties worden er gegeven tegen het gebruik van hesjes zeg.
Het gaat er meer om, het is 18C zon schijnt ik trek me hesje aan en en iedereen ziet me.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef picodealion het volgende:
Wat een trieste kutreacties worden er gegeven tegen het gebruik van hesjes zeg. Toen ik elke dag heen en terug over de hei moest droeg in het donker wel een hesje. Slecht zicht, vaak ook mist, dan val ik liever wat meer op in het donker met mijn zwarte pak en (voorheen) zwarte motor.
En of je nou wel of niet een hesje kiest te dragen, het niveau van de argumenten vooral aan de tegen-kant vind ik verrassend laag.
Echt he, mooi is anders maar natuurlijk helpt het. Zag er zaterdag zeker meer dan 10, zegt genoeg lijkt mij.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef picodealion het volgende:
Wat een trieste kutreacties worden er gegeven tegen het gebruik van hesjes zeg. Toen ik elke dag heen en terug over de hei moest droeg in het donker wel een hesje. Slecht zicht, vaak ook mist, dan val ik liever wat meer op in het donker met mijn zwarte pak en (voorheen) zwarte motor.
En of je nou wel of niet een hesje kiest te dragen, het niveau van de argumenten vooral aan de tegen-kant vind ik verrassend laag.
Is dat zo? Of neem je dat voor het gemak maar aan?quote:Op maandag 31 maart 2014 00:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het gaat er meer om, het is 18C zon schijnt ik trek me hesje aan en en iedereen ziet me.
Leuke troll pogingquote:Op maandag 31 maart 2014 00:43 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het gaat er meer om, het is 18C zon schijnt ik trek me hesje aan en en iedereen ziet me.
quote:Op maandag 31 maart 2014 00:48 schreef picodealion het volgende:
[..]
Is dat zo? Of neem je dat voor het gemak maar aan?
Waarom zou ik trollen? Nu hoeft het niet meer, nu loop ik na het werk maar al die jaren daar voor.quote:
Paar van deze erbij en hij heeft dat hesje nergens voor nodigquote:Op zondag 30 maart 2014 20:55 schreef Salatrel het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)rZ71wcFsSfpyn6II7tGg
Maar 7 euro bl moet kunnen
quote:Op maandag 31 maart 2014 01:00 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Paar van deze erbij en hij heeft dat hesje nergens voor nodig![]()
[ afbeelding ]
sj4000 en Mobius.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:47 schreef stoeltafel het volgende:
Ben aan het kijken voor een camera voor tijdens het rijden. Raad iedereen 100% een GoPro aan of is bijvoorbeeld een Drift HD Ghost-S aan? Lijkt mij heel mooi om de ritten achteraf terug te kijken. Zie dat je met de GPS tracking nog veel leuke info achteraf kan bekijken zoals de routes, snelheden en meer.
[..]
Ook niet in het donker, de hoek is vaak gewoon erg slecht.
Vooral als ze van rechts komen. Rijden jullie in het centrum, dus een klein ritje wel is zonder motorbroek?
en dit.quote:Op maandag 31 maart 2014 00:36 schreef picodealion het volgende:
Ja, want alle kettingen worden gesteld met een dummy op het zadel om em maar in te laten veren.quote:Op zondag 30 maart 2014 23:28 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zodat je hem stelt op een verkeerde invering met het wiel verder uitgeslagen dan normaal, waardoor je als je erop zit je uitgaande as krom trekt? Lijkt me bijzonder onverstandig.
Voor 1km kun je beter de trapfiets pakkenquote:Op maandag 31 maart 2014 02:58 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
sj4000 en Mobius.
Zie Chinashopping topic.
Zelf heb ik al wel zonder motorbroek gereden, ff snel naar de winkel op en neer.
Voel mij wel veel zekerder in een motorbroek dus ik heb besloten dat ik na dat ritje dat niet weer zal doen.
Tot ik vandaag naar het restaurant moest, 1km verderop
(en dit allemaal al binnen een week tijd)
[..]
Dat is toevallig, had zaterdag ook die kant op willen gaan.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:59 schreef Vrieskist het volgende:
Vandaag inderdaad veel gele hesjes gezien, maar toch lekker een tochtje gemaakt in de veluwe
Alvast de route van de Fok!rit (168km) gereden.
Ziet er goed uit!quote:Op maandag 31 maart 2014 09:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat is toevallig, had zaterdag ook die kant op willen gaan.
Helaas had ik zaterdagmorgen nog eea te doen, dus uiteindelijk voor mijn vaste touromgeving gekozen.
Zuid Limburg.
[ afbeelding ]
Woon zelf in Midden Limburg. En rij ook weleens op de Veluwe, Groene hart en Utrechtse Heuvelrug/quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |