Ja wou net zeggen anders blijft het wapperen heurquote:
wees blij dat het met de vierwieler was danquote:Op zondag 30 maart 2014 23:18 schreef Erasmo het volgende:
Toch val je met een geel hesje/helm meer op in de file tussen de over het algemeen grauw gekleurde auto's.
[..]
Die konijnen zijn pas kut 's nachts, heb er met de vierwieler al eentje aangetikt
Sja dat krijg je, goedkope tip? Wasbenzine krijg je het goed schoon.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:47 schreef mjan het volgende:
Over babyolie - nouja onderhoud - gesproken; ik was in het weekend mn machientje aan het schoonmaken en ik zag al overalroest
plekjes (uitlaat en frame). Hoe ga ik dat eraf krijgen en zorgen dat het zo lang mogelijk wegblijft?
Iemand product-tips uit eigen ervaring? Ik kan wel googlen, maar dan zie ik door de bomen het bos niet meer en de metaal-polish die ik had opgeduikeld doet verdacht weinig met die roestplekjes.
Een met 2 wielen, en een stuurquote:Op maandag 31 maart 2014 20:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
![]()
Ik ga deze week beginnen aan mijn motorrijbewijs. Wilde het niet langer uitstellen
Zit ook al met een schuin oog naar marktplaats te kijken voor een fijne motor om mee te starten (zit te denken aan tussen de 1000 en 2000 euro). Als iemand daar tips over heeft, dan hoor ik dat graag
Twee wielen en een stuur is wel m'n basiseis inderdaadquote:Op maandag 31 maart 2014 20:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Een met 2 wielen, en een stuur
Wel handig te weten wat je zelf wil, allroad, supersport, tour of geheel inspiratieloos een transalp?
Qua vermogen bedoel je? Ik ben de 24 jaar reeds gepasseerd dus dat is geen probleem toch?quote:Op maandag 31 maart 2014 20:30 schreef Salatrel het volgende:
Heb je al eens gekeken waar je op mag rijden?
Xj 900, weet niet hoe het tegenwoordig met rijbewijzen zit.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:20 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Twee wielen en een stuur is wel m'n basiseis inderdaadMaar ik zat zelf te kijken voor een motor van het type Honda CB500, of Hornet. Ik wil er zeg maar de begin stapjes op gaan maken en als ik wat meer gevorderd ben de overstap maken naar een sport type. Ik hoor natuurlijk ook graag wat de voors en tegens van zo'n model (CB500 of Hornet) zijn
laat ik dan maar diegene zijn die post koop iets goedkoops en ga eerst leren rijden nadat je je rijbewijs hebt.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:34 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Qua vermogen bedoel je? Ik ben de 24 jaar reeds gepasseerd dus dat is geen probleem toch?
Heb ik nietquote:Op maandag 31 maart 2014 08:48 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Voor 1km kun je beter de trapfiets pakken
* ManageTheAnger heeft een bandit van 5k als eerste motor.quote:Op maandag 31 maart 2014 20:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
laat ik dan maar diegene zijn die post koop iets goedkoops en ga eerst leren rijden nadat je je rijbewijs hebt.
ik kocht zelf een fiets voor bijna 5k en geloof mij dat ik daar nu heel anders op zou rijden dan ik toen deed
niet dat ik zeg dat je op een barrel je grenzen op kan zoeken maar koop een fiets waarmee het niet erg is als je een keer onderuit gaat of om laat vallen. een bandit ofzo
dit was mijn eerste:quote:Op maandag 31 maart 2014 20:44 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Heb ik niet
[..]
* ManageTheAnger heeft een bandit van 5k als eerste motor.
Heb ik serieus ook over nagedacht om die te kopen... Ook een erg mooie motor.quote:
Ja zo'n type zit ik aan te denken. Dat is dus een bandit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die motor mocht willen dat ie een Bandit wasquote:Op maandag 31 maart 2014 20:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Allemaal bedankt voor de suggesties. Heb nu weer wat om mee aan de gang te gaan
[..]
Ja zo'n type zit ik aan te denken. Dat is dus een bandit?
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef Maegrim het volgende:
nee, dit is een banditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is ook een BanditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die motor mocht willen dat ie een Bandit was![]()
![]()
![]()
Dat is een Suzuki GSR. Bandit is GSF. De eerste generatie Bandits (de mooiste dus) heb je vanaf zo'n ¤1.500 in goede staat.
quote:Op maandag 31 maart 2014 20:50 schreef Maegrim het volgende:
nee, dit is een banditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oliegekoeld dat zie je zo
![]()
Nee, de nakeds zijn mooierquote:
Zo goed als Naked man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |