Oefquote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Geerd het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)chijfjes_testen.html
Autobahn is leuk maar
Lol die gozer is helemaal gespannenquote:
holy shitquote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Geerd het volgende:
Autobahn is leuk maar
En daarna gewoon stug weer net zo hard gaan...quote:Op maandag 31 maart 2014 10:54 schreef Geerd het volgende:
Autobahn is leuk maar
Dat verbaasde mij ook, ik had het dan wel even weer gezien denk ik.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
En daarna gewoon stug weer net zo hard gaan....
Zal vast een stukje frustratie zijn van de motorrijderquote:Op maandag 31 maart 2014 14:47 schreef Anne het volgende:
[..]
En daarna gewoon stug weer net zo hard gaan....
Denk dat duitsers er wel aan gewend zijn en zich er ook niet zo over opvreten.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:21 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Zal vast een stukje frustratie zijn van de motorrijder
Daar doelde ik niet op natuurlijk. Het kan gewoon zó makkelijk fout gaan met zo'n grote snelheidsverschillen. Dat laat dat stukje zien, hij maakt het mee, maar blijkbaar boeit zijn leven 'm niet ofzoquote:Op maandag 31 maart 2014 15:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
Denk dat duitsers er wel aan gewend zijn en zich er ook niet zo over opvreten.
Mwja in Duitsland weet je dat je beneden de 160/200 niks te zoeken hebt op de linker baan laat staan inhalen met nog geen 120 alvorens niet even dubbel te checken of er geen auto/motor aankomt.quote:Op maandag 31 maart 2014 15:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Daar doelde ik niet op natuurlijk. Het kan gewoon zó makkelijk fout gaan met zo'n grote snelheidsverschillen. Dat laat dat stukje zien, hij maakt het mee, maar blijkbaar boeit zijn leven 'm niet ofzo.
Hard rijden is best leuk heur, ik ben daarin echt geen moraalridder. Maar dit gaat gewoon veel te ver.
Een motor kun je iets makkelijker 'over het hoofd' zien met deze snelheidquote:Op maandag 31 maart 2014 16:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja in Duitsland weet je dat je beneden de 160/200 niks te zoeken hebt op de linker baan laat staan inhalen met nog geen 120 alvorens niet even dubbel te checken of er geen auto/motor aankomt.
Zeker, om maar niet op hesjes terug te komen.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Een motor kun je iets makkelijker 'over het hoofd' zien met deze snelheid.
En als ie geen licht voert helemaal.
Leer?quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef stoeltafel het volgende:
Wat dragen jullie onder je motorpak? Had net een thermo broek/shirt aan maar dat is echt veels te warm, pffff. Wel lekker ritje weer en het rijden in de stad is ook echt leuk.
Ik vind mijn textiele kleding nu ook niet meer ideaal; in de winter met alle thermolaagjes en truien zat dat lekker, maar nu zonder liners en alleen een shirtje eronder flappert die jas irritant in de wind. Maar ach, er zijn ergere dingen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:05 schreef KneusTeun het volgende:
Lijkt me ook echt kut zo'n heel zwart leren zweet pak.
Zal wel veilig zijn, maar het lijkt me niet het meest comfortabel.
Dat kan ik gelukkig allemaal verstellen zodat het niet wappert en flappertquote:Op maandag 31 maart 2014 17:09 schreef mjan het volgende:
[..]
Ik vind mijn textiele kleding nu ook niet meer ideaal; in de winter met alle thermolaagjes en truien zat dat lekker, maar nu zonder liners en alleen een shirtje eronder flappert die jas irritant in de wind. Maar ach, er zijn ergere dingen.
Boxer en t-shirt.quote:Op maandag 31 maart 2014 16:59 schreef stoeltafel het volgende:
Wat dragen jullie onder je motorpak? Had net een thermo broek/shirt aan maar dat is echt veels te warm, pffff. Wel lekker ritje weer en het rijden in de stad is ook echt leuk.
Tot op zekere hoogte wel inderdaad, maar niet genoeg in mijn geval. Nu heb ik gewoon een goed excuus om nog een jas te mogen kopenquote:Op maandag 31 maart 2014 17:12 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dat kan ik gelukkig allemaal verstellen zodat het niet wappert en flappert
Nu leer neem ik aan? Textiel zal hoe dan ook wapperen.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel inderdaad, maar niet genoeg in mijn geval. Nu heb ik gewoon een goed excuus om nog een jas te mogen kopen.
Ik heb ook gewoon leren dainese jas ernaast. Dat icm met kevlar jeans is ideaal met mooi weer.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:16 schreef mjan het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte wel inderdaad, maar niet genoeg in mijn geval. Nu heb ik gewoon een goed excuus om nog een jas te mogen kopen.
Jup, dat is het plan.quote:Op maandag 31 maart 2014 17:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nu leer neem ik aan? Textiel zal hoe dan ook wapperen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |