Van de drie boetes die ik heb gekregen met de Alp waren er 2 voor een paar km te hard, op verlaten snelwegen op zondagochtendquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan me absoluut niet drukmaken om de Vmax. Weet hem vaak niet eens. Die paar boetes die dat per jaar kost heb ik er nog wel voor over om gewoon zo hard te rijden als ik zelf wil. Veel relaxter dan krampachtig 100 rijden.
Brave jongen. Nu nog even je monsters (je hebt er toch meer?) posten en je filmpjes, want dan kunnen we daar even kritiek op uitenquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:26 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
Ik ben Isdatzo. Ik rijd motor en ik moet me hier komen melden van Anne.
quote:Op zondag 12 januari 2014 11:05 schreef BlackLining het volgende:
We kunnen ook een soort highscore archievement lijstje gaan bijhouden natuurlijk.
Gecrashd: 1 punt
Motor total loss: 5 punten
Kentekenplaat verloren: 5 punten
Ambulance gebeld: 10 punten
In de sloot beland: 10 punten
Bewusteloos geweest: 10 punten
Met loeiende sirenes afgevoerd: 15 punten
Het nieuws gehaald: 15 punten
Traumaheli: 25 punten
En dan nog verder optellen:
Per nachtje ziekenhuis: 7,5 punt
Per botbreuk: 7,5 punt
Per geraakt koekblik: 5 punten
Per jankende omstander: 5 punten
Per veroorzaakte km file: 5 punten
De monsters:quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Brave jongen. Nu nog even je monsters (je hebt er toch meer?) posten en je filmpjes, want dan kunnen we daar even kritiek op uiten![]()
.
'92 SZR660 in de sloot, '03 R6 van 't talud af, '07 R1 tegen een lantaarnpaal, '07 daytona 675 de oprit af.quote:Geen foto's van je valpartijen, maar we hebben wel een telling waar je jezelf misschien even op los kunt laten. Volgens mij scoor je ook aardig hoog, toch? Of was dat alleen op de fiets zonder motor?
[..]
quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
En voor de fun een '13 690 SMC-R:
[ afbeelding ]
Nee dat zijn falers die alleen maar hard rechtdoor kunnen.. liefst binnen de bebouwde kom in grote groepen.quote:
Naja, ik rijd elke dag op een stuk met 100% flitsgarantie, dan ga je na een paar boetes in een week vanzelf krampachtig 100 rijden en anders werk je de hele dag voor niksquote:Op dinsdag 1 april 2014 15:26 schreef BlackLining het volgende:
Ik kan me absoluut niet drukmaken om de Vmax. Weet hem vaak niet eens. Die paar boetes die dat per jaar kost heb ik er nog wel voor over om gewoon zo hard te rijden als ik zelf wil. Veel relaxter dan krampachtig 100 rijden.
Je ziet toch duidelijk dat hij van WheelieTime isquote:
En fok!-er met z'n smileyquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:03 schreef mstx het volgende:
[..]
Je ziet toch duidelijk dat hij van WheelieTime is
[ afbeelding ]
Volgend jaar een derde remlichtquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef Maegrim het volgende:
De EU is weer bezig met nieuwe regels voor motorrijders
Watquote:Op dinsdag 1 april 2014 16:35 schreef Maegrim het volgende:
De EU is weer bezig met nieuwe regels voor motorrijders
beter dan zeggen dat je een echte motor hebt gekochtquote:
Je vond 'm wel leuk hequote:Op dinsdag 1 april 2014 17:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
beter dan zeggen dat je een echte motor hebt gekochteen yamaha :p he deka?
Een GS was wat geloofwaardiger, dan ga je er nog op vooruit. Maar een Honda inruilen tegen een Yamaha...quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je vond 'm wel leuk hehad ook een GS kunnen doen, maar dat ligt er weer te dik bovenop.
Over een 2tal jaar komt mijn Alp vrijquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:51 schreef Dekatria het volgende:
Een oude Alp erbij om aan te sleutelen zou ik dan wel weer tof vinden. Zo'n witte. 500 Euro Challenge, alles
Houden natuurlijkquote:Op dinsdag 1 april 2014 17:52 schreef Gummiebeer het volgende:
Over een 2tal jaar komt mijn Alp vrijOf zou ik um houden? Tis wel m'n eerste fiets
Dan ga ik er wel een project van maken. Dikke noppen, verhoogd spatbord, in het kontje zagen, matte kleur spuiten en alle overbodige meuk eraf halen.quote:Op dinsdag 1 april 2014 17:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Houden natuurlijkmijn Alp gaat ook nooit de deur uit.
Gewoon doen. Nieuw leven aan een ouwe machinequote:Op dinsdag 1 april 2014 18:06 schreef Gummiebeer het volgende:
Dan ga ik er wel een project van maken. Dikke noppen, verhoogd spatbord, in het kontje zagen, matte kleur spuiten en alle overbodige meuk eraf halen.
Gelijk effe de lagerschalen aanpakken. Vandaag ook weer.. zodra de naald van de temp het midden raakt begint het blok te piepen. Ik verdenk de lagerschalen wel want het geluid komt onderin het blok vandaanquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:09 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gelijk effe de lagerschalen aanpakken. Vandaag ook weer.. zodra de naald van de temp het midden raakt begint het blok te piepen. Ik verdenk de lagerschalen wel want het geluid komt onderin het blok vandaan
quote:Op dinsdag 1 april 2014 18:40 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Nee hoor, het carter raakt de grond niet
Kort gezegd, ja.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:26 schreef KneusTeun het volgende:
Dus eigenlijk wil je dan een dominator met een v-twin?
quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:48 schreef Salatrel het volgende:
nou gummie je kan nog een z1000 kopen... wel een opknapper
Neu, ben wel van plan om 'm te houden, maar ben bang dat die tank niet meer te herstellen is.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:48 schreef Salatrel het volgende:
Z1000 klinkt leuk, maar geen opknapperquote:Op dinsdag 1 april 2014 19:48 schreef Salatrel het volgende:
Pica's zeggen meer dan (Z)1000 woorden.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:50 schreef DarkNoize het volgende:
[..]
Neu, ben wel van plan om 'm te houden, maar ben bang dat die tank niet meer te herstellen is.
Hopelijk is er hier iemand die kan zeggen dat ongeacht de schade ze dit altijd wel weer recht kunnen trekken, desnoods met plamuur, als het resultaat maar weer eruit ziet als nieuw.
Hangt ook van je budget af natuurlijk, maar de Z'jes zijn wel erg leuke motoren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:51 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Z1000 klinkt leuk, maar geen opknapper![]()
Na mijn huidige fiets wil ik wel iets meer dan een opknapper want daar blijf je mee bezig. De Alp is nog steeds niet wat het zou moeten zijn qua conditie ondanks dat ik er al die tijd ermee heb gered.
Zelf er niks aan over gehouden?quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:47 schreef DarkNoize het volgende:
Al even hier niet meer gereageerd maar ik heb dus een paar weken geleden mijn Z1000 om een paal gevouwen en nu ligt de tank alleraardigst in de kreukels.
Budget is tegen die tijd geen probleem.quote:Op dinsdag 1 april 2014 19:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hangt ook van je budget af natuurlijk, maar de Z'jes zijn wel erg leuke motoren.
Anders zo'n Suzuki GSR 750?
compensatiefiets dus?quote:Op dinsdag 1 april 2014 20:03 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Budget is tegen die tijd geen probleem.En ik wil perse minimaal een literfiets, gewoon omdat het kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |