Ik wacht mijn nieuwe band wel even af en dan ga ik hem eens proberen, kijken hoe ver ik komquote:
Gezien zijn crash-historie zou je denken dat hij het wat rustiger aan doet, blijkt iig niet uit de beelden inderdaad.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kom op man, dit gaat toch echt helemaal nergens meer over. Doe dat gewoon op het circuit en breng niet onnodig anderen in gevaar met dit stompzinnige gedrag. Jammer dat de politie niet op basis van dit soort beelden rijbewijzen invordert.
Rijden kan die wel als ik kijk hoe makkelijk de Wheelies gaan.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Kom op man, dit gaat toch echt helemaal nergens meer over. Doe dat gewoon op het circuit en breng niet onnodig anderen in gevaar met dit stompzinnige gedrag. Jammer dat de politie niet op basis van dit soort beelden rijbewijzen invordert.
Dan moet je nog niet te ver weg rijden, anders kun je nog aardig aan het dwalen komen zo te zien.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:46 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Rijden kan die wel als ik kijk hoe makkelijk de Wheelies gaan.
Niet bang
Allemaal tegelijk een lesje daar nemenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Haha ja inderdaadmooi ff wat stunten op het AVB terrein
"Hoi! Wij zijn de Fok!kers, en komen voor een gezamenlijke proefritquote:Op woensdag 2 april 2014 14:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Allemaal tegelijk een lesje daar nemen
xt660 is precies 35kwquote:Op woensdag 2 april 2014 10:42 schreef A4papier het volgende:
binnenkort beginnen met mijn A2 rijbewijs. ondertussen al druk aan het kijken naar een geschikte allroad. jullie nog tips?
Ah! De bekende wegquote:Op woensdag 2 april 2014 10:45 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Gister nog 130 gedaan op 80 weg.
https://www.google.nl/map(...)ata=!4m3!4m2!1m0!1m0
Heerlijke weg om goed door te rijden!
Ligt eraan tot welke snelheidquote:Op woensdag 2 april 2014 17:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ah! De bekende weg![]()
Deze week 3x genomen, die weg dan, tijdens de spits. Dan wordt het een sport om een gaatje te vinden om in te halen
Vanmiddag nog een engelsman te kakken gezet in z'n Bentley, kerel dacht echt dat hij sneller was dan een Alp met optrekken.![]()
Was in Oldenzaal city (place to bequote:
Wat, dat viel toch best mee? Zal maar geen filmpjes van een paar jaar geleden uploaden danquote:Op woensdag 2 april 2014 13:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Daarom had ik juist die KTM gehaald.. en dat pakt goed uit want ik heb 'm nu ongeveer een jaar en ik heb er maar één "momentje" mee gehad. Op supersports elke week wel eigenlijk.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:19 schreef BRooster het volgende:
[..]
Gezien zijn crash-historie zou je denken dat hij het wat rustiger aan doet, blijkt iig niet uit de beelden inderdaad.
minder huilen man, dit ritje reden we niet eens zo hard door.quote:Op woensdag 2 april 2014 13:08 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
Na de beelden gezien te hebben valt het ook wel allemaal mee wat mij betreft. Er zitten wat momenten tussen dat het wel iets aso gaat en dan moet je dan effe zien door de bril van een koekblikker. Die denken dan dat alle motorrijders aso's zijn, en met alle respect, daar kan ik ze dan geen ongelijk in geven. Je moet effe in het achterhoofd houden dat met deze filmpjes en actie's wel weer het vooroordeel om de hoek komt kijken.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
minder huilen man, dit ritje reden we niet eens zo hard door.
ik rij dan juist extra rustig op en ga bij het eerstvolgende stoplicht voor hem staanquote:Op woensdag 2 april 2014 17:54 schreef Gummiebeer het volgende:
Vanmiddag nog een engelsman te kakken gezet in z'n Bentley, kerel dacht echt dat hij sneller was dan een Alp met optrekken.![]()
De automobilisten die wel opletten vinden het altijd mooi als je erlangs gaat, en degene die een negatief beeld hebben en gaan kloten ga je op het achterwiel voorbij om even te laten schrikken, dat negatieve beeld staat er toch wel.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Na de beelden gezien te hebben valt het ook wel allemaal mee wat mij betreft. Er zitten wat momenten tussen dat het wel iets aso gaat en dan moet je dan effe zien door de bril van een koekblikker. Die denken dan dat alle motorrijders aso's zijn, en met alle respect, daar kan ik ze dan geen ongelijk in geven. Je moet effe in het achterhoofd houden dat met deze filmpjes en actie's wel weer het vooroordeel om de hoek komt kijken.
Ik zeg ook niet dat ik heel netjes rij. Soms zijn er momenten dat ik naderhand denk van, dat had wel iets anders gekunt. Al is het maar om de imago van motorrijders wat op te krikken want alles wordt vrij snel over 1 kam geschoren.
Maar als dit alles jou niks aantrekt en als een malle overal langsheen doordendert dan kan je beter naar een club als B&B heengaan, of als een echte baas op MF posten.
Maar hij ging revven in z'n Bentley..wat moet ik dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik rij dan juist extra rustig op en ga bij het eerstvolgende stoplicht voor hem staan
meerevven en dan zie vorige post.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:32 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar hij ging revven in z'n Bentley..wat moet ik dan?
Ik snap het wel. Krijg ook vaak een duimpje als ik erlangs klapper, vaker nog een gebaartje dat ik erlangs mag. Dan laat ik m'n twin ook effe klappen met open pijp en dat vinden ze geweldig. Maar het gros is er toch niet zo van gedient. En laten we eerlijk wezen, motorrijders staan niet hoog op de lijst van toffe peren in het verkeer, dus waarom het er nog extra dik erbij opgooien?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
De automobilisten die wel opletten vinden het altijd mooi als je erlangs gaat, en degene die een negatief beeld hebben en gaan kloten ga je op het achterwiel voorbij om even te laten schrikken, dat negatieve beeld staat er toch wel.
Het is niet zo dat we overal lak aan hebben, we letten best goed op.
Toch wou ik Bentley rijdert eruit trekken met mijn olieboot, ze verwachten het domweg niet van zo'n grafhok op 2 wielen!quote:
Wat anderen van mij denken boeit me niet bijzonder veel.. als 't een beetje kan dan ga ik erlangs. Liefst op 1 wielquote:Op woensdag 2 april 2014 20:36 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Krijg ook vaak een duimpje als ik erlangs klapper, vaker nog een gebaartje dat ik erlangs mag. Dan laat ik m'n twin ook effe klappen met open pijp en dat vinden ze geweldig. Maar het gros is er toch niet zo van gedient. En laten we eerlijk wezen, motorrijders staan niet hoog op de lijst van toffe peren in het verkeer, dus waarom het er nog extra dik erbij opgooien?
Dat zijn over 't algemeen ook gewoon bosmongolen die niet kunnen rijden. Ja, heel hard rechtdoor. Liefst met een zo groot mogelijke groep.quote:Over het opletten zwijg ik maar. Verwijs nog recent naar B&B...
Zeg je nu indirect dat ze hier niet welkom zijnquote:Op woensdag 2 april 2014 20:25 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar als dit alles jou niks aantrekt en als een malle overal langsheen doordendert dan kan je beter naar een club als B&B heengaan, of als een echte baas op MF posten, of wachten op een Darwin award
minder minder minder?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeg je nu indirect dat ze hier niet welkom zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |