Overleef je nooit.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou zo heerlijk zijn, vCL... Godverdomme.
Niet als je er in de eerste CL-ronde uitvliegt, dan moet je ook nog een ronde spelen voordat je in de EL-groepsfase komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Boeiend, dan kom je toch weer in de EL.
Je stroomt in in de 3e voorronde vCL, ergens mazzel hebben met de loting dat je een uitgehold Kiev / Besiktas loot oid. Stoot je door heb je sowieso Europese poulefase gehaald, ook al verlies je 4e vCL.quote:
EL ook niet schat.quote:
Maar ja, je gaat toch voor het hoogst haalbare? AZ vliegt er ook uit nu maar dat wil niet zeggen dat je er maar met de pet naar moet gooien. Zeker een club als Feyenoord nietquote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je er in de eerste CL-ronde uitvliegt, dan moet je ook nog een ronde spelen voordat je in de EL-groepsfase komt.
True dat is waar, het geeft wel de grootste kans om in een groepsfase terecht te komen, en zie ook geen enkele andere club de voorronde's wél overleven, al weet je nooit hoe de selecties er volgens jaar op staanquote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef Grifte het volgende:
Je stroomt in in de 3e voorronde vCL, ergens mazzel hebben met de loting dat je een uitgehold Kiev / Besiktas loot oid. Stoot je door heb je sowieso Europese poulefase gehaald, ook al verlies je 4e vCL.
Hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als die Koeman het godverdomme voor elkaar krijgt om 3 keer tweede te worden (jaja, doelsaldo) heeft hij de club echt zo extreem veel goed gedaan hé.
1) TV-rechteninkomsten zijn gigantisch gestegen
2) Europese inkomsten (het zijn er niet veel, maar toch wat: Sparta Praag o.a. een keer een bijna uitverkocht huis)
3) Club heeft weer wat naam
4) Spelers die beter zijn geworden en waarvoor we transfersommen kunnen gaan pakekn
5) We kunnen ein-de-lijk zo nu en dan weer dromen
Maar buiten dat: we lijken echt een bepaalde 'ondergrens' te hebben als club zijnde die niet meer doorbroken wordt. Waar ik ooit nog een 10-0 of een 6-0 meemaakte bij Groningen en PSV, weet ik eigenlijk dat dat soort uitslagen uitslagen zijn waar ik me geen zorgen meer om hoef te maken.....
Echt. Koeman en Van Geel verdienen onvoorstelbaar krediet bij onze club. Vooral Koeman zal ik altijd een warm plekje voor hebben in het hart.
Je hebt iig. extra kans om in EL te komen. En je hebt als club altijd extra inkomsten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je er in de eerste CL-ronde uitvliegt, dan moet je ook nog een ronde spelen voordat je in de EL-groepsfase komt.
Klopt. We hebben niets te zoeken in de Champions League, maar als zo'n voorronde ons een prima toegang geeft tot de groepsfase EL is dat mooi. En wie weet nog een leuke uitwedstrijd bij een Arsenal oid.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
True dat is waar, het geeft wel de grootste kans om in een groepsfase terecht te komen, en zie ook geen enkele andere club de voorronde's wél overleven, al weet je nooit hoe de selecties er volgens jaar op staan
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 30-03-2014 om 14:19:42#Feyenoord sinds de schorsing van Graziano Pelle: 3 wedstrijden, 9 punten, 9 goals, 0 tegendoelpunten. reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 30-03-2014 om 14:19:42#Feyenoord sinds de schorsing van Graziano Pelle: 3 wedstrijden, 9 punten, 9 goals, 0 tegendoelpunten. reageer retweet
RKC ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen nog de volgende wedstrijd geschorst toch?
Als het achterin wat beter stond was dit een nog mooier seizoen gewordenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
We hebben trouwens een van de beste doelsaldos van de top. Enkel Ajax is beter..
Meestscorende club van de Eredivisie trouwens. Hoe de fuck kan dat. Dat had je mij ten tijde van die gekke Jodengriek echt nooit kunnen vertellen als je wilde dat ik je nog serieus zou nemen.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.... Misschien daalt zijn transferwaarde. Maar blijkbaar zijn de geruchten van Krabbeman gewoon waar dat de spelers van Feyenoord het niet zo op Pelle hebben. Het voetbal ziet er ook allemaal veel beter uit.quote:
Nee joh gek. Die pelle moet er weer in. Ze moeten alleen per wet verboden worden lange ballen te hanteren.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.... Misschien daalt zijn transferwaarde. Maar blijkbaar zijn de geruchten van Krabbeman gewoon waar dat de spelers van Feyenoord het niet zo op Pelle hebben. Het voetbal ziet er ook allemaal veel beter uit.
9 doelpunten voor, 0 tegen. Toch bizar. Enige mazzel die Pelle op dit moment heeft is dat Te Vrede niet kan voetballen
Op dezelfde manier blijven spelen, maar dan met Pellè.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.... Misschien daalt zijn transferwaarde. Maar blijkbaar zijn de geruchten van Krabbeman gewoon waar dat de spelers van Feyenoord het niet zo op Pelle hebben. Het voetbal ziet er ook allemaal veel beter uit.
9 doelpunten voor, 0 tegen. Toch bizar. Enige mazzel die Pelle op dit moment heeft is dat Te Vrede niet kan voetballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Nee, alleen Heracles nog.quote:
5 toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, alleen Heracles nog.
4 wedstrijden schorsing. Hij heeft er nu 3 opzitten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op dezelfde manier blijven spelen, maar dan met Pellè.Dat zou mooi zijn ja. Veel minder lange bal zoeken. Gelukkig doet Martins Indi veel meer over de grond dan Joris dus dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het biedt wel perspectief voor volgend seizoen als je een redelijk spitsje voor Pelle haalt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op dezelfde manier blijven spelen, maar dan met Pellè.Blijkbaar eist die Pelle toch een bepaalde sfeer op in het veld. 'Alle ballen zo snel mogelijk naar mij'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot liefhebber van Amsterdam trouwens, die Graziano.. Gisteren liep hij ook weer te pimpen met z'n Ferrari daar.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Gelijk een mooie test voor Sliske.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:44 schreef PIETR het volgende:
Als we nou tweede worden beginnen we het seizoen met een wedstrijdje tegen Ajax (misschien nu wel met uitsupporters). Om de WvH-schaal. Ook niet verkeerd toch?
Is dat niet over 2 wedstrijden dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:44 schreef PIETR het volgende:
Als we nou tweede worden beginnen we het seizoen met een wedstrijdje tegen Ajax (misschien nu wel met uitsupporters). Om de WvH-schaal. Ook niet verkeerd toch?
Ik vond schaken vandaag beter dan Boetiusquote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Als het achterin wat beter stond was dit een nog mooier seizoen geworden
Maar inderdaad, de aanval is goed. Vind Lex de laatste tijd ook behoorlijk spelen. Alleen Schaken is drama
Mwah, Boetius was wat minder vandaag. Maar over het algemeen voegt Schaken niet zo veel toe buiten voorspelbare passeerbewegingen en slechte voorzetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond schaken vandaag beter dan Boetius
Boetius zou als 'supertalent' zo langzamerhand wel een wat grotere stempel moeten gaan drukken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mwah, Boetius was wat minder vandaag. Maar over het algemeen voegt Schaken niet zo veel toe buiten voorspelbare passeerbewegingen en slechte voorzetten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Immers heeft haast gemaakt. Zit nu alweer in Den Haag bij Ado
Lol, wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Boetius zou als 'supertalent' zo langzamerhand wel een wat grotere stempel moeten gaan drukken.
De echte mannen en echte talenten moeten de komende wedstrijden opstaan en het seizoen een succes maken.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
Mulder was ook weer zo lekker zeker vandaag.
Nutteloze statistiek.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wat wat?quote:
Verlanglijstje:quote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
Mulder was ook weer zo lekker zeker vandaag.
Waarom geen keeper? Mulder heeft Feyenoord al redelijk wat punten gekost dit seizoen. Geen alternatief aanstellen is vragen om continuatie.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
1) Spits (Pelle vertrekt)
2) Rechtsbuiten (Voor argumentatie waarom Schaken niet functioneert, zou ik contact opnemen met Caland)
3) Linksback (desnoods voor de bank want je hebt Terence)
Dan verder:
1) Boëtius, Immers, Vilhena, Terence, Vrij (die enorm goed speelt inmiddels weer), Clasie en Immers graag behouden.
2) Verkoop BMI, Janmaat, Pelle voor topbedragen.
3) Financieel gezond worden op deze manier.
Als Geel dit verwezenlijkt, ben ik zeer blij.
is al aangetrokken(Hahn van Dordrecht)quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom geen keeper? Mulder heeft Feyenoord al redelijk wat punten gekost dit seizoen. Geen alternatief aanstellen is vragen om continuatie.
We hebben die Hahn al voor volgend jaar toch? (al dan niet als reserve)quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom geen keeper? Mulder heeft Feyenoord al redelijk wat punten gekost dit seizoen. Geen alternatief aanstellen is vragen om continuatie.
We hebben Hahn al.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Strijd met Mulder. Spreekt voor zich hé, gezien zijn status in Jong Oranje en het feit dat er een nieuwe coach komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is Hahn aangesteld om met Mulder de strijd aan te gaan, of simpelweg als tweede keeper?
Om de strijd aan te gaan volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is Hahn aangesteld om met Mulder de strijd aan te gaan, of simpelweg als tweede keeper?
Mulder is een slappe zakquote:Op zondag 30 maart 2014 17:10 schreef Intellectueel het volgende:
Mooi zo, maar Mulder lijkt me niet het type dat van strijd ook daadwerkelijk beter wordt. Laten we hopen van wel.
verlengd*quote:Op zondag 30 maart 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt toch verlengt als Lamprou zich wil laten verhuren?
Klopt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
Moet het nog maar zien met die Hahn. Die staat ook wel erg vaak te blunderen. En dat voor maar een paar duizend man.
Das waar, niet echt heel overtuigendquote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
Moet het nog maar zien met die Hahn. Die staat ook wel erg vaak te blunderen. En dat voor maar een paar duizend man.
Ach dat doet elke gemeente tegenwoordig.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
RODA JC degradeert zeer waarschijnlijk. Heerlijk. Zal ze leren voor die kutmaatregelen om Feyenoorders buiten de deur te houden.
Roda was het wel heel extreem. 18:15 op een dinsdagavond, alleen kaartverkoop binnen de provincie...quote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach dat doet elke gemeente tegenwoordig.
Het is ze gegund.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
RODA JC degradeert zeer waarschijnlijk. Heerlijk. Zal ze leren voor die kutmaatregelen om Feyenoorders buiten de deur te houden.
Wat mij betreft krijg heel Limburg een cordon sanitair. VVV, MVV en Roda mogen wat mij betreft wel ver wegblijven van de Eredivisie.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijg heel Limburg een cordon sanitair. VVV, MVV en Roda mogen wat mij betreft wel ver wegblijven van de Eredivisie.
Alles wat katholiek is, is Limburg imo.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.
Kutclub man. Alleen het stadionnetje is schattig. Altijd puntverlies voor ons. Taaie rakkers. Bovendien een kutend van Rotterdam. Degraderen die hap.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutclub man. Alleen het stadionnetje is schattig. Altijd puntverlies voor ons. Taaie rakkers. Bovendien een kutend van Rotterdam. Degraderen die hap.
Ik zag ook gewoon de halve Zuidtribune opspringen toen Feyenoord daar scoorde.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.
Elleboog van wie? Van Kongolo of van die knakker van GAE? Die gozer van GAE haalde volgens mij puur de counter eruit, zag geen elleboog (ook nogal lastig om te zien vanaf W1, dat terzijde). Van King Kongolo kan ik mij ook geen elleboog herinnerenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:19 schreef H.FR het volgende:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag?
(elleboog ja/nee 1e helft)
Ja stadion is prima, dat zei ikquote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.
Tegenwoordig zit dat zuipen in een andere stad er bijna niet meer in. Niet gek overigens.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja stadion is prima, dat zei ik. Maar voor de rest vind ik het best een zaadstad en een kutclub die ons veel teveel punten kost.
Ik zie dan veel liever MVV in de top. Mooie stad, goed zuipen.
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op zondag 30 maart 2014 17:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit dat zuipen in een andere stad er bijna niet meer in. Niet gek overigens.
Van GAE op Boëtius.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Elleboog van wie? Van Kongolo of van die knakker van GAE? Die gozer van GAE haalde volgens mij puur de counter eruit, zag geen elleboog (ook nogal lastig om te zien vanaf W1, dat terzijde). Van King Kongolo kan ik mij ook geen elleboog herinneren
Klopt. Heb een lekker koud koelkast thuis + Eredivisielive. Geen geouwehoer met buscombis en de politie die met een noodverordening van de burgemeester loopt te zwaaien.quote:
Volgens mij niet, maar iemand op Z/D-zijde had daar beter zicht op, ik kan mij het iig niet herinnerenquote:
Gaat ook vooral om status. Als je drie jaar op rij bovenin weet te eindigen en het niet slechter doet dan clubs die ongeveer 40-45 keer meer te besteden hebben gehad (hallo moffen en boeren) dan doe je het gewoon uitstekend. Het is wat mij betreft een vrij kleurloos seizoen maar een tweede plek zou een hoop goedmaken wat dat aangaat. Ik hoorde Frank de Boer eerder zeggen dat die tweede plek toentertijd eigenlijk veel knapper is geweest dan zijn eerste kampioenschap. Zo liggen de verhoudingen wel een beetje natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt. We hebben niets te zoeken in de Champions League, maar als zo'n voorronde ons een prima toegang geeft tot de groepsfase EL is dat mooi. En wie weet nog een leuke uitwedstrijd bij een Arsenal oid.
Je verwoordt het weer perfect en je stopt er een 40-45 in.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat ook vooral om status. Als je drie jaar op rij bovenin weet te eindigen en het niet slechter doet dan clubs die ongeveer 40-45 keer meer te besteden hebben gehad (hallo moffen en boeren) dan doe je het gewoon uitstekend. Het is wat mij betreft een vrij kleurloos seizoen maar een tweede plek zou een hoop goedmaken wat dat aangaat. Ik hoorde Frank de Boer eerder zeggen dat die tweede plek toentertijd eigenlijk veel knapper is geweest dan zijn eerste kampioenschap. Zo liggen de verhoudingen wel een beetje natuurlijk.
Alhoewel het verwachtingspatroon vooraf wat hoger lag (waarom is mij eigenlijk nog steeds een raadsel) moet je er nu alles aan doen om die tweede plek vast te houden en die kans ligt er ook wel. Hopelijk is AZ redelijk uitgespeeld die laatste pot.
Boeit me geen reet dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL (niet dat we het halen, maar soit). Zelfs bij 6x afgaan levert gewoon minimaal ¤10 miljoen op. Kunnen we goed gebruikenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt. We hebben niets te zoeken in de Champions League, maar als zo'n voorronde ons een prima toegang geeft tot de groepsfase EL is dat mooi. En wie weet nog een leuke uitwedstrijd bij een Arsenal oid.
Behalve dat wij nooit de 4e ronde vCL doorkomen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Boeit me geen reet dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL (niet dat we het halen, maar soit). Zelfs bij 6x afgaan levert gewoon minimaal ¤10 miljoen op. Kunnen we goed gebruiken
Maarja, het is nog niet zo ver.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat wij nooit de 4e ronde vCL doorkomen.
Desondanks is EL halen al heel goed. Levert je zo een miljoen of 5 op.
Nee tuurlijk, iedereen wil dolgraag die CL in. Maar als je realistisch bent hoor je in de Europa League te voetballen, ondanks de slechte Europese resultaten de laatste jaren.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Boeit me geen reet dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL (niet dat we het halen, maar soit). Zelfs bij 6x afgaan levert gewoon minimaal ¤10 miljoen op. Kunnen we goed gebruiken
Ik heb ook iets teveel bier in mijn mikquote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Een kwartier nadat de trein Zwolle had bereikt werd ik wakker. Godverdomme, blij dat ik niet op het rangeerterrein wakker werd. Volgende toch maar slapen
Oh, dat is het zeker niet bij mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb ook iets teveel bier in mijn mik.
Dat is inderdaad onze kracht.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Vasion het volgende:
Kwalificatie Europees gewoon lekker defensief spelen. Dan maar twee oersaaie potjes, als je kan kwalificeren gewoon doen.
Beter brengen ze dan ook de plannen allemaal naar buiten.quote:De Feyenoord-trojka maakt woensdag haar advies bekend omtrent een vernieuwd stadion voor Feyenoord. Dat maakt RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten zojuist bekend. De plannen van BAM, VolkerWessels en ReddeKuip lijken de grootste kanshebbers om de voorkeur van de verkenners te krijgen.
UPDATE: Volgens Jan de Knecht, die onderdeel uitmaakt van de supportersdelegatie, zullen de verkenners niet hun definitieve besluit kenbaar maken, maar de laatste kanshebbers. Over enkele weken zou pas het finale oordeel geveld worden.
Hij loopt alleen altijd maar te zieken op de scheids en grens, dat is vrij triestquote:Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef Scrummie het volgende:
Ook nog over Koeman he; buiten dat het respect verdient dat ie het zo goed heeft gedaan is 't ook nog eens een goeie kerel voor zover ik dat kan beoordelen. Geen blabla zoals een Adriaanse, geen geschreeuw zoals von Ghal, en gewoon geen achterbakse pleurisjood.
Altijd? Vind ik best meevallen. Ik hoor hem zelden echt pissig op Twente uit na en toen was 99% van Nederland het met hem eens.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij loopt alleen altijd maar te zieken op de scheids en grens, dat is vrij triest
Ik vind dat hij er erg vaak de scheids enzo de schuld geeft jaquote:Op zondag 30 maart 2014 17:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd? Vind ik best meevallen. Ik hoor hem zelden echt pissig op Twente uit na en toen was 99% van Nederland het met hem eens.
Stop de persen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Koeman had een broek aan met te korte pijpen vandaag
Dat geldt voor alle clubs. Waren NAC en Twente geen dildo-in-je-reet wedstijden geweest, had je nu strak achter Ajax gestaan en was men hier door het dolle geweest.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Even serieus over Koeman.. vind ook dat hij het prima heeft gedaan en komt altijd normaal over in de media.. vind ik van Van Basten ook altijd. Die hele generatie ie eigenlijk heel normaal nu ik erover nadenk..
Enige minpuntje van Koeman vind ik dat er dit seizoen teveel mooie praatjes zijn rondgestrooid in de pers.. we zouden dit seizoen echt voor de titel gaan en blablabla.. Dat is allemaal erg tegengevallen.. zelden zoveel dom puntenverlies gezien als dit seizoen. Er waren teveel woorden en te weinig daden dit seizoen.
Klopt.. ik vind het huidige Ajax 1 grote droefenis en dat zegt wat over de concurrentie.. Wij winnen dan met 5-0 van GAE maar het grootse deel van de wedstrijd was gewoon bagger.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle clubs. Waren NAC en Twente geen dildo-in-je-reet wedstijden geweest, had je nu strak achter Ajax gestaan en was men hier door het dolle geweest.
We hadden gewoon geen kampioenswaardige selectie. Geen enkele club in Nederland trouwens. Ook zo'n Ajax torent echt niet boven de rest uit.
Goede wedstrijd heb ik al 10 jaar niet gezien in de kuip.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. ik vind het huidige Ajax 1 grote droefenis en dat zegt wat over de concurrentie.. Wij winnen dan met 5-0 van GAE maar het grootse deel van de wedstrijd was gewoon bagger.
Mijn afkeer tegen joden is groot, maar die pot was een uitstekende wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goede wedstrijd heb ik al 10 jaar niet gezien in de kuip.
Daarom moet ik ook erg lachen om Ajacieden die de winstpartij op Barcelona zien als een ontwikkeling naar een nieuwe toekomst o.i.d.
Jezus, wat was die pot dramatisch. Echt. Goed voetbal stierf rond 2007 in Nederland.
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens, De Vrij
Ik dacht dat hij het permanent kwijt was maar hij speelt wel echt weer als een baas de laatste weken, weer ouderwets spitsjes uitkappen en ballen over 60 meter op de stropdas leggen
Wtfquote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Roda was het wel heel extreem. 18:15 op een dinsdagavond, alleen kaartverkoop binnen de provincie....
Waarheid.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens, De Vrij
Ik dacht dat hij het permanent kwijt was maar hij speelt wel echt weer als een baas de laatste weken, weer ouderwets spitsjes uitkappen en ballen over 60 meter op de stropdas leggen
De Vrij.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
Wie kreeg eigenlijk de band toen Clasie eruit ging?
Zonnetjequote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarheid.
2e helft was prima. Eerste helft vroeg ik mezelf af wat ik eigenlijk in De Kuip deed.
Ik heb Immers altijd al een uitstekende speler voor Feyenoord gevonden. Gelukkig begint hij zijn kansen nu ook af te makenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:48 schreef Max23 het volgende:
De Vrij en Clasie waren echt goed vandaag. En wat Immers de laatste weken heeft![]()
Ook zijn overzicht en passing lijkt ineens veel beter te zijn gewordenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb Immers altijd al een uitstekende speler voor Feyenoord gevonden. Gelukkig begint hij zijn kansen nu ook af te maken
W1quote:
Eerste 10 minuten vond ik eigenlijk veruit het sterkste deel van de wedstrijd. Maar op die manier drukken houdt niemand 90 minuten vol.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
W1![]()
Nee, 1e helft was belachelijk slecht inderdaad, 2e helft was vooral effectief. Schaken die opeens voorzetten kan geven (weliswaar blind, maar ze kwamen aan), Tonny die kan koppen, Nelom die kan scoren. Ongelofelijk
Dramatische pot? Serieus HMF?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus, wat was die pot dramatisch. Echt. Goed voetbal stierf rond 2007 in Nederland.
Tot de goal ja, daarna zakte het weer in. Zelfde liedje als anders eigenlijk, eerste kwartier sterk en daarna is het niet om aan te zien. Door al dat gekut de rest van de wedstrijd zou ik haast de eerste 10 minuten vergeten, dat was inderdaad goed druk zetten en Immers die er wat heerlijke slidings uitgooide (waar ik elke keer vreesde dat hij een tegenstander z'n knieën zou breken)quote:Op zondag 30 maart 2014 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste 10 minuten vond ik eigenlijk veruit het sterkste deel van de wedstrijd. Maar op die manier drukken houdt niemand 90 minuten vol.
Wow. Wij hebben een andere Vilhena gezien dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Muto het volgende:
Vilhena was wel weer dramatisch. Die vergeet zo vaak om mee te verdedigen.
Overigens, sinds de schorsing van Pellè, staat het verdedigend wel goed.![]()
Hoezo? Vonden jullie Mulder ook goed dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow. Wij hebben een andere Vilhena gezien dan.
Heeft niets met afkeer tegen joden te maken. Als ik Real - Barcelona bekijk, dat was buitenaards.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn afkeer tegen joden is groot, maar die pot was een uitstekende wedstrijd
Klopt. Kapte vorige week al twee man uit in zijn eigen 16, nu een belangrijke interceptie die de goal van Te Vrede inluidde.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens, De Vrij
Huh wat? Sta jij op W1?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
W1![]()
Nee, 1e helft was belachelijk slecht inderdaad, 2e helft was vooral effectief. Schaken die opeens voorzetten kan geven (weliswaar blind, maar ze kwamen aan), Tonny die kan koppen, Nelom die kan scoren. Ongelofelijk
Oh, ik vond hem eerlijk gezegd wel aardig vandaag.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Muto het volgende:
Vilhena was wel weer dramatisch. Die vergeet zo vaak om mee te verdedigen.
Overigens, sinds de schorsing van Pellè, staat het verdedigend wel goed.![]()
En dan meteen een goede aanval verklotenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Moest wel lachen toen Armenteros erin wilde komen, maar dat Feyenoord op balbezit speelde. Armenteros heeft echt 6 minuten langs de zijlijn gestaan
Tomasso whatsappte me "Armentering staat echt al tien minuten te wachten langs die zijlijnquote:Op zondag 30 maart 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Moest wel lachen toen Armenteros erin wilde komen, maar dat Feyenoord op balbezit speelde. Armenteros heeft echt 6 minuten langs de zijlijn gestaan
Toen de bal bijna over de zijlijn ging riep de halve Kuip: "BINNEN HOUDEN. NEE NEE, PFFF"quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tomasso whatsappte me "Armentering staat echt al tien minuten te wachten langs die zijlijn".
Ik heb het gevoel dat hij 'm niet zo mag.
Hij is trouwens ook fan van Te Vrede. Stuurde me een diagram met daarin alle voetbalbewegingen van Feyenoord so far.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Toen de bal bijna over de zijlijn ging riep de halve Kuip: "BINNEN HOUDEN. NEE NEE, PFFF"
Ik wil net zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Die kopbal van VilhenaZo kop je dus een bal in.
Ik riep niet schieten voor de goal van Immers. Gelukkig negeerde hij mijquote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Toen de bal bijna over de zijlijn ging riep de halve Kuip: "BINNEN HOUDEN. NEE NEE, PFFF"
En toch kreeg hij drie grote kansen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook fan van Te Vrede. Stuurde me een diagram met daarin alle voetbalbewegingen van Feyenoord so far.
Zijn conclusie: "We spelen zonder spits".
Dat klopte aardig. Met 10 tegen elf (Te Vrede was bij acht (
!) balcontacten betrokken in heel de wedstrijd ) en nog 5-0 winnen
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik riep niet schieten voor de goal van Immers. Gelukkig negeerde hij mij
O begrijp me niet verkeerd. Vind het nog steeds een nuttige bankspits (dat zie je maar weer omdat Pelle doorsloeg). Heeft er sinds Pelle's vertrek toch weer 2 inliggen uit het hoofd.quote:
Bedoelde de 2e helft.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:31 schreef Muto het volgende:
[..]
En toch kreeg hij drie grote kansen.
Trouwens, hij had 27 balcontacten.
Voetballend zeker niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd. Vind het nog steeds een nuttige bankspits (dat zie je maar weer omdat Pelle doorsloeg). Heeft er sinds Pelle's vertrek toch weer 2 inliggen uit het hoofd.
Maar hij kan er gewoon niet zoveel van.
Ik zei echt een halve tel voor die kopbal 1e helft dat hij er nog niks van had gebakken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook fan van Te Vrede. Stuurde me een diagram met daarin alle voetbalbewegingen van Feyenoord so far.
Zijn conclusie: "We spelen zonder spits".
Dat klopte aardig. Met 10 tegen elf (Te Vrede was bij acht (
!) balcontacten betrokken in heel de wedstrijd ) en nog 5-0 winnen
Je bedoelt in totaal, toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd. Vind het nog steeds een nuttige bankspits (dat zie je maar weer omdat Pelle doorsloeg). Heeft er sinds Pelle's vertrek toch weer 2 inliggen uit het hoofd.
Doet het boven verwachting goed in ieder gevalquote:Op zondag 30 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee heeft er 2 inliggen sinds Pelle weg is (2 uit 3 dus). Als ik het me goed herinner. Geen zin de gegevens erbij te zoeken, zit mobiel.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je bedoelt in totaal, toch?
Nelom trouwens de 1e invaller die scoort dit seizoen, volgens mij.
Ik heb eigenlijk altijd wel gezegd dat hij dit niveau moest kunnen halen, mede omdat hij er bij Jong ook zo tyfusveel inknalde.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Doet het boven verwachting goed in ieder geval
Welk niveau? We staan al drie wedstrijden met 10 man te ballen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk altijd wel gezegd dat hij dit niveau moest kunnen halen, mede omdat hij er bij Jong ook zo tyfusveel inknalde.
Dat zeg ik netquote:Op zondag 30 maart 2014 19:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Welk niveau? We staan al drie wedstrijden met 10 man te ballen.
Nee, alleen vandaag scoorde hij.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee heeft er 2 inliggen sinds Pelle weg is (2 uit 3 dus). Als ik het me goed herinner. Geen zin de gegevens erbij te zoeken, zit mobiel.
Toen Pelle in begin dit seizoen weg was, liep hij ook 1 op 1.
Dat is dus allesbehalve Charisteas-kut.
Ah. Nou ja. 1 op de 3. Nog steeds okay-ish, voor een bankspits.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nee, alleen vandaag scoorde hij.
Tegen Groningen waren het Schaken en De Vrij, tegen Heerenveen Vormer en Immers.
Grindr. Zijn 'soort' heeft het uitgevonden.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Sowieso dat Tomasso meer Tinder-matches dan Kapiteintje heeft.
Maar even serieus, die gozer is wel veruit de knapste gast op Varkenoord zeg. Godverdomme hé.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Sowieso dat Tomasso meer Tinder-matches dan Kapiteintje heeft.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus, die gozer is wel veruit de knapste gast op Varkenoord zeg. Godverdomme hé.
No homo verder.
Ja, vorige keer als invaller (dus Nelom niet 1e invaller die scoorde) tegen Cambuur en in de basis tegen AZ. Zie ik net.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah. Nou ja. 1 op de 3. Nog steeds okay-ish, voor een bankspits.
Deed het voor de winterstop wel prima, toen Pelle ook een paar potten niet kon.
Klopt. Heeft verder ook geen goede passing of inzicht, zal nooit een andere speler lanceren et cetera.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:41 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, vorige keer als invaller (dus Nelom niet 1e invaller die scoorde) tegen Cambuur en in de basis tegen AZ. Zie ik net.
Ja wel aardig. Alleen jammer dat hij verder niks goeds doet.
Dat laatste is waar ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Heeft verder ook geen goede passing of inzicht, zal nooit een andere speler lanceren et cetera.
Maar dan nog. Sinds we geen poen hebben, kan ik weinig spitsen bedenken die voor weinig poen de rol van Te Vrede kunnen vervullen.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:40 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar even serieus, die gozer is wel veruit de knapste gast op Varkenoord zeg. Godverdomme hé.
No homo verder.
Hier nog 1.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:48 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik blijf de komende tijd maar even uit de buurt van HMF.
Niet mijn grap jatten ten aanzien van Tomasso.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hier nog 1.
Bukken voor bier is uit den boze
Ik ken haar inderdaad wat beter.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet mijn grap jatten ten aanzien van Tomasso.
En jij kent mijn wijf, jij weet beter.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet mijn grap jatten ten aanzien van Tomasso.
En jij kent mijn wijf, jij weet beter.
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik ken wij kennen haar inderdaad wat beter.
Immers in Oranje, O O O O Oquote:Op zondag 30 maart 2014 19:58 schreef PizzaGeit het volgende:
Ze gaan nu zelfs bij Studio Ajax praten over Immers in Oranje![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers in Oranje, O O O O O
Die jongens van die ene website. VisionairsSchaken heeft 7 interlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veltman 1.
Nelom 2.![]()
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:06 schreef Muto het volgende:
Trouwens wel goed verhaal. Als AZ Benfica uitschakelt (Dikke vette als) dan spelen ze op 1 mei de tweede wedstrijd in de halve finale van de EL. Dan spelen ze twee dagen later alweer tegen Feyenoord. Das de laatste wedstrijd van het seizoen.
Dat gaat een enorm gezeik opleveren.
Veltman is zo vreselijk slecht. Echt niet normaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Schaken heeft 7 interlands.
Veltman 1.
Nelom 2.
Gaat nooit gebeuren, maar zou geweldig zijn. De KNVB mag die wedstrijd namelijk niet verplaatsen om competitievervalsing te voorkomen. Ik heb ooit gelezen dat dat de reden is waarom alle laatste wedstrijden op hetzelfde moment gespeeld worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:06 schreef Muto het volgende:
Trouwens wel goed verhaal. Als AZ Benfica uitschakelt (Dikke vette als) dan spelen ze op 1 mei de tweede wedstrijd in de halve finale van de EL. Dan spelen ze twee dagen later alweer tegen Feyenoord. Das de laatste wedstrijd van het seizoen.
Dat gaat een enorm gezeik opleveren.
Ze hebben heus wel een kapstopregeling voor uitzonderingen zoals deze.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, maar zou geweldig zijn. De KNVB mag die wedstrijd namelijk niet verplaatsen om competitievervalsing te voorkomen. Ik heb ooit gelezen dat dat de reden is waarom alle laatste wedstrijden op hetzelfde moment gespeeld worden.
kapstokregeling*quote:Op zondag 30 maart 2014 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel een kapstopregeling voor uitzonderingen zoals deze.
*alquote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Houd* heeft de voorkeur. Als is 'hou' verder niet fout.
Muil, op X is toch nooit zon. (Toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
Die HMF zit ons al dagen lekker te maken met het weertje vandaag is er in de tweede helft gewoon bewolking.Ed Aldus > HMF
Wel joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Muil, op X is toch nooit zon. (Toch?)
Goffetomme.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
ME was weer provocerend bezig vandaag
[ afbeelding ]
Wie plaatst dit soort foto's in godsnaam.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat willen wij ook graag.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil graag dat jullie de komende twee wedstrijden winnen. Mooi, bedankt
Heracles uit en RKC thuis.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Heracles uit is een kutwedstrijd.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles uit en RKC thuis.
Erg lastig zeg.
Wat een schitterend watermerk op de foto.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Voor je het weet wordt je mooie foto gejat.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een schitterend watermerk op de foto.
Maakt ook veel verschil voor de buis.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioen
Ik niet moet ik zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik ben er dan bijquote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt ook veel verschil voor de buis.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erbijquote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioen
Jij weet dat dit niet het geval is.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWW
Als het goed is, doet die wedstrijd er totaal niet toe als het gaat om de stand onderling.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Erbij![]()
Ik kijk nu al uit naar PSV - Feyenoord trouwens, mooie wedstrijd wordt dat.
Had 'ie flaporen?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag een heel schattig klein jongetje met Stijn achterop zijn Feyenoord-shirt. Ik wilde een foto maken maar bedacht me dat dat best wel awkward was.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag een heel schattig klein jongetje met Stijn achterop zijn Feyenoord-shirt. Ik wilde een foto maken maar bedacht me dat dat best wel awkward was.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ho ho, beetje rustig jij.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat Feyenoord woensdag pakkie krijgt. De rest mogen ze wel winnen.
FC Twente ligt ook op de loer. Die hebben best een simpel programma.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat Feyenoord woensdag pakkie krijgt. De rest mogen ze wel winnen.
Als woensdag pakkie krijgen betekent dat we de rest allemaal winnen, teken ik direct.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij stug hoor. Staat nu 1 punt van elkaar af en het is de 32e speelronde, lijkt mij cruciaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als het goed is, doet die wedstrijd er totaal niet toe als het gaat om de stand onderling.
Het seizoen is nog niet afgelopen. Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe dan ook lijkt een top-4 klassering wederom te gaan lukken. Dik respect aan Koeman hoe hij - ondanks het feit dat hij vertrekt - de boel scherp gehouden heeft bij spelers.
Twente.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente ligt ook op de loer. Die hebben best een simpel programma.
Je vergeet dat wij komende woensdag een inhaalwedstrijd hebben. Dan zijn het 4 punten. Als we dan in de 32e speelronde een puntje verspelen, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij stug hoor. Staat nu 1 punt van elkaar af en het is de 32e speelronde, lijkt mij cruciaal.
Blijven hopen vrind.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:14Na de publiekelijke schop onder zijn reet een paar weken geleden, krijgt een getergde Ronald Koeman Feyenoord ineens wel aan het voetballen. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:52Hopelijk kan onze Bourgondische vriend het nog een paar wedstrijden volhouden, ook zonder de wake-up call van de ‘boze buitenwereld’. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:20:28Als Koeman eerder uit zijn luie stoel was gekomen in plaats van naar spelers te wijzen, had Feyenoord misschien wel kampioen kunnen worden. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:21:06Dat je spelers bij Oranje o.l.v. Van Gaal vaak beter spelen dan bij jou had eigenlijk al voldoende moeten zijn om een stapje extra te zetten reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:22:07Dit is een mooi leermoment voor jonge coaches. Als het even tegen zit, niet meteen je spelers afzagen maar gewoon zelf in de spiegel kijken. reageer retweet
Twente heeft wel een makkelijkere speelschema.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij komende woensdag een inhaalwedstrijd hebben. Dan zijn het 4 punten. Als we dan in de 32e speelronde een puntje verspelen, is er niets aan de hand.
Bovendien heeft PSV een ding bewezen: ze kunnen er geen kut van. Leuk joh, reeksje van 8 wedstrijden, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid.
Ik maak me dan meer zorgen om Twente TBH.
Wat een ongelofelijk grote hoop stront.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuurkooloom Raymond Verheijen is weer eens lekker zuurtwitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:14Na de publiekelijke schop onder zijn reet een paar weken geleden, krijgt een getergde Ronald Koeman Feyenoord ineens wel aan het voetballen. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:52Hopelijk kan onze Bourgondische vriend het nog een paar wedstrijden volhouden, ook zonder de wake-up call van de ‘boze buitenwereld’. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:20:28Als Koeman eerder uit zijn luie stoel was gekomen in plaats van naar spelers te wijzen, had Feyenoord misschien wel kampioen kunnen worden. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:21:06Dat je spelers bij Oranje o.l.v. Van Gaal vaak beter spelen dan bij jou had eigenlijk al voldoende moeten zijn om een stapje extra te zetten reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:22:07Dit is een mooi leermoment voor jonge coaches. Als het even tegen zit, niet meteen je spelers afzagen maar gewoon zelf in de spiegel kijken. reageer retweet
Daarom zeg ik: ik maak me meer zorgen om Twente.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Twente heeft wel een makkelijkere speelschema.
In de beker verdienen wij ook om te winnen en ik heb er echt een goed gevoel over.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Blijven hopen vrind.
We gaan echt niet over twee wedstrijden minder zijn dan Heracles
Als die kutgoal niet was gevallen in Enschede waren we nu gewoon al praktisch zeker van plek 2quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Twente heeft wel een makkelijkere speelschema.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuurkooloom Raymond Verheijen is weer eens lekker zuurtwitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:14Na de publiekelijke schop onder zijn reet een paar weken geleden, krijgt een getergde Ronald Koeman Feyenoord ineens wel aan het voetballen. reageer retweet
Wat is er mis met die manquote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman had gewoon rood moeten hebben. NAC had ook nooit mogen gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als die kutgoal niet was gevallen in Enschede waren we nu gewoon al praktisch zeker van plek 2
Hij komt een platform te kort waarop hij zijn genialiteit kan bewijzen. De enige die zijn methodes aanhangt is FC Twente, dat zegt wel genoeg.quote:
Was een zaadpartij van beide kanten. Feyenoord is nu toch wel beter in vorm.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de beker verdienen wij ook om te winnen en ik heb er echt een goed gevoel over.
Die scoren wél altijd in de laatste minuutquote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij komt een platform te kort waarop hij zijn genialiteit kan bewijzen. De enige die zijn methodes aanhangt is FC Twente, dat zegt wel genoeg.
Ja, de ploeg van de lange adem!!!!!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die scoren wél altijd in de laatste minuut
Van mij mogen ze dat hele potje wel afschaffen. Hangt echt geen enige waarde of traditie aan in dit land. Al lijkt het mij wel geinig om te zien of dat ze het dan ook over twee potjes doen. Retorische vraag, ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens, van mij mag Ajax wel de beker pakken nu. Spelen we gewoon Johan Cruiffschaal
Zou wat zijn als Rutten dan meteen in één wedstrijd meer prijzen pakt dan Koeman in 3 jaar
Daarom. Basis van Feyenoord vandaag heeft 0 euro aan transfergeld gekost. Twente heeft alleen al aan Tadic al zon miljoen of 8 uitgegeven, Castaignos ook zoiets volgens mij. Wat dat betreft ontzettend knap wat Feyenoord doet.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, de ploeg van de lange adem!!!!!
Maar nog steeds staat Feyenoord boven Twente dat een zogenaamd goeie selectie heeft.
Haast alles van Twente is gewoon troep van een andere club. Alleen die faalhaas Marsman schijnt van de eigen jeugd te zijn. Zegt ook genoeg over die jeugdopleiding.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daarom. Basis van Feyenoord vandaag heeft 0 euro aan transfergeld gekost. Twente heeft alleen al aan Tadic al zon miljoen of 8 uitgegeven, Castaignos ook zoiets volgens mij. Wat dat betreft ontzettend knap wat Feyenoord doet.
.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daarom. Basis van Feyenoord vandaag heeft 0 euro aan transfergeld gekost.
quote:Twente heeft alleen al aan Tadic al zon miljoen of 8 uitgegeven, Castaignos ook zoiets volgens mij. Wat dat betreft ontzettend knap wat Feyenoord doet.
Kwestie van tijd voor Twente in elkaar pleurt. Dat zie je nu al met die rare verkopen van transferrechten.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haast alles van Twente is gewoon troep van een andere club. Alleen die faalhaas Marsman schijnt van de eigen jeugd te zijn. Zegt ook genoeg over die jeugdopleiding.
Mja, dat beschouwde ik als huursom, geen transfersomquote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
De MotM van vandaag heeft toch geld gekost?
Huursom.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Gudde is trots op je.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, dat beschouwde ik als huursom, geen transfersom
Ik weet ook niet welke ezel daar aan de scouting doet. Wat voor bagger ze de laatste jaren binnen hebben gehaald is wel ongekend. Zelfs Martin van Geel koopt nog beter in met hun budget.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor Twente in elkaar pleurt. Dat zie je nu al met die rare verkopen van transferrechten.
hoersomquote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
... 'Zelfs'?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke ezel daar aan de scouting doet. Wat voor bagger ze de laatste jaren binnen hebben gehaald is wel ongekend. Zelfs Martin van Geel koopt nog beter in met hun budget.
quote:'PEC kan het Europees niet slechter doen dan Feyenoord'
PEC Zwolle is door zijn plaats in de bekerfinale gegarandeerd van een Europa League-ticket, indien tegenstander Ajax kampioen of tweede wordt. Trainer Ron Jans hoont de kritiek op de aanstaande Europese kwalificatie van zijn elftal weg als kletskoek.
Feyenoord-trainer Ronald Koeman stelde deze week dat PEC volgens hem weinig te zoeken heeft in Europa. 'Als je het mij vraagt, kunnen wij het in Europa niet veel slechter doen dan Feyenoord', reageert Ron Jans gevat tegenover de NOS. 'Die club heeft de laatste jaren nauwelijks punten gepakt in Europa.' De trainer van de Zwollenaren heeft daarmee zeker een punt. De Rotterdammers strandden aan het begin van dit seizoen in de play-offs van de Europa League tegen Kuban Krasnodar. Een jaar ervoor overleefde Feyenoord de voorronde van de Champions League niet tegen Dinamo Kiev, waarna Sparta Praag in de play-offs van de Europa League te sterk was. Van die zes wedstrijden verloor Feyenoord er liefst vijf; alleen thuis tegen de Tsjechen werd het ternauwernood 2-2.
'Ik snap de frustratie van Ronald wel, maar de regels zijn zoals ze zijn', vervolgt Jans, die in het seizoen 1982/83 ploeggenoot van Koeman was bij FC Groningen. 'Wij hebben onze plek in Europa dus helemaal verdiend. We gaan er een groot feest van maken. Wat mensen als Koeman daarvan vinden, moeten ze zelf weten.'
Jans kan intussen wel leven met het resultaat van PEC op bezoek bij ADO Den Haag (1-1). 'We hadden een paar goede kansen om te winnen. Die kans van Fred Benson in de 88ste minuut had er echt wel in gemogen, maar 1-1 past wel bij de wedstrijd.'
Alberg
Roland Alberg nam het Haagse doelpunt voor zijn rekening, door doelman Kevin Begois van PEC te verschalken met een prachtige volley vanaf twintig meter. Het was het vijfde duel op rij waarin de ex-speler van Excelsior tot scoren kwam. 'Het gaat goed, hij zat er wel aardig in', reageert hij met gevoel voor understatement.
Goossens, Singh, Elabledlllaouidfsouoi,quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... 'Zelfs'?
Heb je gezien wat Geel heeft gehaald de afgelopen jaren?
Janmaat
Pelle
Guidetti
Vormer
Immers
Zeer goede spelers heur. Enige lichtpuntje in onze """scouting"""
Met het budget van Twente en een grotere portemonnee bedoel ik. Dat is iets wat Van Geel niet goed beheerst.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... 'Zelfs'?
Janmaat
Pelle
Guidetti
Vormer
Immers
Die Greveraars die meekomt met Rutten schijnt een aardige scout te zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... 'Zelfs'?
Janmaat
Pelle
Guidetti
Vormer
Immers
Ik denk dat je komend jaar '9 ton was een vrij significant bedrag voorheen' kunt gaan zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, 9 ton is toch een vrij significant bedrag in onze situatie, al is het een huursom
Ik mag het hopen. Dat moet echt eens bij ons op de schop.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Greveraars die meekomt met Rutten schijnt een aardige scout te zijn.
Klopt, die haalde toch oa Elia binnen bij Twente?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Greveraars die meekomt met Rutten schijnt een aardige scout te zijn.
Ik ben erg benieuwd wat je zegt als blijkt dat Janmaat, Pelle en Immers met zijn drieën weg zijn voor net geen 20 miljoen. (Lolwut, waarom zet ik Immers hierbij.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Goossens, Singh, Elabledlllaouidfsouoi,
Maar het zijn gelukkig geen Ignjatovischjes en Van Beukeringetjes meer
Daar hoefde je geen meesterscout voor te zijn. Maar schijnt aardig wat talent hebben aangetrokken toen hij bij Vitesse en PSV in de jeugd werkte. Aantal van de spelers die hij bij PSV aantrok zijn naar Engeland gegaan daarna.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, die haalde toch oa Elia binnen bij Twente?
Now gast, ik ben harstikke blij met Van Geel hoor, heeft het fantastisch gedaan. Maar ik heb altijd de neiging om tegen alles in te gaanquote:Op zondag 30 maart 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je zegt als blijkt dat Janmaat, Pelle en Immers met zijn drieën weg zijn voor net geen 20 miljoen. (Lolwut, waarom zet ik Immers hierbij.)
Dat vergoedt de kosten van Elabdellaoui, Armentering en Goossens e.d. aardig.
Pff ik wordt half depressief van dat filmpje manquote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je komend jaar '9 ton was een vrij significant bedrag voorheen' kunt gaan zeggen.
Dat is een extreme winst.
Ik denk dat de titel van dit filmpje nu pas enigszins relevant wordt.
O ik ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Now gast, ik ben harstikke blij met Van Geel hoor, heeft het fantastisch gedaan. Maar ik heb altijd de neiging om tegen alles in te gaan
Dat wordt een belangrijk dagje.quote:De verkenners Wim van Sluis, Hans Vervat en Jos van der Vegt beleggen komende week een persconferentie waarin zij kenbaar maken welk advies zij geven aan de gemeente Rotterdam omtrent een eventueel nieuw stadion voor Feyenoord. Het gaat om twee varianten die de trojka woensdag om 14:00 uur zal toelichten in De Kuip.
Van Sluis, Vervat en Van der Vegt lieten eerder weten voor een plan te gaan waarbij weinig tot geen financiële bijdragen van de gemeente noodzakelijk zijn. Naar verluidt is er vanuit de gemeente toch voldoende draagvlak gekomen om financiële steun te bieden.
Aanvankelijk zou het driemanschap op 7 april een persconferentie geven. De verkenners gaan eerst maandag in gesprek met een supportersdelegatie en zullen een dag later met de stichting Feyenoord om de tafel zitten, nog voor de persconferentie van woensdag.
Ik moet altijd lachen om die feyenoordsupporter die op die stoeltjes ligt. Als het comfortabeler is op die stoeltjes te liggen in de regen dan te denken over wat er zojuist weer gebeurd is, dan weet je hoe kut het wasquote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pff ik wordt half depressief van dat filmpje man
Ik sta al een tijd op W1 ja. Meeten komt er misschien wel eens van ja, alhoewel ik altijd met een niet-FOK!er naar de wedstrijd ga. Weet niet of ik hem dat aan kan doenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh wat? Sta jij op W1?
Doe eens meeten met ons dan?
Ah joh, daar voel je niets van. Even echte namen van tevoren uitwisselen en klaarquote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik sta al een tijd op W1 ja. Meeten komt er misschien wel eens van ja, alhoewel ik altijd met een niet-FOK!er naar de wedstrijd ga. Weet niet of ik hem dat aan kan doen
Doe het niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik sta al een tijd op W1 ja. Meeten komt er misschien wel eens van ja, alhoewel ik altijd met een niet-FOK!er naar de wedstrijd ga. Weet niet of ik hem dat aan kan doen
Nee, heb niks met Spakenburg te maken (en ben gister ook niet bij de wedstrijd geweest, als dat er wat mee te maken heeft). Ben meer een 2 meter lange reusquote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah joh, daar voel je niets van. Even echte namen van tevoren uitwisselen en klaar.
Je bent toch niet stiekem die Rooie uit Spakenburg hé?
quote:
Bruin haar, beetje ielig, jaartje of 20 en een gozer die het 'onvoorstelbaar' vindt dat jij steeds net voor hem staat op de stoeltjes achter je?? (Hoiquote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, heb niks met Spakenburg te maken (en ben gister ook niet bij de wedstrijd geweest, als dat er wat mee te maken heeft). Ben meer een 2 meter lange reus
[..]
Beetje oude wonden openrijten dit. Mooi filmpje wel, Feyenoordquote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je komend jaar '9 ton was een vrij significant bedrag voorheen' kunt gaan zeggen.
Dat is een extreme winst.
Ik denk dat de titel van dit filmpje nu pas enigszins relevant wordt.
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken jaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bruin haar, beetje ielig, jaartje of 20 en een gozer die het 'onvoorstelbaar' vindt dat jij steeds net voor hem staat op de stoeltjes achter je?? (Hoi)
In dat geval ken je me al. God, wat erger ik me kapot aan de lengte van die gast. Hij is overigens wel superaardig.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken ja
[..]
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken ja
quote:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sta jij tegen het glas aan? Schele aap.
Uh, nee. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?
JIj was er toen inderdaad niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uh, nee. Maar zal wel aan mij liggen.
Ik sta naast/schuinvoor die snuivende gasten dus, stoeltje 44/45quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?
Fixed.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik sta naast/schuinvoor die snuivende gasten dus, stoeltje 40/45
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fixed.
Ja volgens mij heb ik jou wel eens gezien/gesproken. Meestal motorjas aan. Als je een gast ziet die zijn kop niet dichthoudt en waar het halve vak zich aan ergert, heb je Sjaak gespot.
Daarnaast staat een halfgod. Dat ben ik.
Nee, heb je denk verkeerde voor je. Motorjas is het niet (el cheapo zwarte winterjas), vandaag dan witte jasquote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fixed.
Ja volgens mij heb ik jou wel eens gezien/gesproken. Meestal motorjas aan. Als je een gast ziet die zijn kop niet dichthoudt en waar het halve vak zich aan ergert, heb je Sjaak gespot.
Daarnaast staat een halfgod. Dat ben ik.
Volgens mij draag jij nooit een pet en zie ik je soms in een blauwachtige jas.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Lex mee gaat naar het wk koop ik gelijk een shirtje met zijn naam er op,
Die goal tegen Willem 2quote:
5 wedstrijden te gaan, 8 punten is het verschil. Coolsingel kan je nu echt wel uit je hoofd zetten hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Ajax nog een paar fouten maken? Feyenoord gaat vol gas om de 2de plek veilig te stellen, als ajax het laat zitten dan lonkt de coolsingel
Wij winnen gewoon alles
Ajax gaat die voorsprong nooit meer uit handen geven natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Ajax nog een paar fouten maken? Feyenoord gaat vol gas om de 2de plek veilig te stellen, als ajax het laat zitten dan lonkt de coolsingel
Wij winnen gewoon alles
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wij winnen gewoon alles
Feyenoord en alles winnen is natuurkundig onmogelijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wij winnen gewoon alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |