quote:Op zondag 30 maart 2014 20:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Immers in Oranje, O O O O O
Die jongens van die ene website. VisionairsSchaken heeft 7 interlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veltman 1.
Nelom 2.![]()
Gaat toch niet gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:06 schreef Muto het volgende:
Trouwens wel goed verhaal. Als AZ Benfica uitschakelt (Dikke vette als) dan spelen ze op 1 mei de tweede wedstrijd in de halve finale van de EL. Dan spelen ze twee dagen later alweer tegen Feyenoord. Das de laatste wedstrijd van het seizoen.
Dat gaat een enorm gezeik opleveren.
Veltman is zo vreselijk slecht. Echt niet normaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Schaken heeft 7 interlands.
Veltman 1.
Nelom 2.
Gaat nooit gebeuren, maar zou geweldig zijn. De KNVB mag die wedstrijd namelijk niet verplaatsen om competitievervalsing te voorkomen. Ik heb ooit gelezen dat dat de reden is waarom alle laatste wedstrijden op hetzelfde moment gespeeld worden.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:06 schreef Muto het volgende:
Trouwens wel goed verhaal. Als AZ Benfica uitschakelt (Dikke vette als) dan spelen ze op 1 mei de tweede wedstrijd in de halve finale van de EL. Dan spelen ze twee dagen later alweer tegen Feyenoord. Das de laatste wedstrijd van het seizoen.
Dat gaat een enorm gezeik opleveren.
Ze hebben heus wel een kapstopregeling voor uitzonderingen zoals deze.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gaat nooit gebeuren, maar zou geweldig zijn. De KNVB mag die wedstrijd namelijk niet verplaatsen om competitievervalsing te voorkomen. Ik heb ooit gelezen dat dat de reden is waarom alle laatste wedstrijden op hetzelfde moment gespeeld worden.
kapstokregeling*quote:Op zondag 30 maart 2014 20:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ze hebben heus wel een kapstopregeling voor uitzonderingen zoals deze.
*alquote:Op zondag 30 maart 2014 20:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Houd* heeft de voorkeur. Als is 'hou' verder niet fout.
Muil, op X is toch nooit zon. (Toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:14 schreef Caland het volgende:
Die HMF zit ons al dagen lekker te maken met het weertje vandaag is er in de tweede helft gewoon bewolking.Ed Aldus > HMF
Wel joh.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:15 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Muil, op X is toch nooit zon. (Toch?)
Goffetomme.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
ME was weer provocerend bezig vandaag
[ afbeelding ]
Wie plaatst dit soort foto's in godsnaam.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Dat willen wij ook graag.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil graag dat jullie de komende twee wedstrijden winnen. Mooi, bedankt
Heracles uit en RKC thuis.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil graag dat jullie de komende twee wedstrijden winnen. Mooi, bedankt
Heracles uit is een kutwedstrijd.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heracles uit en RKC thuis.
Erg lastig zeg.
Wat een schitterend watermerk op de foto.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:19 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |