Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil graag dat jullie de komende twee wedstrijden winnen. Mooi, bedankt
Voor je het weet wordt je mooie foto gejat.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een schitterend watermerk op de foto.
Maakt ook veel verschil voor de buis.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioen
Ik niet moet ik zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil graag dat jullie de komende twee wedstrijden winnen. Mooi, bedankt
Ik ben er dan bijquote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt ook veel verschil voor de buis.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erbijquote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioen
Jij weet dat dit niet het geval is.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWW
Als het goed is, doet die wedstrijd er totaal niet toe als het gaat om de stand onderling.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Erbij![]()
Ik kijk nu al uit naar PSV - Feyenoord trouwens, mooie wedstrijd wordt dat.
Had 'ie flaporen?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag een heel schattig klein jongetje met Stijn achterop zijn Feyenoord-shirt. Ik wilde een foto maken maar bedacht me dat dat best wel awkward was.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag een heel schattig klein jongetje met Stijn achterop zijn Feyenoord-shirt. Ik wilde een foto maken maar bedacht me dat dat best wel awkward was.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ho ho, beetje rustig jij.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat Feyenoord woensdag pakkie krijgt. De rest mogen ze wel winnen.
FC Twente ligt ook op de loer. Die hebben best een simpel programma.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat Feyenoord woensdag pakkie krijgt. De rest mogen ze wel winnen.
Als woensdag pakkie krijgen betekent dat we de rest allemaal winnen, teken ik direct.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij stug hoor. Staat nu 1 punt van elkaar af en het is de 32e speelronde, lijkt mij cruciaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als het goed is, doet die wedstrijd er totaal niet toe als het gaat om de stand onderling.
Het seizoen is nog niet afgelopen. Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe dan ook lijkt een top-4 klassering wederom te gaan lukken. Dik respect aan Koeman hoe hij - ondanks het feit dat hij vertrekt - de boel scherp gehouden heeft bij spelers.
Twente.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente ligt ook op de loer. Die hebben best een simpel programma.
Je vergeet dat wij komende woensdag een inhaalwedstrijd hebben. Dan zijn het 4 punten. Als we dan in de 32e speelronde een puntje verspelen, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij stug hoor. Staat nu 1 punt van elkaar af en het is de 32e speelronde, lijkt mij cruciaal.
Blijven hopen vrind.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:14Na de publiekelijke schop onder zijn reet een paar weken geleden, krijgt een getergde Ronald Koeman Feyenoord ineens wel aan het voetballen. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:52Hopelijk kan onze Bourgondische vriend het nog een paar wedstrijden volhouden, ook zonder de wake-up call van de ‘boze buitenwereld’. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:20:28Als Koeman eerder uit zijn luie stoel was gekomen in plaats van naar spelers te wijzen, had Feyenoord misschien wel kampioen kunnen worden. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:21:06Dat je spelers bij Oranje o.l.v. Van Gaal vaak beter spelen dan bij jou had eigenlijk al voldoende moeten zijn om een stapje extra te zetten reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:22:07Dit is een mooi leermoment voor jonge coaches. Als het even tegen zit, niet meteen je spelers afzagen maar gewoon zelf in de spiegel kijken. reageer retweet
Twente heeft wel een makkelijkere speelschema.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij komende woensdag een inhaalwedstrijd hebben. Dan zijn het 4 punten. Als we dan in de 32e speelronde een puntje verspelen, is er niets aan de hand.
Bovendien heeft PSV een ding bewezen: ze kunnen er geen kut van. Leuk joh, reeksje van 8 wedstrijden, maar dat was ook meer geluk dan wijsheid.
Ik maak me dan meer zorgen om Twente TBH.
Wat een ongelofelijk grote hoop stront.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuurkooloom Raymond Verheijen is weer eens lekker zuurtwitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:14Na de publiekelijke schop onder zijn reet een paar weken geleden, krijgt een getergde Ronald Koeman Feyenoord ineens wel aan het voetballen. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:52Hopelijk kan onze Bourgondische vriend het nog een paar wedstrijden volhouden, ook zonder de wake-up call van de ‘boze buitenwereld’. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:20:28Als Koeman eerder uit zijn luie stoel was gekomen in plaats van naar spelers te wijzen, had Feyenoord misschien wel kampioen kunnen worden. reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:21:06Dat je spelers bij Oranje o.l.v. Van Gaal vaak beter spelen dan bij jou had eigenlijk al voldoende moeten zijn om een stapje extra te zetten reageer retweet
twitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:22:07Dit is een mooi leermoment voor jonge coaches. Als het even tegen zit, niet meteen je spelers afzagen maar gewoon zelf in de spiegel kijken. reageer retweet
Daarom zeg ik: ik maak me meer zorgen om Twente.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Twente heeft wel een makkelijkere speelschema.
In de beker verdienen wij ook om te winnen en ik heb er echt een goed gevoel over.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Blijven hopen vrind.
We gaan echt niet over twee wedstrijden minder zijn dan Heracles
Als die kutgoal niet was gevallen in Enschede waren we nu gewoon al praktisch zeker van plek 2quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Muto het volgende:
[..]
Twente heeft wel een makkelijkere speelschema.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Zuurkooloom Raymond Verheijen is weer eens lekker zuurtwitter:raymondverheije twitterde op zondag 30-03-2014 om 20:19:14Na de publiekelijke schop onder zijn reet een paar weken geleden, krijgt een getergde Ronald Koeman Feyenoord ineens wel aan het voetballen. reageer retweet
Wat is er mis met die manquote:Op zondag 30 maart 2014 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Marsman had gewoon rood moeten hebben. NAC had ook nooit mogen gebeuren.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als die kutgoal niet was gevallen in Enschede waren we nu gewoon al praktisch zeker van plek 2
Hij komt een platform te kort waarop hij zijn genialiteit kan bewijzen. De enige die zijn methodes aanhangt is FC Twente, dat zegt wel genoeg.quote:
Was een zaadpartij van beide kanten. Feyenoord is nu toch wel beter in vorm.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
In de beker verdienen wij ook om te winnen en ik heb er echt een goed gevoel over.
Die scoren wél altijd in de laatste minuutquote:Op zondag 30 maart 2014 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij komt een platform te kort waarop hij zijn genialiteit kan bewijzen. De enige die zijn methodes aanhangt is FC Twente, dat zegt wel genoeg.
Ja, de ploeg van de lange adem!!!!!quote:Op zondag 30 maart 2014 20:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die scoren wél altijd in de laatste minuut
Van mij mogen ze dat hele potje wel afschaffen. Hangt echt geen enige waarde of traditie aan in dit land. Al lijkt het mij wel geinig om te zien of dat ze het dan ook over twee potjes doen. Retorische vraag, ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens, van mij mag Ajax wel de beker pakken nu. Spelen we gewoon Johan Cruiffschaal
Zou wat zijn als Rutten dan meteen in één wedstrijd meer prijzen pakt dan Koeman in 3 jaar
Daarom. Basis van Feyenoord vandaag heeft 0 euro aan transfergeld gekost. Twente heeft alleen al aan Tadic al zon miljoen of 8 uitgegeven, Castaignos ook zoiets volgens mij. Wat dat betreft ontzettend knap wat Feyenoord doet.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, de ploeg van de lange adem!!!!!
Maar nog steeds staat Feyenoord boven Twente dat een zogenaamd goeie selectie heeft.
Haast alles van Twente is gewoon troep van een andere club. Alleen die faalhaas Marsman schijnt van de eigen jeugd te zijn. Zegt ook genoeg over die jeugdopleiding.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daarom. Basis van Feyenoord vandaag heeft 0 euro aan transfergeld gekost. Twente heeft alleen al aan Tadic al zon miljoen of 8 uitgegeven, Castaignos ook zoiets volgens mij. Wat dat betreft ontzettend knap wat Feyenoord doet.
.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:41 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Daarom. Basis van Feyenoord vandaag heeft 0 euro aan transfergeld gekost.
quote:Twente heeft alleen al aan Tadic al zon miljoen of 8 uitgegeven, Castaignos ook zoiets volgens mij. Wat dat betreft ontzettend knap wat Feyenoord doet.
Kwestie van tijd voor Twente in elkaar pleurt. Dat zie je nu al met die rare verkopen van transferrechten.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haast alles van Twente is gewoon troep van een andere club. Alleen die faalhaas Marsman schijnt van de eigen jeugd te zijn. Zegt ook genoeg over die jeugdopleiding.
Mja, dat beschouwde ik als huursom, geen transfersomquote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
De MotM van vandaag heeft toch geld gekost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |