Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioenquote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil graag dat jullie de komende twee wedstrijden winnen. Mooi, bedankt
Voor je het weet wordt je mooie foto gejat.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een schitterend watermerk op de foto.
Maakt ook veel verschil voor de buis.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioen
Ik niet moet ik zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:21 schreef Heeinz het volgende:
Ik wil graag dat jullie de komende twee wedstrijden winnen. Mooi, bedankt
Ik ben er dan bijquote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maakt ook veel verschil voor de buis.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Erbijquote:Op zondag 30 maart 2014 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens. Pas bij ADO thuis kampioen
Jij weet dat dit niet het geval is.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWW
Als het goed is, doet die wedstrijd er totaal niet toe als het gaat om de stand onderling.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:27 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Erbij![]()
Ik kijk nu al uit naar PSV - Feyenoord trouwens, mooie wedstrijd wordt dat.
Had 'ie flaporen?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag een heel schattig klein jongetje met Stijn achterop zijn Feyenoord-shirt. Ik wilde een foto maken maar bedacht me dat dat best wel awkward was.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag een heel schattig klein jongetje met Stijn achterop zijn Feyenoord-shirt. Ik wilde een foto maken maar bedacht me dat dat best wel awkward was.
quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Caland het volgende:
Ho ho, beetje rustig jij.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat Feyenoord woensdag pakkie krijgt. De rest mogen ze wel winnen.
FC Twente ligt ook op de loer. Die hebben best een simpel programma.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat ik hoop dat Feyenoord woensdag pakkie krijgt. De rest mogen ze wel winnen.
Als woensdag pakkie krijgen betekent dat we de rest allemaal winnen, teken ik direct.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij stug hoor. Staat nu 1 punt van elkaar af en het is de 32e speelronde, lijkt mij cruciaal.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als het goed is, doet die wedstrijd er totaal niet toe als het gaat om de stand onderling.
Het seizoen is nog niet afgelopen. Niet te vroeg juichen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:31 schreef Helpmefok het volgende:
Hoe dan ook lijkt een top-4 klassering wederom te gaan lukken. Dik respect aan Koeman hoe hij - ondanks het feit dat hij vertrekt - de boel scherp gehouden heeft bij spelers.
Twente.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FC Twente ligt ook op de loer. Die hebben best een simpel programma.
Je vergeet dat wij komende woensdag een inhaalwedstrijd hebben. Dan zijn het 4 punten. Als we dan in de 32e speelronde een puntje verspelen, is er niets aan de hand.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij stug hoor. Staat nu 1 punt van elkaar af en het is de 32e speelronde, lijkt mij cruciaal.
Blijven hopen vrind.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |