Strijd met Mulder. Spreekt voor zich hé, gezien zijn status in Jong Oranje en het feit dat er een nieuwe coach komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is Hahn aangesteld om met Mulder de strijd aan te gaan, of simpelweg als tweede keeper?
Om de strijd aan te gaan volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is Hahn aangesteld om met Mulder de strijd aan te gaan, of simpelweg als tweede keeper?
Mulder is een slappe zakquote:Op zondag 30 maart 2014 17:10 schreef Intellectueel het volgende:
Mooi zo, maar Mulder lijkt me niet het type dat van strijd ook daadwerkelijk beter wordt. Laten we hopen van wel.
verlengd*quote:Op zondag 30 maart 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt toch verlengt als Lamprou zich wil laten verhuren?
Klopt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
Moet het nog maar zien met die Hahn. Die staat ook wel erg vaak te blunderen. En dat voor maar een paar duizend man.
Das waar, niet echt heel overtuigendquote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
Moet het nog maar zien met die Hahn. Die staat ook wel erg vaak te blunderen. En dat voor maar een paar duizend man.
Ach dat doet elke gemeente tegenwoordig.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
RODA JC degradeert zeer waarschijnlijk. Heerlijk. Zal ze leren voor die kutmaatregelen om Feyenoorders buiten de deur te houden.
Roda was het wel heel extreem. 18:15 op een dinsdagavond, alleen kaartverkoop binnen de provincie...quote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach dat doet elke gemeente tegenwoordig.
Het is ze gegund.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
RODA JC degradeert zeer waarschijnlijk. Heerlijk. Zal ze leren voor die kutmaatregelen om Feyenoorders buiten de deur te houden.
Wat mij betreft krijg heel Limburg een cordon sanitair. VVV, MVV en Roda mogen wat mij betreft wel ver wegblijven van de Eredivisie.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijg heel Limburg een cordon sanitair. VVV, MVV en Roda mogen wat mij betreft wel ver wegblijven van de Eredivisie.
Alles wat katholiek is, is Limburg imo.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.
Kutclub man. Alleen het stadionnetje is schattig. Altijd puntverlies voor ons. Taaie rakkers. Bovendien een kutend van Rotterdam. Degraderen die hap.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutclub man. Alleen het stadionnetje is schattig. Altijd puntverlies voor ons. Taaie rakkers. Bovendien een kutend van Rotterdam. Degraderen die hap.
Ik zag ook gewoon de halve Zuidtribune opspringen toen Feyenoord daar scoorde.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.
Elleboog van wie? Van Kongolo of van die knakker van GAE? Die gozer van GAE haalde volgens mij puur de counter eruit, zag geen elleboog (ook nogal lastig om te zien vanaf W1, dat terzijde). Van King Kongolo kan ik mij ook geen elleboog herinnerenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:19 schreef H.FR het volgende:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag?
(elleboog ja/nee 1e helft)
Ja stadion is prima, dat zei ikquote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.
Tegenwoordig zit dat zuipen in een andere stad er bijna niet meer in. Niet gek overigens.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja stadion is prima, dat zei ik. Maar voor de rest vind ik het best een zaadstad en een kutclub die ons veel teveel punten kost.
Ik zie dan veel liever MVV in de top. Mooie stad, goed zuipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |