Klopt.. ik vind het huidige Ajax 1 grote droefenis en dat zegt wat over de concurrentie.. Wij winnen dan met 5-0 van GAE maar het grootse deel van de wedstrijd was gewoon bagger.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat geldt voor alle clubs. Waren NAC en Twente geen dildo-in-je-reet wedstijden geweest, had je nu strak achter Ajax gestaan en was men hier door het dolle geweest.
We hadden gewoon geen kampioenswaardige selectie. Geen enkele club in Nederland trouwens. Ook zo'n Ajax torent echt niet boven de rest uit.
Goede wedstrijd heb ik al 10 jaar niet gezien in de kuip.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:17 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Klopt.. ik vind het huidige Ajax 1 grote droefenis en dat zegt wat over de concurrentie.. Wij winnen dan met 5-0 van GAE maar het grootse deel van de wedstrijd was gewoon bagger.
Mijn afkeer tegen joden is groot, maar die pot was een uitstekende wedstrijdquote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Goede wedstrijd heb ik al 10 jaar niet gezien in de kuip.
Daarom moet ik ook erg lachen om Ajacieden die de winstpartij op Barcelona zien als een ontwikkeling naar een nieuwe toekomst o.i.d.
Jezus, wat was die pot dramatisch. Echt. Goed voetbal stierf rond 2007 in Nederland.
quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens, De Vrij
Ik dacht dat hij het permanent kwijt was maar hij speelt wel echt weer als een baas de laatste weken, weer ouderwets spitsjes uitkappen en ballen over 60 meter op de stropdas leggen
Wtfquote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Roda was het wel heel extreem. 18:15 op een dinsdagavond, alleen kaartverkoop binnen de provincie....
Waarheid.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens, De Vrij
Ik dacht dat hij het permanent kwijt was maar hij speelt wel echt weer als een baas de laatste weken, weer ouderwets spitsjes uitkappen en ballen over 60 meter op de stropdas leggen
De Vrij.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
Wie kreeg eigenlijk de band toen Clasie eruit ging?
Zonnetjequote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Waarheid.
2e helft was prima. Eerste helft vroeg ik mezelf af wat ik eigenlijk in De Kuip deed.
Ik heb Immers altijd al een uitstekende speler voor Feyenoord gevonden. Gelukkig begint hij zijn kansen nu ook af te makenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:48 schreef Max23 het volgende:
De Vrij en Clasie waren echt goed vandaag. En wat Immers de laatste weken heeft![]()
Ook zijn overzicht en passing lijkt ineens veel beter te zijn gewordenquote:Op zondag 30 maart 2014 18:49 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb Immers altijd al een uitstekende speler voor Feyenoord gevonden. Gelukkig begint hij zijn kansen nu ook af te maken
W1quote:
Eerste 10 minuten vond ik eigenlijk veruit het sterkste deel van de wedstrijd. Maar op die manier drukken houdt niemand 90 minuten vol.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
W1![]()
Nee, 1e helft was belachelijk slecht inderdaad, 2e helft was vooral effectief. Schaken die opeens voorzetten kan geven (weliswaar blind, maar ze kwamen aan), Tonny die kan koppen, Nelom die kan scoren. Ongelofelijk
Dramatische pot? Serieus HMF?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jezus, wat was die pot dramatisch. Echt. Goed voetbal stierf rond 2007 in Nederland.
Tot de goal ja, daarna zakte het weer in. Zelfde liedje als anders eigenlijk, eerste kwartier sterk en daarna is het niet om aan te zien. Door al dat gekut de rest van de wedstrijd zou ik haast de eerste 10 minuten vergeten, dat was inderdaad goed druk zetten en Immers die er wat heerlijke slidings uitgooide (waar ik elke keer vreesde dat hij een tegenstander z'n knieën zou breken)quote:Op zondag 30 maart 2014 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste 10 minuten vond ik eigenlijk veruit het sterkste deel van de wedstrijd. Maar op die manier drukken houdt niemand 90 minuten vol.
Wow. Wij hebben een andere Vilhena gezien dan.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Muto het volgende:
Vilhena was wel weer dramatisch. Die vergeet zo vaak om mee te verdedigen.
Overigens, sinds de schorsing van Pellè, staat het verdedigend wel goed.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |