abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138331821
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:28 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Tegenwoordig zit dat zuipen in een andere stad er bijna niet meer in. Niet gek overigens.
Dan doe je toch iets verkeerd :+
pi_138331825
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:25 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Elleboog van wie? Van Kongolo of van die knakker van GAE? Die gozer van GAE haalde volgens mij puur de counter eruit, zag geen elleboog (ook nogal lastig om te zien vanaf W1, dat terzijde). Van King Kongolo kan ik mij ook geen elleboog herinneren
Van GAE op Boëtius.
Leek zo vanaf VV.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138331852
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dan doe je toch iets verkeerd :+
Klopt. Heb een lekker koud koelkast thuis + Eredivisielive. Geen geouwehoer met buscombis en de politie die met een noodverordening van de burgemeester loopt te zwaaien.
pi_138331865
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Van GAE op Boëtius.
Leek zo vanaf VV.
Volgens mij niet, maar iemand op Z/D-zijde had daar beter zicht op, ik kan mij het iig niet herinneren
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  zondag 30 maart 2014 @ 17:35:29 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138331940
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef Grifte het volgende:

[..]

Klopt. We hebben niets te zoeken in de Champions League, maar als zo'n voorronde ons een prima toegang geeft tot de groepsfase EL is dat mooi. En wie weet nog een leuke uitwedstrijd bij een Arsenal oid.
Gaat ook vooral om status. Als je drie jaar op rij bovenin weet te eindigen en het niet slechter doet dan clubs die ongeveer 40-45 keer meer te besteden hebben gehad (hallo moffen en boeren) dan doe je het gewoon uitstekend. Het is wat mij betreft een vrij kleurloos seizoen maar een tweede plek zou een hoop goedmaken wat dat aangaat. Ik hoorde Frank de Boer eerder zeggen dat die tweede plek toentertijd eigenlijk veel knapper is geweest dan zijn eerste kampioenschap. Zo liggen de verhoudingen wel een beetje natuurlijk.

Alhoewel het verwachtingspatroon vooraf wat hoger lag (waarom is mij eigenlijk nog steeds een raadsel) moet je er nu alles aan doen om die tweede plek vast te houden en die kans ligt er ook wel. Hopelijk is AZ redelijk uitgespeeld die laatste pot.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138332092
quote:
1s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Gaat ook vooral om status. Als je drie jaar op rij bovenin weet te eindigen en het niet slechter doet dan clubs die ongeveer 40-45 keer meer te besteden hebben gehad (hallo moffen en boeren) dan doe je het gewoon uitstekend. Het is wat mij betreft een vrij kleurloos seizoen maar een tweede plek zou een hoop goedmaken wat dat aangaat. Ik hoorde Frank de Boer eerder zeggen dat die tweede plek toentertijd eigenlijk veel knapper is geweest dan zijn eerste kampioenschap. Zo liggen de verhoudingen wel een beetje natuurlijk.

Alhoewel het verwachtingspatroon vooraf wat hoger lag (waarom is mij eigenlijk nog steeds een raadsel) moet je er nu alles aan doen om die tweede plek vast te houden en die kans ligt er ook wel. Hopelijk is AZ redelijk uitgespeeld die laatste pot.
Je verwoordt het weer perfect en je stopt er een 40-45 in.

Ik ben weer uiterst tevreden. :)

Zon, kutvoetbal, bier, de 3 punten en Caland die 40-45't. Het leven kan zo mooi zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2014 17:42:10 ]
pi_138332180
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef Grifte het volgende:

[..]

Klopt. We hebben niets te zoeken in de Champions League, maar als zo'n voorronde ons een prima toegang geeft tot de groepsfase EL is dat mooi. En wie weet nog een leuke uitwedstrijd bij een Arsenal oid.
Boeit me geen reet dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL (niet dat we het halen, maar soit). Zelfs bij 6x afgaan levert gewoon minimaal ¤10 miljoen op. Kunnen we goed gebruiken :P
pi_138332223
Een kwartier nadat de trein Zwolle had bereikt werd ik wakker. Godverdomme, blij dat ik niet op het rangeerterrein wakker werd. Volgende toch maar slapen :')
pi_138332278
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Boeit me geen reet dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL (niet dat we het halen, maar soit). Zelfs bij 6x afgaan levert gewoon minimaal ¤10 miljoen op. Kunnen we goed gebruiken :P
Behalve dat wij nooit de 4e ronde vCL doorkomen.

Desondanks is EL halen al heel goed. Levert je zo een miljoen of 5 op.
pi_138332315
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Behalve dat wij nooit de 4e ronde vCL doorkomen.

Desondanks is EL halen al heel goed. Levert je zo een miljoen of 5 op.
Maarja, het is nog niet zo ver. ;(
En met dit programma en Feyenoord kennende gaat het nog wel even duren.
  zondag 30 maart 2014 @ 17:51:12 #86
357045 Grifte
Feijenoord
pi_138332352
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, iedereen wil dolgraag die CL in. Maar als je realistisch bent hoor je in de Europa League te voetballen, ondanks de slechte Europese resultaten de laatste jaren.
pi_138332385
Ook nog over Koeman he; buiten dat het respect verdient dat ie het zo goed heeft gedaan is 't ook nog eens een goeie kerel voor zover ik dat kan beoordelen. Geen blabla zoals een Adriaanse, geen geschreeuw zoals von Ghal, en gewoon geen achterbakse pleurisjood.
pi_138332412
quote:
14s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Een kwartier nadat de trein Zwolle had bereikt werd ik wakker. Godverdomme, blij dat ik niet op het rangeerterrein wakker werd. Volgende toch maar slapen :')
Ik heb ook iets teveel bier in mijn mik :').
pi_138332434
Kwalificatie Europees gewoon lekker defensief spelen. Dan maar twee oersaaie potjes, als je kan kwalificeren gewoon doen.
pi_138332442
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:53 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb ook iets teveel bier in mijn mik :').
Oh, dat is het zeker niet bij mij.
pi_138332445
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D
Als het had gemogen had die gek nog op het veld voor ADO staan voetballen nu ook _O_
pi_138332470
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Vasion het volgende:
Kwalificatie Europees gewoon lekker defensief spelen. Dan maar twee oersaaie potjes, als je kan kwalificeren gewoon doen.
Dat is inderdaad onze kracht.
pi_138332491
quote:
De Feyenoord-trojka maakt woensdag haar advies bekend omtrent een vernieuwd stadion voor Feyenoord. Dat maakt RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten zojuist bekend. De plannen van BAM, VolkerWessels en ReddeKuip lijken de grootste kanshebbers om de voorkeur van de verkenners te krijgen.

UPDATE: Volgens Jan de Knecht, die onderdeel uitmaakt van de supportersdelegatie, zullen de verkenners niet hun definitieve besluit kenbaar maken, maar de laatste kanshebbers. Over enkele weken zou pas het finale oordeel geveld worden.
Beter brengen ze dan ook de plannen allemaal naar buiten.
Ik wil die dingen intussen wel een keer lezen.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138332536
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef Scrummie het volgende:
Ook nog over Koeman he; buiten dat het respect verdient dat ie het zo goed heeft gedaan is 't ook nog eens een goeie kerel voor zover ik dat kan beoordelen. Geen blabla zoals een Adriaanse, geen geschreeuw zoals von Ghal, en gewoon geen achterbakse pleurisjood.
Hij loopt alleen altijd maar te zieken op de scheids en grens, dat is vrij triest :')
pi_138332559
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:

[..]

Hij loopt alleen altijd maar te zieken op de scheids en grens, dat is vrij triest :')
Altijd? Vind ik best meevallen. Ik hoor hem zelden echt pissig op Twente uit na en toen was 99% van Nederland het met hem eens.
pi_138332633
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 17:59 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Altijd? Vind ik best meevallen. Ik hoor hem zelden echt pissig op Twente uit na en toen was 99% van Nederland het met hem eens.
Ik vind dat hij er erg vaak de scheids enzo de schuld geeft ja :) Die Twitter berichten ook :')

Maar volgens mij is het verder wel een prima trainer
pi_138332740
Koeman had een broek aan met te korte pijpen vandaag
pi_138332796
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Koeman had een broek aan met te korte pijpen vandaag
Stop de persen.
pi_138332929
Even serieus over Koeman.. vind ook dat hij het prima heeft gedaan en komt altijd normaal over in de media.. vind ik van Van Basten ook altijd. Die hele generatie ie eigenlijk heel normaal nu ik erover nadenk..

Enige minpuntje van Koeman vind ik dat er dit seizoen teveel mooie praatjes zijn rondgestrooid in de pers.. we zouden dit seizoen echt voor de titel gaan en blablabla.. Dat is allemaal erg tegengevallen.. zelden zoveel dom puntenverlies gezien als dit seizoen. Er waren teveel woorden en te weinig daden dit seizoen.
pi_138332983
quote:
0s.gif Op zondag 30 maart 2014 18:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Even serieus over Koeman.. vind ook dat hij het prima heeft gedaan en komt altijd normaal over in de media.. vind ik van Van Basten ook altijd. Die hele generatie ie eigenlijk heel normaal nu ik erover nadenk..

Enige minpuntje van Koeman vind ik dat er dit seizoen teveel mooie praatjes zijn rondgestrooid in de pers.. we zouden dit seizoen echt voor de titel gaan en blablabla.. Dat is allemaal erg tegengevallen.. zelden zoveel dom puntenverlies gezien als dit seizoen. Er waren teveel woorden en te weinig daden dit seizoen.
Dat geldt voor alle clubs. Waren NAC en Twente geen dildo-in-je-reet wedstijden geweest, had je nu strak achter Ajax gestaan en was men hier door het dolle geweest.

We hadden gewoon geen kampioenswaardige selectie. Geen enkele club in Nederland trouwens. Ook zo'n Ajax torent echt niet boven de rest uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')