Overleef je nooit.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zou zo heerlijk zijn, vCL... Godverdomme.
Niet als je er in de eerste CL-ronde uitvliegt, dan moet je ook nog een ronde spelen voordat je in de EL-groepsfase komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:30 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Boeiend, dan kom je toch weer in de EL.
Je stroomt in in de 3e voorronde vCL, ergens mazzel hebben met de loting dat je een uitgehold Kiev / Besiktas loot oid. Stoot je door heb je sowieso Europese poulefase gehaald, ook al verlies je 4e vCL.quote:
EL ook niet schat.quote:
Maar ja, je gaat toch voor het hoogst haalbare? AZ vliegt er ook uit nu maar dat wil niet zeggen dat je er maar met de pet naar moet gooien. Zeker een club als Feyenoord nietquote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je er in de eerste CL-ronde uitvliegt, dan moet je ook nog een ronde spelen voordat je in de EL-groepsfase komt.
True dat is waar, het geeft wel de grootste kans om in een groepsfase terecht te komen, en zie ook geen enkele andere club de voorronde's wél overleven, al weet je nooit hoe de selecties er volgens jaar op staanquote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef Grifte het volgende:
Je stroomt in in de 3e voorronde vCL, ergens mazzel hebben met de loting dat je een uitgehold Kiev / Besiktas loot oid. Stoot je door heb je sowieso Europese poulefase gehaald, ook al verlies je 4e vCL.
Hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef Helpmefok het volgende:
Als die Koeman het godverdomme voor elkaar krijgt om 3 keer tweede te worden (jaja, doelsaldo) heeft hij de club echt zo extreem veel goed gedaan hé.
1) TV-rechteninkomsten zijn gigantisch gestegen
2) Europese inkomsten (het zijn er niet veel, maar toch wat: Sparta Praag o.a. een keer een bijna uitverkocht huis)
3) Club heeft weer wat naam
4) Spelers die beter zijn geworden en waarvoor we transfersommen kunnen gaan pakekn
5) We kunnen ein-de-lijk zo nu en dan weer dromen
Maar buiten dat: we lijken echt een bepaalde 'ondergrens' te hebben als club zijnde die niet meer doorbroken wordt. Waar ik ooit nog een 10-0 of een 6-0 meemaakte bij Groningen en PSV, weet ik eigenlijk dat dat soort uitslagen uitslagen zijn waar ik me geen zorgen meer om hoef te maken.....
Echt. Koeman en Van Geel verdienen onvoorstelbaar krediet bij onze club. Vooral Koeman zal ik altijd een warm plekje voor hebben in het hart.
Je hebt iig. extra kans om in EL te komen. En je hebt als club altijd extra inkomsten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als je er in de eerste CL-ronde uitvliegt, dan moet je ook nog een ronde spelen voordat je in de EL-groepsfase komt.
Klopt. We hebben niets te zoeken in de Champions League, maar als zo'n voorronde ons een prima toegang geeft tot de groepsfase EL is dat mooi. En wie weet nog een leuke uitwedstrijd bij een Arsenal oid.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
True dat is waar, het geeft wel de grootste kans om in een groepsfase terecht te komen, en zie ook geen enkele andere club de voorronde's wél overleven, al weet je nooit hoe de selecties er volgens jaar op staan
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 30-03-2014 om 14:19:42#Feyenoord sinds de schorsing van Graziano Pelle: 3 wedstrijden, 9 punten, 9 goals, 0 tegendoelpunten. reageer retweet
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:Tussendelinies twitterde op zondag 30-03-2014 om 14:19:42#Feyenoord sinds de schorsing van Graziano Pelle: 3 wedstrijden, 9 punten, 9 goals, 0 tegendoelpunten. reageer retweet
RKC ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen nog de volgende wedstrijd geschorst toch?
Als het achterin wat beter stond was dit een nog mooier seizoen gewordenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Helpmefok het volgende:
We hebben trouwens een van de beste doelsaldos van de top. Enkel Ajax is beter..
Meestscorende club van de Eredivisie trouwens. Hoe de fuck kan dat. Dat had je mij ten tijde van die gekke Jodengriek echt nooit kunnen vertellen als je wilde dat ik je nog serieus zou nemen.
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.... Misschien daalt zijn transferwaarde. Maar blijkbaar zijn de geruchten van Krabbeman gewoon waar dat de spelers van Feyenoord het niet zo op Pelle hebben. Het voetbal ziet er ook allemaal veel beter uit.quote:
Nee joh gek. Die pelle moet er weer in. Ze moeten alleen per wet verboden worden lange ballen te hanteren.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.... Misschien daalt zijn transferwaarde. Maar blijkbaar zijn de geruchten van Krabbeman gewoon waar dat de spelers van Feyenoord het niet zo op Pelle hebben. Het voetbal ziet er ook allemaal veel beter uit.
9 doelpunten voor, 0 tegen. Toch bizar. Enige mazzel die Pelle op dit moment heeft is dat Te Vrede niet kan voetballen
Op dezelfde manier blijven spelen, maar dan met Pellè.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet.... Misschien daalt zijn transferwaarde. Maar blijkbaar zijn de geruchten van Krabbeman gewoon waar dat de spelers van Feyenoord het niet zo op Pelle hebben. Het voetbal ziet er ook allemaal veel beter uit.
9 doelpunten voor, 0 tegen. Toch bizar. Enige mazzel die Pelle op dit moment heeft is dat Te Vrede niet kan voetballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Nee, alleen Heracles nog.quote:
5 toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee, alleen Heracles nog.
4 wedstrijden schorsing. Hij heeft er nu 3 opzitten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op dezelfde manier blijven spelen, maar dan met Pellè.Dat zou mooi zijn ja. Veel minder lange bal zoeken. Gelukkig doet Martins Indi veel meer over de grond dan Joris dus dat scheelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het biedt wel perspectief voor volgend seizoen als je een redelijk spitsje voor Pelle haalt.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef H.FR het volgende:
[..]
Op dezelfde manier blijven spelen, maar dan met Pellè.Blijkbaar eist die Pelle toch een bepaalde sfeer op in het veld. 'Alle ballen zo snel mogelijk naar mij'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot liefhebber van Amsterdam trouwens, die Graziano.. Gisteren liep hij ook weer te pimpen met z'n Ferrari daar.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Gelijk een mooie test voor Sliske.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:44 schreef PIETR het volgende:
Als we nou tweede worden beginnen we het seizoen met een wedstrijdje tegen Ajax (misschien nu wel met uitsupporters). Om de WvH-schaal. Ook niet verkeerd toch?
Is dat niet over 2 wedstrijden dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:44 schreef PIETR het volgende:
Als we nou tweede worden beginnen we het seizoen met een wedstrijdje tegen Ajax (misschien nu wel met uitsupporters). Om de WvH-schaal. Ook niet verkeerd toch?
Ik vond schaken vandaag beter dan Boetiusquote:Op zondag 30 maart 2014 16:40 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Als het achterin wat beter stond was dit een nog mooier seizoen geworden
Maar inderdaad, de aanval is goed. Vind Lex de laatste tijd ook behoorlijk spelen. Alleen Schaken is drama
Mwah, Boetius was wat minder vandaag. Maar over het algemeen voegt Schaken niet zo veel toe buiten voorspelbare passeerbewegingen en slechte voorzetten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik vond schaken vandaag beter dan Boetius
Boetius zou als 'supertalent' zo langzamerhand wel een wat grotere stempel moeten gaan drukken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Mwah, Boetius was wat minder vandaag. Maar over het algemeen voegt Schaken niet zo veel toe buiten voorspelbare passeerbewegingen en slechte voorzetten.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Immers heeft haast gemaakt. Zit nu alweer in Den Haag bij Ado
Lol, wat?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Boetius zou als 'supertalent' zo langzamerhand wel een wat grotere stempel moeten gaan drukken.
De echte mannen en echte talenten moeten de komende wedstrijden opstaan en het seizoen een succes maken.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
Mulder was ook weer zo lekker zeker vandaag.
Nutteloze statistiek.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
wat wat?quote:
Verlanglijstje:quote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef Intellectueel het volgende:
Mulder was ook weer zo lekker zeker vandaag.
Waarom geen keeper? Mulder heeft Feyenoord al redelijk wat punten gekost dit seizoen. Geen alternatief aanstellen is vragen om continuatie.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
1) Spits (Pelle vertrekt)
2) Rechtsbuiten (Voor argumentatie waarom Schaken niet functioneert, zou ik contact opnemen met Caland)
3) Linksback (desnoods voor de bank want je hebt Terence)
Dan verder:
1) Boëtius, Immers, Vilhena, Terence, Vrij (die enorm goed speelt inmiddels weer), Clasie en Immers graag behouden.
2) Verkoop BMI, Janmaat, Pelle voor topbedragen.
3) Financieel gezond worden op deze manier.
Als Geel dit verwezenlijkt, ben ik zeer blij.
is al aangetrokken(Hahn van Dordrecht)quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom geen keeper? Mulder heeft Feyenoord al redelijk wat punten gekost dit seizoen. Geen alternatief aanstellen is vragen om continuatie.
We hebben die Hahn al voor volgend jaar toch? (al dan niet als reserve)quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom geen keeper? Mulder heeft Feyenoord al redelijk wat punten gekost dit seizoen. Geen alternatief aanstellen is vragen om continuatie.
We hebben Hahn al.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Strijd met Mulder. Spreekt voor zich hé, gezien zijn status in Jong Oranje en het feit dat er een nieuwe coach komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is Hahn aangesteld om met Mulder de strijd aan te gaan, of simpelweg als tweede keeper?
Om de strijd aan te gaan volgens mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:07 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Is Hahn aangesteld om met Mulder de strijd aan te gaan, of simpelweg als tweede keeper?
Mulder is een slappe zakquote:Op zondag 30 maart 2014 17:10 schreef Intellectueel het volgende:
Mooi zo, maar Mulder lijkt me niet het type dat van strijd ook daadwerkelijk beter wordt. Laten we hopen van wel.
verlengd*quote:Op zondag 30 maart 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wordt toch verlengt als Lamprou zich wil laten verhuren?
Klopt.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
Moet het nog maar zien met die Hahn. Die staat ook wel erg vaak te blunderen. En dat voor maar een paar duizend man.
Das waar, niet echt heel overtuigendquote:Op zondag 30 maart 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
Moet het nog maar zien met die Hahn. Die staat ook wel erg vaak te blunderen. En dat voor maar een paar duizend man.
Ach dat doet elke gemeente tegenwoordig.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
RODA JC degradeert zeer waarschijnlijk. Heerlijk. Zal ze leren voor die kutmaatregelen om Feyenoorders buiten de deur te houden.
Roda was het wel heel extreem. 18:15 op een dinsdagavond, alleen kaartverkoop binnen de provincie...quote:Op zondag 30 maart 2014 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach dat doet elke gemeente tegenwoordig.
Het is ze gegund.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
RODA JC degradeert zeer waarschijnlijk. Heerlijk. Zal ze leren voor die kutmaatregelen om Feyenoorders buiten de deur te houden.
Wat mij betreft krijg heel Limburg een cordon sanitair. VVV, MVV en Roda mogen wat mij betreft wel ver wegblijven van de Eredivisie.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt.
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:20 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat mij betreft krijg heel Limburg een cordon sanitair. VVV, MVV en Roda mogen wat mij betreft wel ver wegblijven van de Eredivisie.
Alles wat katholiek is, is Limburg imo.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.
Kutclub man. Alleen het stadionnetje is schattig. Altijd puntverlies voor ons. Taaie rakkers. Bovendien een kutend van Rotterdam. Degraderen die hap.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
VVV is gaaf man, mogen van mij er wel weer in. Ook niet 'echt' Limburg imo.
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:22 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kutclub man. Alleen het stadionnetje is schattig. Altijd puntverlies voor ons. Taaie rakkers. Bovendien een kutend van Rotterdam. Degraderen die hap.
Ik zag ook gewoon de halve Zuidtribune opspringen toen Feyenoord daar scoorde.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.
Elleboog van wie? Van Kongolo of van die knakker van GAE? Die gozer van GAE haalde volgens mij puur de counter eruit, zag geen elleboog (ook nogal lastig om te zien vanaf W1, dat terzijde). Van King Kongolo kan ik mij ook geen elleboog herinnerenquote:Op zondag 30 maart 2014 17:19 schreef H.FR het volgende:
Iemand nog een antwoord op mijn vraag?
(elleboog ja/nee 1e helft)
Ja stadion is prima, dat zei ikquote:Op zondag 30 maart 2014 17:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion is echt gaaf en je kan daar prima zuipen. Één van de leukste uitwedstrijden van het jaar toen ze er nog in waren al waren ze daar ook wel een aardig antibeleid aan het voeren de laatste keer.
Tegenwoordig zit dat zuipen in een andere stad er bijna niet meer in. Niet gek overigens.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja stadion is prima, dat zei ik. Maar voor de rest vind ik het best een zaadstad en een kutclub die ons veel teveel punten kost.
Ik zie dan veel liever MVV in de top. Mooie stad, goed zuipen.
Dan doe je toch iets verkeerdquote:Op zondag 30 maart 2014 17:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Tegenwoordig zit dat zuipen in een andere stad er bijna niet meer in. Niet gek overigens.
Van GAE op Boëtius.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:25 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Elleboog van wie? Van Kongolo of van die knakker van GAE? Die gozer van GAE haalde volgens mij puur de counter eruit, zag geen elleboog (ook nogal lastig om te zien vanaf W1, dat terzijde). Van King Kongolo kan ik mij ook geen elleboog herinneren
Klopt. Heb een lekker koud koelkast thuis + Eredivisielive. Geen geouwehoer met buscombis en de politie die met een noodverordening van de burgemeester loopt te zwaaien.quote:
Volgens mij niet, maar iemand op Z/D-zijde had daar beter zicht op, ik kan mij het iig niet herinnerenquote:
Gaat ook vooral om status. Als je drie jaar op rij bovenin weet te eindigen en het niet slechter doet dan clubs die ongeveer 40-45 keer meer te besteden hebben gehad (hallo moffen en boeren) dan doe je het gewoon uitstekend. Het is wat mij betreft een vrij kleurloos seizoen maar een tweede plek zou een hoop goedmaken wat dat aangaat. Ik hoorde Frank de Boer eerder zeggen dat die tweede plek toentertijd eigenlijk veel knapper is geweest dan zijn eerste kampioenschap. Zo liggen de verhoudingen wel een beetje natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt. We hebben niets te zoeken in de Champions League, maar als zo'n voorronde ons een prima toegang geeft tot de groepsfase EL is dat mooi. En wie weet nog een leuke uitwedstrijd bij een Arsenal oid.
Je verwoordt het weer perfect en je stopt er een 40-45 in.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat ook vooral om status. Als je drie jaar op rij bovenin weet te eindigen en het niet slechter doet dan clubs die ongeveer 40-45 keer meer te besteden hebben gehad (hallo moffen en boeren) dan doe je het gewoon uitstekend. Het is wat mij betreft een vrij kleurloos seizoen maar een tweede plek zou een hoop goedmaken wat dat aangaat. Ik hoorde Frank de Boer eerder zeggen dat die tweede plek toentertijd eigenlijk veel knapper is geweest dan zijn eerste kampioenschap. Zo liggen de verhoudingen wel een beetje natuurlijk.
Alhoewel het verwachtingspatroon vooraf wat hoger lag (waarom is mij eigenlijk nog steeds een raadsel) moet je er nu alles aan doen om die tweede plek vast te houden en die kans ligt er ook wel. Hopelijk is AZ redelijk uitgespeeld die laatste pot.
Boeit me geen reet dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL (niet dat we het halen, maar soit). Zelfs bij 6x afgaan levert gewoon minimaal ¤10 miljoen op. Kunnen we goed gebruikenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef Grifte het volgende:
[..]
Klopt. We hebben niets te zoeken in de Champions League, maar als zo'n voorronde ons een prima toegang geeft tot de groepsfase EL is dat mooi. En wie weet nog een leuke uitwedstrijd bij een Arsenal oid.
Behalve dat wij nooit de 4e ronde vCL doorkomen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Boeit me geen reet dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL (niet dat we het halen, maar soit). Zelfs bij 6x afgaan levert gewoon minimaal ¤10 miljoen op. Kunnen we goed gebruiken
Maarja, het is nog niet zo ver.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Behalve dat wij nooit de 4e ronde vCL doorkomen.
Desondanks is EL halen al heel goed. Levert je zo een miljoen of 5 op.
Nee tuurlijk, iedereen wil dolgraag die CL in. Maar als je realistisch bent hoor je in de Europa League te voetballen, ondanks de slechte Europese resultaten de laatste jaren.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:45 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Boeit me geen reet dat we eigenlijk niks te zoeken hebben in de CL (niet dat we het halen, maar soit). Zelfs bij 6x afgaan levert gewoon minimaal ¤10 miljoen op. Kunnen we goed gebruiken
Ik heb ook iets teveel bier in mijn mikquote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Een kwartier nadat de trein Zwolle had bereikt werd ik wakker. Godverdomme, blij dat ik niet op het rangeerterrein wakker werd. Volgende toch maar slapen
Oh, dat is het zeker niet bij mij.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb ook iets teveel bier in mijn mik.
Dat is inderdaad onze kracht.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:54 schreef Vasion het volgende:
Kwalificatie Europees gewoon lekker defensief spelen. Dan maar twee oersaaie potjes, als je kan kwalificeren gewoon doen.
Beter brengen ze dan ook de plannen allemaal naar buiten.quote:De Feyenoord-trojka maakt woensdag haar advies bekend omtrent een vernieuwd stadion voor Feyenoord. Dat maakt RTV Rijnmond-journalist Jan Dirk Stouten zojuist bekend. De plannen van BAM, VolkerWessels en ReddeKuip lijken de grootste kanshebbers om de voorkeur van de verkenners te krijgen.
UPDATE: Volgens Jan de Knecht, die onderdeel uitmaakt van de supportersdelegatie, zullen de verkenners niet hun definitieve besluit kenbaar maken, maar de laatste kanshebbers. Over enkele weken zou pas het finale oordeel geveld worden.
Hij loopt alleen altijd maar te zieken op de scheids en grens, dat is vrij triestquote:Op zondag 30 maart 2014 17:52 schreef Scrummie het volgende:
Ook nog over Koeman he; buiten dat het respect verdient dat ie het zo goed heeft gedaan is 't ook nog eens een goeie kerel voor zover ik dat kan beoordelen. Geen blabla zoals een Adriaanse, geen geschreeuw zoals von Ghal, en gewoon geen achterbakse pleurisjood.
Altijd? Vind ik best meevallen. Ik hoor hem zelden echt pissig op Twente uit na en toen was 99% van Nederland het met hem eens.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:58 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij loopt alleen altijd maar te zieken op de scheids en grens, dat is vrij triest
Ik vind dat hij er erg vaak de scheids enzo de schuld geeft jaquote:Op zondag 30 maart 2014 17:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Altijd? Vind ik best meevallen. Ik hoor hem zelden echt pissig op Twente uit na en toen was 99% van Nederland het met hem eens.
Stop de persen.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:07 schreef Pleun2011 het volgende:
Koeman had een broek aan met te korte pijpen vandaag
Dat geldt voor alle clubs. Waren NAC en Twente geen dildo-in-je-reet wedstijden geweest, had je nu strak achter Ajax gestaan en was men hier door het dolle geweest.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:13 schreef Pleun2011 het volgende:
Even serieus over Koeman.. vind ook dat hij het prima heeft gedaan en komt altijd normaal over in de media.. vind ik van Van Basten ook altijd. Die hele generatie ie eigenlijk heel normaal nu ik erover nadenk..
Enige minpuntje van Koeman vind ik dat er dit seizoen teveel mooie praatjes zijn rondgestrooid in de pers.. we zouden dit seizoen echt voor de titel gaan en blablabla.. Dat is allemaal erg tegengevallen.. zelden zoveel dom puntenverlies gezien als dit seizoen. Er waren teveel woorden en te weinig daden dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |