Life in plastic, it's fantastic.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een rare haarkleur heeft ze hier nou weer
[ afbeelding ]
wow. Ik ga echt maar eens uit de zonquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is duidelijk nog niet wakker.
*word ik
jeetjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op JR, zodat hij zijn hossel verhaal van vannacht kan afmaken.
De teaser was indrukwekkend.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
beter is hij dan snel voordat ik het straks mis
ja goed vanochtend gewerkt nu weekend tot dinsdag avondquote:
ja vanaaf weer chillsessie jij danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja goed vanochtend gewerkt nu weekend tot dinsdag avond
daar
nog chillsessies in de planning
nee heb nooit mer zin en drink niet meer dus sowieso saaiquote:
Blowen danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee heb nooit mer zin en drink niet meer dus sowieso saai
Als alle anderen aan het drinken zijn sowieso nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel soms maar vind ik niet meer de je van het
JR kneusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fucking dronken lekker chicks gehosselt Wazzaaa
inderdaad en bijna iedereen drinkt alleen die ik kenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Als alle anderen aan het drinken zijn sowieso niet
Het is een beetje triest. Hoe oud is die jongen nou? 20?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
JR maakt een verlate puberteit door.
ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gisteren bier gedronken en ik ben nog geen 18.
Ben ik nu ook stoer JR?
Waarom zoek jij posts van JR terugquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een beetje triest. Hoe oud is die jongen nou? 20?
Straight edge niggah.quote:
Ik keek even naar het vorige topic en toen viel mij dit op.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zoek jij posts van JR terug
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:20 schreef JanCees het volgende:
[..]ik vond dat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wanneer word je 18quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zes/zeven Hertog Jannetjes. Wajooo wat was ik lam. WAZAAAAA
ik kom alleen naar kringverjaardagenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:21 schreef JanCees het volgende:
Wie komt er op mijn white trash verjaardagsfeest?
ik stond vanochtend om kwart voor 5 opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben pas stoer. Ik overweeg een dutje/nog even bij te slapen om het vanavond überhaupt te trekken.
Zodra je de 40 bent gepasseerd gaat het leven hard voorbij.
Toen lag ik er net in. Goede bedoelingen van vroeg slapen zijn niet helemaal geslaagd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik stond vanochtend om kwart voor 5 op
Kijk je ook Legia - Lech? Vol stadion, mooi sfeertjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6 uur arbeidersleef beginnen toch
is dat nu, dacht pas over een uurquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kijk je ook Legia - Lech? Vol stadion, mooi sfeertje
Ja is net begonnen. Kampioen nog niet, maar wel een flinke stap. Maar binnenkort worden die punten gehalveerd voor zo'n kampioenspoule, dus een extra buffer zou voor Legia wel prima zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat nu, dacht pas over een uur
legia kan kampioen worden toch
oja dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja is net begonnen. Kampioen nog niet, maar wel een flinke stap. Maar binnenkort worden die punten gehalveerd voor zo'n kampioenspoule, dus een extra buffer zou voor Legia wel prima zijn.
Altijd wel lachen die Poolse streams, versta er geen kut van, maar het heeft wel iets. Zeker als er wat sfeer heerst, zoals nu.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja is net begonnen. Kampioen nog niet, maar wel een flinke stap. Maar binnenkort worden die punten gehalveerd voor zo'n kampioenspoule, dus een extra buffer zou voor Legia wel prima zijn.
Altijd wel lachen die Poolse streams, versta er geen kut van, maar het heeft wel iets. Zeker als er wat sfeer heerst, zoals nu.
Net zo debiel als België dusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deel van mijn familie komt uit Bydgoszcz, dus ik volg de lokale Zawisza Bydgoszcz ook wel met enige belangstelling. Toeval of niet, ze promoveerden afgelopen zomert, doen nu mee in het linkerrijtje, en halen de halve finale van de beker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Prachtig is die blinde Poolse passie voor hun club. Bij hen is het daadwerkelijk het enige waarvoor ze leven zonder dat het een metafoor is.
Ik als trouw Den Haag hooligan ben natuurlijk een fanatiek Legia supporterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deel van mijn familie komt uit Bydgoszcz, dus ik volg de lokale Zawisza Bydgoszcz ook wel met enige belangstelling. Toeval of niet, ze promoveerden afgelopen zomert, doen nu mee in het linkerrijtje, en halen de halve finale van de beker.
Eindelijk eens wat status als gloryhunter, wat bij Feijenoord amper lukt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deel van mijn familie komt uit Bydgoszcz, dus ik volg de lokale Zawisza Bydgoszcz ook wel met enige belangstelling. Toeval of niet, ze promoveerden afgelopen zomert, doen nu mee in het linkerrijtje, en halen de halve finale van de beker.
Eindelijk eens wat status als gloryhunter, wat bij Feijenoord amper lukt.
En voor Swansea en Juve uiteraard.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik als trouw Den Haag hooligan ben natuurlijk een fanatiek Legia supporter![]()
Schitterende benefietwedstrijden/acties onderling.
Nee, geen woord, op kurwa na. Maar het is ook wat generaties terug, oma (en haar familie). Al was het deels toen Pruissen/Duitsland, maar dat geheel terzijde.quote:
Toch wel anders. Legia en Den Haag spelen daadwerkelijk benefietwedstrijdenquote:
mooi dicht op het veld iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, geen woord, op kurwa na. Maar het is ook wat generaties terug, oma (en haar familie). Al was het deels toen Pruissen/Duitsland, maar dat geheel terzijde.
Zit wel te denken komende jaren een keer naar Zawisza heen te gaan, aan dat stadion kan De Kuip niet tippen.
[ afbeelding ]
Club is trouwens vernoemd naar een legendarische ridder, dus dat is wel mooi.
[ afbeelding ]
o jammer.quote:
Legia is wel top support als je naar Polen kijkt, al hebben veel clubs daar wel extreem fanatieke fans. Wat vaak wel doorslaat in boycotts of in extreme rellen. Maar een wedstrijd van Legia, zeker met een tegenstander die wat fans meeneemt, moet wel geweldig zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o jammer.
ik wil ook keer naar poolse voetbalwedstrijd.
neven van me hebben seizoenskaart bij legia
wil keer mee
Ja, legia harde kern boycotte ook echt iets van 3 jaar thuiswedstrijden omdat 1000 mensen stadionverbod hadden gekregen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef Grifte het volgende:
Legia is wel top support als je naar Polen kijkt, al hebben veel clubs daar wel extreem fanatieke fans. Wat vaak wel doorslaat in boycotts of in extreme rellen. Maar een wedstrijd van Legia, zeker met een tegenstander die wat fans meeneemt, moet wel geweldig zijn.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Legia is wel top support als je naar Polen kijkt, al hebben veel clubs daar wel extreem fanatieke fans. Wat vaak wel doorslaat in boycotts of in extreme rellen. Maar een wedstrijd van Legia, zeker met een tegenstander die wat fans meeneemt, moet wel geweldig zijn.
[ afbeelding ]
Al blijf ik het gebruik van capo's kut vinden, en van die afgesproken shirtjeskleuren in een vak is ook wat twijfelachtig, maargoed. Echt iedereen is daar in het wit nu bij Legia, maar soms heb je ook dat ze verschillende kleuren hebben, en daarmee een soort tifo vormen op verschillende rijen![]()
Zoiets: [ afbeelding ]
Moest opzoeken wat een pogrom isquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een ouderwetse pogrom staat altijd om de hoek in die contreien
Heeft 90% van de tijd betrekking op de joden door de geschiedenis heen. Rijkdom viel er makkelijk te halen, dus waar beter kon je even oefenen voor je kruistocht (Om vervolgens niet meer te gaan)quote:
Ik zag laatst een orthodoxe jood met een koffertje.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft 90% van de tijd betrekking op de joden door de geschiedenis heen. Rijkdom viel er makkelijk te halen, dus waar beter kon je even oefenen voor je kruistocht (Om vervolgens niet meer te gaan)
Iedere Jood heeft ook een voorraadje goud hèquote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zag laatst een orthodoxe jood met een koffertje.
Toen beweerde een collega dat ze diamanten in dat koffertje hadden.
Hij was bloedserieus
en diamanten dus schijnbaarquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Iedere Jood heeft ook een voorraadje goud hè
Welk verhaal?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:58 schreef Pascalus het volgende:
Is JR nog niet online geweest om z'n verhaal af te maken?
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fucking dronken lekker chicks gehosselt Wazzaaa
NIks mis meequote:
Je over zulke dingen druk maken, welles,nietes etc.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:14 schreef Adames het volgende:
KLB / Rotterdam niet mooi vinden
iemand mag het van me overnemen, moet weer verder met opdrachten
SOGquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:25 schreef Pistone het volgende:
[..]
Je over zulke dingen druk maken, welles,nietes etc.
En dat ik het dan weer zo schitterend samenvat in één post. Ik denk dat ik er maar een gastslotje opgooi in mij is de waarheid toch al gepost.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:25 schreef Pistone het volgende:
[..]
Je over zulke dingen druk maken, welles,nietes etc.
Sowiesoquote:Op zaterdag 29 maart 2014 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dat ik het dan weer zo schitterend samenvat in één post. Ik denk dat ik er maar een gastslotje opgooi in mij is de waarheid toch al gepost.
En dan ga ik nu aan het bier. JR zou dit erg stoer vinden.![]()
Z'n rechterhand.quote:
Auping boxsprings?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar doet JR niet aan.
JR neukt matrassen.
ha-haquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Net 4 uur buiten geweest. Als ik niet oppas wordt ik bruin. Maar naar binnen dus als aristocraat
Zelfs Stevenmac is het geweestquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedere debiel fok!-moderator worden.
Nee hoor. Er is wel degelijk een criterium. Dat is ook de grootste reden waarom jij geen mod kan wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedere debiel fok!-moderator worden.
Het criterium is dat je van joodse afkomst moet zijn, toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Er is wel degelijk een criterium. Dat is ook de grootste reden waarom jij geen mod kan worden
Foto van je neus is voldoendequote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het criterium is dat je van joodse afkomst moet zijn, toch?
Haha, feitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar het is raar als je jezelf een debiel noemt. Dat moet je laten doen door anderen
Het heeft er alle schijn van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het criterium is dat je van joodse afkomst moet zijn, toch?
Goedkeuring van de meesterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat maakt Saind heerlijke nasi
Ik vind het nieuwe album van Johnny Creditcard beter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
dat nieuwe johnny cash album is helemaal niets mis mee
tr gemaakt voor te slechte humorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album van Johnny Creditcard beter.
hoezo nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde hem weghalen maar ik heb vanavond geen recht van spreken.
ze kunnen vast niet slechter zijn dan deze "grap" van jrquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een aantal zeer kansloze grappen gemaakt vandaag.
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album van Johnny Creditcard beter.
Ik durf hier geen antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze kunnen vast niet slechter zijn dan deze "grap" van jr
Ik was dronken en dan flap je er wel eens wat uitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:06 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Is dat "hosselen" nog wat geworden of was dat ook gelul?
Dan ben jij ook vaak dronkenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was dronken en dan flap je er wel eens wat uit
ja.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:18 schreef TwenteFC het volgende:
Begint die wedstrijd van Feyenoord om half 12?
NEC weer verlorenquote:
Wat heeft die mafklapper nu weer gezegd dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat filmpje van Castaignos op de NOS![]()
Kijk dan ballet ofzo jaquote:
http://nos.nl/uitzendinge(...)e-29-maart-2014.htmlquote:Op zondag 30 maart 2014 00:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat heeft die mafklapper nu weer gezegd dan?
hoi mansjquote:Op zondag 30 maart 2014 11:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Moggu Tyron en alle anderen die dit lezen
ja echt goei chilsessie nu katerquote:Op zondag 30 maart 2014 11:22 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Gisteren nog chillsessie gehouden?
Verjaardag voor familie gevierdquote:Op zondag 30 maart 2014 11:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja echt goei chilsessie nu kater
jij dan
100.000.000quote:
Nee hoor, het was toevallig dat ik juist voor deze post afk was gegaan en het per toeval las toen ik weer terug kwamquote:Op zondag 30 maart 2014 06:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De één maakt half slapend onvergeeflijke grammaticale fouten, de ander leest SC's terug
Twitter. Dus kan ook gelul zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link, bron en meer van dat soort meuk?
http://www.dn.se/nyheter/(...)-brak-i-helsingborg/quote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link, bron en meer van dat soort meuk?
twitter:juanitafranden twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:23:55Police confirms that supporter has died in Helsingborg prior to Helsingborg - Djurgarden season premiere game after fights between ultras. reageer retweet
*Helftquote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihaho beetje aangeschoten. Half van de wedstrijd niet meegemaakt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
René komt klaar van zulke fouten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haha je hebt helemaal gelijk. Helft ja
Jij abonneert je op dit soort berichten ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:juanitafranden twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:23:55Police confirms that supporter has died in Helsingborg prior to Helsingborg - Djurgarden season premiere game after fights between ultras. reageer retweet
Waarom?quote:
Zoek dag en nacht jeweet.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij abonneert je op dit soort berichten ofzo?
Rens is de ultieme internet hooligan. Dus ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij abonneert je op dit soort berichten ofzo?
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rens is de ultieme internet hooligan. Dus ja.
Met popo?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]ONLO
Was gezellig weer man. Jammer dat ik anderhalf uur bezig was met de popo erna
Ik moest "popo" even ontcijferenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, ik had je toch geappt?. Popobureau bij Zuidplein.
.
haha iddquote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Immers heeft haast gemaakt. Zit nu alweer in Den Haag bij Ado
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had het dus toch goed onthoudenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oke Stijn... Hopelijk was je verjaardag geslaagder dan deze twee posts
quote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:12 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
NOOIT MEER LIMBURG
Waarom zouden wij Vermeer MOETEN willen van jou dan? Omdat het een Ajacied is?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Twente supporters willen ze Vemeer niet hebben omdat het een jood isStelletje mongolen dat zou die Twente supporters dus niks uit moeten maken. Geforceerd gedoe van die lui altijd naar Ajax en Feyenoord jullie horen er niet bij en dat gaan jullie ook nooit doen.
Omdat het voor subtop niveau een prima keeper is.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:25 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Waarom zouden wij Vermeer MOETEN willen van jou dan? Omdat het een Ajacied is?
Wat een geforceerd gedoe altijd van die lui, er van uit gaan dat el speler bij Twente van meerwaarde is.
Sonny Stevens > Vermeerquote:Op zondag 30 maart 2014 17:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het voor subtop niveau een prima keeper is.
Tevens boeit mij een reet waar die gozer speelt gaat mij erom dat ik op fb teksten als kk jood etc voorbij zie komen en dingen als die is van Ajax dus die moeten we niet.
Diezelfde Twente fans hoorde je niet toen Perez naar Twente ging.
Twente moet zijn handjes dicht knijpen met zo een keeper.
Ga je nog eigenlijk mee met de volksverhuizing van Zwolle naar Rotterdam over 3 weken?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sorry Stinho. Dven haalt het slechtste in mij naar boven.
Natuurlijk niet. Woensdag lekker naar Almelo, veel gezelliger.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog eigenlijk mee met de volksverhuizing van Zwolle naar Rotterdam over 3 weken?
Om 18:45, 's toch niets johquote:Op zondag 30 maart 2014 17:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Woensdag lekker naar Almelo, veel gezelliger.
Eensquote:
Daar zijn vrienden voorquote:Op zondag 30 maart 2014 17:49 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sorry Stinho. Dven haalt het slechtste in mij naar boven.
Heeft Roda die hards?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb als een van de weinige volgens mij wel medelijden met die supporters die zo moeten huilen.Echt zielig als je club zoals Sparta kan worden. Dat gun ik zelfs die die hards van Roda niet.
Dat zijn er dan 30 want het stadion is altijd leeg. Het evenaart bijna Vitesse.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rens je weet wel mensen die er altijd zitten.
Vraag me af wie er ineens bedenkt kom laten we een stadion bouwen wat veel te groot is en nooit vol komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zijn er dan 30 want het stadion is altijd leeg. Het evenaart bijna Vitesse.
Vrijdag nog ruzie met 1 gehadquote:
Ze hadden die mentaliteit beter op t veld kunnen hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Vrijdag nog ruzie met 1 gehad
Maar ja, redelijk wel. Kerkrade is een van de armste gemeentes van Nederland en daarbij leeft nog erg de ouderwetse koempelmentaliteit. Dat helpt wel
Ik ben nog nooit in Limburg geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar ja, redelijk wel. Kerkrade is een van de armste gemeentes van Nederland en daarbij leeft nog erg de ouderwetse koempelmentaliteit. Dat helpt wel
provincie noem je zoietsquote:Op zondag 30 maart 2014 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Limburg geweest. Hooguit een keer met de auto maar zelfs dat betwijfel ik. Limburg is de enige gemeente waar ik nooit ben geweest
Excuus provincie.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
provincie noem je zoiets
en wat een gemis in je ontwikkeling
de spelers hebben weinig met limburg/roda te makenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hadden die mentaliteit beter op t veld kunnen hebben.
En daar gaat het bij veel clubs fout. Rare niets toevoegende buitenlanders. Zie je ook bij Nec.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
de spelers hebben weinig met limburg/roda te maken
Veel Duitse en in mindere mate Franse invloedenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben op vakantie weleens Limburgers tegengekomen wat een raar taaltje zeg. Nog meer onverstaanbaar dan Fries en dat zegt wel wat.
En wel bij meer clubs zonder fatsoenlijke jeugdopleiding. Toppunt is nog wel RKC.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En daar gaat het bij veel clubs fout. Rare niets toevoegende buitenlanders. Zie je ook bij Nec.
Zou ook weinig zin hebben in die regio voor een club als RKC.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
En wel bij meer clubs zonder fatsoenlijke jeugdopleiding. Toppunt is nog wel RKC.
uhuhquote:Op zondag 30 maart 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook weinig zin hebben in die regio voor een club als RKC.
Remi Gaillard niet kennen.quote:
twitter:FinallyMario twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:25:43Good weekend everybody💪 http://t.co/anY9H8fg6k reageer retweet
Alsof ik die gozer niet kenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Remi Gaillard niet kennen.![]()
Dat stukje is overigens van een film die hij maakt.
Koempel?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Is er ook iets wat Seagal niet kan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet even mijn bureau gaan schoonmaken want het water liep me gewoon uit de mond.
Al kan het niet tippen aan Knut zijn glorieuze grootsheid. Ik zie Steven Seagal niet een geheel voetbalteam dragen en alle goals op zich nemen. Alsof het niets is.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er ook iets wat Seagal niet kan?
tante bezoeken?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zat in de auto bij Asselt maar ben nu weer in Eindje
hele week niet kokenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. Alleen ff gegeten daar en moeilijk veel eten mee terug naar huis genomen.
Dat niet jammer genoeg. Heb een hele vlaai en een lading zelfgemaakte saucijzenbroodjes liggenquote:
ook lekkerquote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat niet jammer genoeg. Heb een hele vlaai en een lading zelfgemaakte saucijzenbroodjes liggen
Want? Ik post iets van hello kitty. Aangezien de gaskamers worden weggemod doen we het maar zoquote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha faal. Sta je even mooi voor lul zeg,.
plaatje is kapotquote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Ik post iets van hello kitty. Aangezien de gaskamers worden weggemod doen we het maar zo
Gaskamers?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want? Ik post iets van hello kitty. Aangezien de gaskamers worden weggemod doen we het maar zo
Dat dachten er wel meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zo zweren dat het een douche is.
dat dachten de joden ookquote:Op zondag 30 maart 2014 21:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zo zweren dat het een douche is.
5 sec. werkquote:Op zondag 30 maart 2014 22:12 schreef onlogisch het volgende:
Ging je nou serieus 2 of 3 pagina's terug om dit te laten zien?
Er is niks dat Steven niet kan.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er ook iets wat Seagal niet kan?
ik ben benieuwd hoe deze legende eruit zietquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Saind heb je die nieuwe profielfoto van Steven gezien?
Volgens mij heeft ie me verwijderdquote:Op zondag 30 maart 2014 23:11 schreef RensAjacied het volgende:
Saind heb je die nieuwe profielfoto van Steven gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |