100.000.000quote:
Nee hoor, het was toevallig dat ik juist voor deze post afk was gegaan en het per toeval las toen ik weer terug kwamquote:Op zondag 30 maart 2014 06:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De één maakt half slapend onvergeeflijke grammaticale fouten, de ander leest SC's terug
Twitter. Dus kan ook gelul zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link, bron en meer van dat soort meuk?
http://www.dn.se/nyheter/(...)-brak-i-helsingborg/quote:Op zondag 30 maart 2014 16:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Link, bron en meer van dat soort meuk?
twitter:juanitafranden twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:23:55Police confirms that supporter has died in Helsingborg prior to Helsingborg - Djurgarden season premiere game after fights between ultras. reageer retweet
*Helftquote:Op zondag 30 maart 2014 16:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihaho beetje aangeschoten. Half van de wedstrijd niet meegemaakt ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
René komt klaar van zulke fouten.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
haha je hebt helemaal gelijk. Helft ja
Jij abonneert je op dit soort berichten ofzo?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:45 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:juanitafranden twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:23:55Police confirms that supporter has died in Helsingborg prior to Helsingborg - Djurgarden season premiere game after fights between ultras. reageer retweet
Waarom?quote:
Zoek dag en nacht jeweet.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij abonneert je op dit soort berichten ofzo?
Rens is de ultieme internet hooligan. Dus ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:51 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Jij abonneert je op dit soort berichten ofzo?
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rens is de ultieme internet hooligan. Dus ja.
Met popo?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef Helpmefok het volgende:
[..]ONLO
Was gezellig weer man. Jammer dat ik anderhalf uur bezig was met de popo erna
Ik moest "popo" even ontcijferenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:54 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, ik had je toch geappt?. Popobureau bij Zuidplein.
.
haha iddquote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Immers heeft haast gemaakt. Zit nu alweer in Den Haag bij Ado
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had het dus toch goed onthoudenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Oke Stijn... Hopelijk was je verjaardag geslaagder dan deze twee posts
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |