SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pascalus op 30-03-2014 16:29:26 ]Ik ben inmiddels overleden.
Ik trek nog een Juupke open.quote:
GGMM, help.quote:Dit topic sluit automatisch over 1 post.
» Dit topic is gesloten! » Open nieuw deel
Dit is een foto van de gehandicapten/rolstoel tribune.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is het geen vurige passie gezien de dekentjes![]()
Gewoon rechtsonderin op de update klikken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM, help.
Mijn autistische hoofd kan deze informatiestroom maar moelijk verwerken
Klink dan en daverje fier yn it rûnquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij toch het Friese volkslied zingen of zo.
Dat is dan direct een verklaring voor de woordkeuze op het spandoekquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dit is een foto van de gehandicapten/rolstoel tribune.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef donroyco het volgende:
Waar Ajax 3-0 voor staat, krijgt Jong Ajax een pak slaag bij Willem II. Tussenstand: 7-1.
Ja, daar versta ik dus geen zak van.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Uh, oké.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan direct een verklaring voor de woordkeuze op het spandoek
Schitterendquote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het merkwaardige is, dat Twente er waarschijnlijk nog op gaat verdienen ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Die Castaignos zit bij FC Oss of Achilles '29 wel aan zijn plafond. Wat is die slecht zeg, ben blij dat ie niet meer in Rotterdam speelt
Moest het wel ff googlen hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, daar versta ik dus geen zak van.
Nou, we moesten dus Henk zoeken, want we krijgen nog een hele hoop geld van hem.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja, daar versta ik dus geen zak van.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef donroyco het volgende:
Waar Ajax 3-0 voor staat, krijgt Jong Ajax een pak slaag bij Willem II. Tussenstand: 7-1.
Ik heb altijd gezegd dat 'ie overrated isquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja wie zei dat ook alweer?
Ikstampoptacos
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja hoor, Henk zit weer te graven.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, we moesten dus Henk zoeken, want we krijgen nog een hele hoop geld van hem.
Kan best vooraf bij Ado Pec, ff Karagounis noemenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik zat gisteren even Dit was het nieuws te kijken en toen heeft Thomas Acda met Jan van Halst afgesproken dat hij vurige Griek zou zeggen in de uitzending bij Fox.
Ik ben benieuwd of Lambiek dit echt doet
Gras is groen.twitter:RyanBabel twitterde op zondag 30-03-2014 om 15:57:04Als Poulsen erin komt weetje dat er niks geks meer word weggegeven. #ajatwe reageer retweet
?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef Kopsterk het volgende:
Tikkeltje geflatteerd deze 3-0 maar who cares
Goedkope shirtjes daar bij Twente, geven gewoon af na èèn keer wassen.quote:
Volgens mij waren die pizza's een beetje bedorven.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, we moesten dus Henk zoeken, want we krijgen nog een hele hoop geld van hem.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
VVV
Doe dan MVV als we echt dat kut Limburg erbij moeten hebben.
Geef maar toe, je wordt maar al te graag uitgewoond door een grote Twentsche curryworst.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik raak nog meer opgewonden van plaatjes van smerige zalmsalades
Ik herken het ook nog. Al is dit geen niveau Wizard people.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
ik wil graven !quote:Op zondag 30 maart 2014 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij had 3-0 moeten gebaren.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Serero is echt heel erg onder de indruk van Bjelland zijn gescheld.
Niet alles kan zo geniaal zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik herken het ook nog. Al is dit geen niveau Wizard people.
Kirchroj.quote:
Tja, als je dat sexy noemt is het logisch dat je site geen bestaansrecht heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik voel mij belazerd![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Serero is echt heel erg onder de indruk van Bjelland zijn gescheld.
In dat verhaal over Heerenveen komt Johan Derksen voor, ik vind het supersexy.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ah, davy heeft daar ook een account. http://sexysoccer.fr.yuku(...)-deel-2#.UzgoSFcQefA
Dat is zijn buikquote:Op zondag 30 maart 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het geld groeit hem niet op de rug xD
Tja, dan moet je jezelf niet zo overschatten en denken dat je zoveel beter bent dan die trainer die de laan uit werd gestuurd.quote:
Als je ziet hoe Sparta het nu doet, was het inderdaad veel beter geweest die in de Eredivisie te hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:24 schreef RensAjacied het volgende:
Roda is een kut club. Baalde erg dat Sparta niet promoveerde door die Duitsers.
Alsof ze dan dezelfde selectie zouden hebbenquote:Op zondag 30 maart 2014 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Sparta het nu doet, was het inderdaad veel beter geweest die in de Eredivisie te hebben.
Gaat het niet om.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als je ziet hoe Sparta het nu doet, was het inderdaad veel beter geweest die in de Eredivisie te hebben.
FC The Hague FCquote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Voor littlerabbit begint de voetbalmiddag nu pas echt.
Had hij die brief ook geschreven dan of?quote:Op zondag 30 maart 2014 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
Ben benieuwd naar de volgende brief van Mr Banaan.
Hij wacht op de ultieme clash tussen zijn favoriete teams, ADO en Heerenveen.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
He has an Ajax voicequote:Op zondag 30 maart 2014 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Jan Joost klinkt wel erg als Ajacied tijdens die interviews, Pelle had wel gelijk.
He has the voice that he is Ajax supporterquote:Op zondag 30 maart 2014 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
Jan Joost klinkt wel erg als Ajacied tijdens die interviews, Pelle had wel gelijk.
Oh ja.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Over een half uur Liverpool Tottenham toch?
Oeps jij was me al voorquote:
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk dat ze hem erbij hebben genomen om elke week nog even het overgebleven kut wedstrijdje te becommentariëren.quote:
Ik heb liever dat je met wat meer respect over Evert praat.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat ze hem erbij hebben genomen om elke week nog even het overgebleven kut wedstrijdje te becommentariëren.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat ze hem erbij hebben genomen om elke week nog even het overgebleven kut wedstrijdje te becommentariëren.
De enige die nog een beetje oprechte beleving in een wedstrijdverslag kan leggen. Evert kan genieten van een simpele één twee tussen twee spelers met een gebrekkig motoriek.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dubbele gevoelens he.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
NEC volgende week tegen SCC. Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar Cambuur moet die pot verliezen.
Theo Reitsma heeft ook veel beleving:quote:Op zondag 30 maart 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje oprechte beleving in een wedstrijdverslag kan leggen. Evert kan genieten van een simpele één twee tussen twee spelers met een gebrekkig motoriek.
Feijenoord is ook een mogelijkheid.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Beugelsdijk zie je alleen aan zijn hoofd al voor welke club hij speelt.
Deed de NOS ook al toen. Kreeg als afscheid ook gewoon één of andere kut wedstrijd van Griekenland.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je met wat meer respect over Evert praat.
Arno Vermeulen had zichzelf waarschijnlijk op de toppers gezet.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deed de NOS ook al toen. Kreeg als afscheid ook gewoon één of andere kut wedstrijd van Griekenland.
Het is helaas de waarheid. Evert doet alleen nog maar wedstrijden die niemand boeien.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je met wat meer respect over Evert praat.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Beugelsdijk zie je alleen aan zijn hoofd al voor welke club hij speelt.
Minachting van de kijker.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is helaas de waarheid. Evert doet alleen nog maar wedstrijden die niemand boeien.
Als je ruzie wil kan je mij ook gewoon direct aanvallen hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is helaas de waarheid. Evert doet alleen nog maar wedstrijden die niemand boeien.
VI redacteur heeft de wedstrijd niet gezien.quote:Na rust voerde Roda de druk steeds verder op, maar de Limburgers waren bijzonder ineffectief in de afronding. Dat was mede te danken aan de sterk keepende Arjan van Dijk
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Arno Vermeulen had zichzelf waarschijnlijk op de toppers gezet.
Misselijke vent.
Was jij niet jarig de 22e?quote:
Ik ook.quote:
Mooi om te zien inderdaad.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:58 schreef AFCNiels het volgende:
Immers, even snel gedoucht en gelijk door naar zijn echte club.
Jij mag ook wel komen hoorquote:
Dat is de enige reden achter het huidige 'succes'. Steijn weigerde anti-voetbal te spelen zonder een selectie te hebben voor goed voetbal.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:53 schreef Intellectueel het volgende:
Man, man, man. Wat heeft Fraser zijn mannen verdedigend opgesteld zeg vandaag. Dan verdien je het ook gewoon niet om te winnen. Zwolle lekker op z'n zondags.
Fair enough, but thuis tegen Zwolle hoor je er gewoon op te knallen. Dat hebben Eagles en Cambuur dit seizoen al wel bewezen. Afwachtend en verdedigend tegen Zwolle beginnen is vragen om gedomineerd te worden, zeker omdat Zwolle het speltechnisch wel redelijk op orde heeft.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is de enige reden achter het huidige 'succes'. Steijn weigerde anti-voetbal te spelen zonder een selectie te hebben voor goed voetbal.
twitter:FCTtoday twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:47:55Geflatteerd verlies FC Twente in Amsterdam #fctwente | http://t.co/CoOAjsRBGv reageer retweet
Kan elke week een andere plek op de tribune opzoeken. Lege plekken genoeg.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met Cabralverlies?
Tja... dit seizoen is en blijft gewoon overleven.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:04 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Fair enough, but thuis tegen Zwolle hoor je er gewoon op te knallen. Dat hebben Eagles en Cambuur dit seizoen al wel bewezen. Afwachtend en verdedigend tegen Zwolle beginnen is vragen om gedomineerd te worden, zeker omdat Zwolle het speltechnisch wel redelijk op orde heeft.
5 in de laatste 5?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Puntenkanon voor de manager die Alberg. Speelt echt goed de afgelopen tijd.
O.o Wow!quote:
Zawisza Bydgoszcz wint ook nog even in de laatste minuut, mijn gloryhuntende invloed kent geen grenzen meer.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Puntenkanon voor de manager die Alberg. Speelt echt goed de afgelopen tijd.
quote:Op zondag 30 maart 2014 17:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zawisza Bydgoszcz wint ook nog even in de laatste minuut, mijn gloryhuntende invloed kent geen grenzen meer.
Wat een weekend
Oké Stijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten nog niet te vroeg voor degradatie van Roda juichen. Die hebben een makkelijker programma dan NEC.
Programmaatjes.
Eens met Evertquote:Op zondag 30 maart 2014 18:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Evert vindt het een vrije trap voor Groningen.
Donate streamquote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je ziet ben ik nog aan het trainen om gifjes te maken
[ afbeelding ]
Ik heb hem gedelete, vandaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat plaatje van Cavaliers doet het helemaal niet
Met andere woorden: Hoesen is een topspeler.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Heeinz vindt Hoesen dan ook een topspeler
Ja, want ik vind het leuk als ze er geen kloot van bakkenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
Heeinz staat voor lul zeg.
Bojan en Van Rhijn.
Kan niet vanwege Champions League.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat alle wedstrijden op 1 tijdstip zijn...Konden ze beter 2 tijdstippen pakken
Bramaquote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Basiself FC Twente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Koppers, Brama, Ebecilio, Gutierrez, Promes, Castaignos, Tadic.
Met superduperwaterdrager Brama
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Basiself FC Twente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Koppers, Brama, Ebecilio, Gutierrez, Promes, Castaignos, Tadic.
Die mogen wel verliezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur: Nienhuis, Droste Leeuwin Van der Laan Bijker, El Makrini Ritzmaier Bakker, Manu Barto Lukoki
Wat is deze?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Boeie, Twente wordt toch nooit van z'n lang zal ze leven geen 2e meer.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Zonder een 10 spelen.
quote:
Jawel.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boeie, Twente wordt toch nooit van z'n lang zal ze leven geen 2e meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |