Oké Stijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:20 schreef Ajacied422 het volgende:
We moeten nog niet te vroeg voor degradatie van Roda juichen. Die hebben een makkelijker programma dan NEC.
Programmaatjes.
Eens met Evertquote:Op zondag 30 maart 2014 18:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Evert vindt het een vrije trap voor Groningen.
Donate streamquote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zoals je ziet ben ik nog aan het trainen om gifjes te maken
[ afbeelding ]
Ik heb hem gedelete, vandaar.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
dat plaatje van Cavaliers doet het helemaal niet
Met andere woorden: Hoesen is een topspeler.quote:Op zondag 30 maart 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Heeinz vindt Hoesen dan ook een topspeler
Ja, want ik vind het leuk als ze er geen kloot van bakkenquote:Op zondag 30 maart 2014 15:45 schreef Gramulanion het volgende:
Heeinz staat voor lul zeg.
Bojan en Van Rhijn.
Kan niet vanwege Champions League.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jammer dat alle wedstrijden op 1 tijdstip zijn...Konden ze beter 2 tijdstippen pakken
Bramaquote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Basiself FC Twente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Koppers, Brama, Ebecilio, Gutierrez, Promes, Castaignos, Tadic.
Met superduperwaterdrager Brama
quote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Basiself FC Twente: Marsman, Martina, Bengtsson, Bjelland, Koppers, Brama, Ebecilio, Gutierrez, Promes, Castaignos, Tadic.
Die mogen wel verliezen.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur: Nienhuis, Droste Leeuwin Van der Laan Bijker, El Makrini Ritzmaier Bakker, Manu Barto Lukoki
Wat is deze?quote:Op woensdag 2 april 2014 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Boeie, Twente wordt toch nooit van z'n lang zal ze leven geen 2e meer.quote:Op woensdag 2 april 2014 17:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat is deze?![]()
Zonder een 10 spelen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |