quote:Op zondag 30 maart 2014 16:26 schreef AFCNiels het volgende:
Voor littlerabbit begint de voetbalmiddag nu pas echt.
Leuk dat ze hem erbij hebben genomen om elke week nog even het overgebleven kut wedstrijdje te becommentariëren.quote:
Ik heb liever dat je met wat meer respect over Evert praat.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat ze hem erbij hebben genomen om elke week nog even het overgebleven kut wedstrijdje te becommentariëren.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Leuk dat ze hem erbij hebben genomen om elke week nog even het overgebleven kut wedstrijdje te becommentariëren.
De enige die nog een beetje oprechte beleving in een wedstrijdverslag kan leggen. Evert kan genieten van een simpele één twee tussen twee spelers met een gebrekkig motoriek.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dubbele gevoelens he.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:34 schreef Cavaliers het volgende:
NEC volgende week tegen SCC. Ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar Cambuur moet die pot verliezen.
Theo Reitsma heeft ook veel beleving:quote:Op zondag 30 maart 2014 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De enige die nog een beetje oprechte beleving in een wedstrijdverslag kan leggen. Evert kan genieten van een simpele één twee tussen twee spelers met een gebrekkig motoriek.
Feijenoord is ook een mogelijkheid.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Beugelsdijk zie je alleen aan zijn hoofd al voor welke club hij speelt.
Deed de NOS ook al toen. Kreeg als afscheid ook gewoon één of andere kut wedstrijd van Griekenland.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je met wat meer respect over Evert praat.
Arno Vermeulen had zichzelf waarschijnlijk op de toppers gezet.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Deed de NOS ook al toen. Kreeg als afscheid ook gewoon één of andere kut wedstrijd van Griekenland.
Het is helaas de waarheid. Evert doet alleen nog maar wedstrijden die niemand boeien.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je met wat meer respect over Evert praat.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
Bij Beugelsdijk zie je alleen aan zijn hoofd al voor welke club hij speelt.
Minachting van de kijker.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is helaas de waarheid. Evert doet alleen nog maar wedstrijden die niemand boeien.
Als je ruzie wil kan je mij ook gewoon direct aanvallen hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 16:37 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is helaas de waarheid. Evert doet alleen nog maar wedstrijden die niemand boeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |