SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pascalus op 30-03-2014 16:29:26 ]Ik ben inmiddels overleden.
Ik trek nog een Juupke open.quote:
GGMM, help.quote:Dit topic sluit automatisch over 1 post.
» Dit topic is gesloten! » Open nieuw deel
Dit is een foto van de gehandicapten/rolstoel tribune.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is het geen vurige passie gezien de dekentjes![]()
Gewoon rechtsonderin op de update klikken.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
GGMM, help.
Mijn autistische hoofd kan deze informatiestroom maar moelijk verwerken
Klink dan en daverje fier yn it rûnquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ga jij toch het Friese volkslied zingen of zo.
Dat is dan direct een verklaring voor de woordkeuze op het spandoekquote:Op zondag 30 maart 2014 16:09 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dit is een foto van de gehandicapten/rolstoel tribune.
quote:Op zondag 30 maart 2014 16:06 schreef donroyco het volgende:
Waar Ajax 3-0 voor staat, krijgt Jong Ajax een pak slaag bij Willem II. Tussenstand: 7-1.
Ja, daar versta ik dus geen zak van.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Uh, oké.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is dan direct een verklaring voor de woordkeuze op het spandoek
Schitterendquote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klink dan en daverje fier yn it rûn
Dyn âlde eare, o Fryske grûn!
Het merkwaardige is, dat Twente er waarschijnlijk nog op gaat verdienen ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 16:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Die Castaignos zit bij FC Oss of Achilles '29 wel aan zijn plafond. Wat is die slecht zeg, ben blij dat ie niet meer in Rotterdam speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |