Remi Gaillard niet kennen.quote:
twitter:FinallyMario twitterde op zondag 30-03-2014 om 16:25:43Good weekend everybody💪 http://t.co/anY9H8fg6k reageer retweet
Alsof ik die gozer niet kenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Remi Gaillard niet kennen.![]()
Dat stukje is overigens van een film die hij maakt.
Koempel?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Vrijdag nog ruzie met 1 gehad
Maar ja, redelijk wel. Kerkrade is een van de armste gemeentes van Nederland en daarbij leeft nog erg de ouderwetse koempelmentaliteit. Dat helpt wel
Is er ook iets wat Seagal niet kan?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet even mijn bureau gaan schoonmaken want het water liep me gewoon uit de mond.
Al kan het niet tippen aan Knut zijn glorieuze grootsheid. Ik zie Steven Seagal niet een geheel voetbalteam dragen en alle goals op zich nemen. Alsof het niets is.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er ook iets wat Seagal niet kan?
tante bezoeken?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zat in de auto bij Asselt maar ben nu weer in Eindje
hele week niet kokenquote:Op zondag 30 maart 2014 21:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Jep. Alleen ff gegeten daar en moeilijk veel eten mee terug naar huis genomen.
Dat niet jammer genoeg. Heb een hele vlaai en een lading zelfgemaakte saucijzenbroodjes liggenquote:
ook lekkerquote:Op zondag 30 maart 2014 21:38 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat niet jammer genoeg. Heb een hele vlaai en een lading zelfgemaakte saucijzenbroodjes liggen
Want? Ik post iets van hello kitty. Aangezien de gaskamers worden weggemod doen we het maar zoquote:Op zondag 30 maart 2014 21:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Haha faal. Sta je even mooi voor lul zeg,.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |