Heeft Roda die hards?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:28 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb als een van de weinige volgens mij wel medelijden met die supporters die zo moeten huilen.Echt zielig als je club zoals Sparta kan worden. Dat gun ik zelfs die die hards van Roda niet.
Dat zijn er dan 30 want het stadion is altijd leeg. Het evenaart bijna Vitesse.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:42 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Rens je weet wel mensen die er altijd zitten.
Vraag me af wie er ineens bedenkt kom laten we een stadion bouwen wat veel te groot is en nooit vol komt.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zijn er dan 30 want het stadion is altijd leeg. Het evenaart bijna Vitesse.
Vrijdag nog ruzie met 1 gehadquote:
Ze hadden die mentaliteit beter op t veld kunnen hebben.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Vrijdag nog ruzie met 1 gehad
Maar ja, redelijk wel. Kerkrade is een van de armste gemeentes van Nederland en daarbij leeft nog erg de ouderwetse koempelmentaliteit. Dat helpt wel
Ik ben nog nooit in Limburg geweestquote:Op zondag 30 maart 2014 19:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Vrijdag nog ruzie met 1 gehad
Maar ja, redelijk wel. Kerkrade is een van de armste gemeentes van Nederland en daarbij leeft nog erg de ouderwetse koempelmentaliteit. Dat helpt wel
provincie noem je zoietsquote:Op zondag 30 maart 2014 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Limburg geweest. Hooguit een keer met de auto maar zelfs dat betwijfel ik. Limburg is de enige gemeente waar ik nooit ben geweest
Excuus provincie.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
provincie noem je zoiets
en wat een gemis in je ontwikkeling
de spelers hebben weinig met limburg/roda te makenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hadden die mentaliteit beter op t veld kunnen hebben.
En daar gaat het bij veel clubs fout. Rare niets toevoegende buitenlanders. Zie je ook bij Nec.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:03 schreef Adames het volgende:
[..]
de spelers hebben weinig met limburg/roda te maken
Veel Duitse en in mindere mate Franse invloedenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben op vakantie weleens Limburgers tegengekomen wat een raar taaltje zeg. Nog meer onverstaanbaar dan Fries en dat zegt wel wat.
En wel bij meer clubs zonder fatsoenlijke jeugdopleiding. Toppunt is nog wel RKC.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:04 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En daar gaat het bij veel clubs fout. Rare niets toevoegende buitenlanders. Zie je ook bij Nec.
Zou ook weinig zin hebben in die regio voor een club als RKC.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
En wel bij meer clubs zonder fatsoenlijke jeugdopleiding. Toppunt is nog wel RKC.
uhuhquote:Op zondag 30 maart 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou ook weinig zin hebben in die regio voor een club als RKC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |