Life in plastic, it's fantastic.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een rare haarkleur heeft ze hier nou weer
[ afbeelding ]
wow. Ik ga echt maar eens uit de zonquote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM is duidelijk nog niet wakker.
*word ik
jeetjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op JR, zodat hij zijn hossel verhaal van vannacht kan afmaken.
De teaser was indrukwekkend.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
jeetje
beter is hij dan snel voordat ik het straks mis
ja goed vanochtend gewerkt nu weekend tot dinsdag avondquote:
ja vanaaf weer chillsessie jij danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja goed vanochtend gewerkt nu weekend tot dinsdag avond
daar
nog chillsessies in de planning
nee heb nooit mer zin en drink niet meer dus sowieso saaiquote:
Blowen danquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee heb nooit mer zin en drink niet meer dus sowieso saai
Als alle anderen aan het drinken zijn sowieso nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat wel soms maar vind ik niet meer de je van het
JR kneusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fucking dronken lekker chicks gehosselt Wazzaaa
inderdaad en bijna iedereen drinkt alleen die ik kenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Als alle anderen aan het drinken zijn sowieso niet
Het is een beetje triest. Hoe oud is die jongen nou? 20?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
JR maakt een verlate puberteit door.
ik ookquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb gisteren bier gedronken en ik ben nog geen 18.
Ben ik nu ook stoer JR?
Waarom zoek jij posts van JR terugquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het is een beetje triest. Hoe oud is die jongen nou? 20?
Straight edge niggah.quote:
Ik keek even naar het vorige topic en toen viel mij dit op.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zoek jij posts van JR terug
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:20 schreef JanCees het volgende:
[..]ik vond dat goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Wanneer word je 18quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zes/zeven Hertog Jannetjes. Wajooo wat was ik lam. WAZAAAAA
ik kom alleen naar kringverjaardagenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:21 schreef JanCees het volgende:
Wie komt er op mijn white trash verjaardagsfeest?
ik stond vanochtend om kwart voor 5 opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben pas stoer. Ik overweeg een dutje/nog even bij te slapen om het vanavond überhaupt te trekken.
Zodra je de 40 bent gepasseerd gaat het leven hard voorbij.
Toen lag ik er net in. Goede bedoelingen van vroeg slapen zijn niet helemaal geslaagd.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik stond vanochtend om kwart voor 5 op
Kijk je ook Legia - Lech? Vol stadion, mooi sfeertjequote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
6 uur arbeidersleef beginnen toch
is dat nu, dacht pas over een uurquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kijk je ook Legia - Lech? Vol stadion, mooi sfeertje
Ja is net begonnen. Kampioen nog niet, maar wel een flinke stap. Maar binnenkort worden die punten gehalveerd voor zo'n kampioenspoule, dus een extra buffer zou voor Legia wel prima zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is dat nu, dacht pas over een uur
legia kan kampioen worden toch
oja dat was ik even vergetenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja is net begonnen. Kampioen nog niet, maar wel een flinke stap. Maar binnenkort worden die punten gehalveerd voor zo'n kampioenspoule, dus een extra buffer zou voor Legia wel prima zijn.
Altijd wel lachen die Poolse streams, versta er geen kut van, maar het heeft wel iets. Zeker als er wat sfeer heerst, zoals nu.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja is net begonnen. Kampioen nog niet, maar wel een flinke stap. Maar binnenkort worden die punten gehalveerd voor zo'n kampioenspoule, dus een extra buffer zou voor Legia wel prima zijn.
Altijd wel lachen die Poolse streams, versta er geen kut van, maar het heeft wel iets. Zeker als er wat sfeer heerst, zoals nu.
Net zo debiel als België dusquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deel van mijn familie komt uit Bydgoszcz, dus ik volg de lokale Zawisza Bydgoszcz ook wel met enige belangstelling. Toeval of niet, ze promoveerden afgelopen zomert, doen nu mee in het linkerrijtje, en halen de halve finale van de beker.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Prachtig is die blinde Poolse passie voor hun club. Bij hen is het daadwerkelijk het enige waarvoor ze leven zonder dat het een metafoor is.
Ik als trouw Den Haag hooligan ben natuurlijk een fanatiek Legia supporterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deel van mijn familie komt uit Bydgoszcz, dus ik volg de lokale Zawisza Bydgoszcz ook wel met enige belangstelling. Toeval of niet, ze promoveerden afgelopen zomert, doen nu mee in het linkerrijtje, en halen de halve finale van de beker.
Eindelijk eens wat status als gloryhunter, wat bij Feijenoord amper lukt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Deel van mijn familie komt uit Bydgoszcz, dus ik volg de lokale Zawisza Bydgoszcz ook wel met enige belangstelling. Toeval of niet, ze promoveerden afgelopen zomert, doen nu mee in het linkerrijtje, en halen de halve finale van de beker.
Eindelijk eens wat status als gloryhunter, wat bij Feijenoord amper lukt.
En voor Swansea en Juve uiteraard.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik als trouw Den Haag hooligan ben natuurlijk een fanatiek Legia supporter![]()
Schitterende benefietwedstrijden/acties onderling.
Nee, geen woord, op kurwa na. Maar het is ook wat generaties terug, oma (en haar familie). Al was het deels toen Pruissen/Duitsland, maar dat geheel terzijde.quote:
Toch wel anders. Legia en Den Haag spelen daadwerkelijk benefietwedstrijdenquote:
mooi dicht op het veld iddquote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:59 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nee, geen woord, op kurwa na. Maar het is ook wat generaties terug, oma (en haar familie). Al was het deels toen Pruissen/Duitsland, maar dat geheel terzijde.
Zit wel te denken komende jaren een keer naar Zawisza heen te gaan, aan dat stadion kan De Kuip niet tippen.
[ afbeelding ]
Club is trouwens vernoemd naar een legendarische ridder, dus dat is wel mooi.
[ afbeelding ]
o jammer.quote:
Legia is wel top support als je naar Polen kijkt, al hebben veel clubs daar wel extreem fanatieke fans. Wat vaak wel doorslaat in boycotts of in extreme rellen. Maar een wedstrijd van Legia, zeker met een tegenstander die wat fans meeneemt, moet wel geweldig zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
o jammer.
ik wil ook keer naar poolse voetbalwedstrijd.
neven van me hebben seizoenskaart bij legia
wil keer mee
Ja, legia harde kern boycotte ook echt iets van 3 jaar thuiswedstrijden omdat 1000 mensen stadionverbod hadden gekregen.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef Grifte het volgende:
Legia is wel top support als je naar Polen kijkt, al hebben veel clubs daar wel extreem fanatieke fans. Wat vaak wel doorslaat in boycotts of in extreme rellen. Maar een wedstrijd van Legia, zeker met een tegenstander die wat fans meeneemt, moet wel geweldig zijn.
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:29 schreef Grifte het volgende:
[..]
Legia is wel top support als je naar Polen kijkt, al hebben veel clubs daar wel extreem fanatieke fans. Wat vaak wel doorslaat in boycotts of in extreme rellen. Maar een wedstrijd van Legia, zeker met een tegenstander die wat fans meeneemt, moet wel geweldig zijn.
[ afbeelding ]
Al blijf ik het gebruik van capo's kut vinden, en van die afgesproken shirtjeskleuren in een vak is ook wat twijfelachtig, maargoed. Echt iedereen is daar in het wit nu bij Legia, maar soms heb je ook dat ze verschillende kleuren hebben, en daarmee een soort tifo vormen op verschillende rijen![]()
Zoiets: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |