Zelfs Stevenmac is het geweestquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedere debiel fok!-moderator worden.
Nee hoor. Er is wel degelijk een criterium. Dat is ook de grootste reden waarom jij geen mod kan wordenquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:52 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedere debiel fok!-moderator worden.
Het criterium is dat je van joodse afkomst moet zijn, toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee hoor. Er is wel degelijk een criterium. Dat is ook de grootste reden waarom jij geen mod kan worden
Foto van je neus is voldoendequote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het criterium is dat je van joodse afkomst moet zijn, toch?
Haha, feitquote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja maar het is raar als je jezelf een debiel noemt. Dat moet je laten doen door anderen
Het heeft er alle schijn van.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 18:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het criterium is dat je van joodse afkomst moet zijn, toch?
Goedkeuring van de meesterquote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat maakt Saind heerlijke nasi
Ik vind het nieuwe album van Johnny Creditcard beter.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
dat nieuwe johnny cash album is helemaal niets mis mee
tr gemaakt voor te slechte humorquote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album van Johnny Creditcard beter.
hoezo nietquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde hem weghalen maar ik heb vanavond geen recht van spreken.
ze kunnen vast niet slechter zijn dan deze "grap" van jrquote:Op zaterdag 29 maart 2014 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb een aantal zeer kansloze grappen gemaakt vandaag.
Allemaal even lachen mensen, het begint nogal zielig te worden.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nieuwe album van Johnny Creditcard beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |