Hoezo? Vonden jullie Mulder ook goed dan?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wow. Wij hebben een andere Vilhena gezien dan.
Heeft niets met afkeer tegen joden te maken. Als ik Real - Barcelona bekijk, dat was buitenaards.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Mijn afkeer tegen joden is groot, maar die pot was een uitstekende wedstrijd
Klopt. Kapte vorige week al twee man uit in zijn eigen 16, nu een belangrijke interceptie die de goal van Te Vrede inluidde.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:31 schreef PizzaGeit het volgende:
Overigens, De Vrij
Ik dacht dat hij het permanent kwijt was maar hij speelt wel echt weer als een baas de laatste weken, weer ouderwets spitsjes uitkappen en ballen over 60 meter op de stropdas leggen
Huh wat? Sta jij op W1?quote:Op zondag 30 maart 2014 18:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
W1![]()
Nee, 1e helft was belachelijk slecht inderdaad, 2e helft was vooral effectief. Schaken die opeens voorzetten kan geven (weliswaar blind, maar ze kwamen aan), Tonny die kan koppen, Nelom die kan scoren. Ongelofelijk
Oh, ik vond hem eerlijk gezegd wel aardig vandaag.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:57 schreef Muto het volgende:
Vilhena was wel weer dramatisch. Die vergeet zo vaak om mee te verdedigen.
Overigens, sinds de schorsing van Pellè, staat het verdedigend wel goed.![]()
En dan meteen een goede aanval verklotenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Moest wel lachen toen Armenteros erin wilde komen, maar dat Feyenoord op balbezit speelde. Armenteros heeft echt 6 minuten langs de zijlijn gestaan
Tomasso whatsappte me "Armentering staat echt al tien minuten te wachten langs die zijlijnquote:Op zondag 30 maart 2014 19:23 schreef Muto het volgende:
Moest wel lachen toen Armenteros erin wilde komen, maar dat Feyenoord op balbezit speelde. Armenteros heeft echt 6 minuten langs de zijlijn gestaan
Toen de bal bijna over de zijlijn ging riep de halve Kuip: "BINNEN HOUDEN. NEE NEE, PFFF"quote:Op zondag 30 maart 2014 19:27 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Tomasso whatsappte me "Armentering staat echt al tien minuten te wachten langs die zijlijn".
Ik heb het gevoel dat hij 'm niet zo mag.
Hij is trouwens ook fan van Te Vrede. Stuurde me een diagram met daarin alle voetbalbewegingen van Feyenoord so far.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Toen de bal bijna over de zijlijn ging riep de halve Kuip: "BINNEN HOUDEN. NEE NEE, PFFF"
Ik wil net zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef SjaakBauer het volgende:
Die kopbal van VilhenaZo kop je dus een bal in.
Ik riep niet schieten voor de goal van Immers. Gelukkig negeerde hij mijquote:Op zondag 30 maart 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Toen de bal bijna over de zijlijn ging riep de halve Kuip: "BINNEN HOUDEN. NEE NEE, PFFF"
En toch kreeg hij drie grote kansen.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook fan van Te Vrede. Stuurde me een diagram met daarin alle voetbalbewegingen van Feyenoord so far.
Zijn conclusie: "We spelen zonder spits".
Dat klopte aardig. Met 10 tegen elf (Te Vrede was bij acht (
!) balcontacten betrokken in heel de wedstrijd ) en nog 5-0 winnen
quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik riep niet schieten voor de goal van Immers. Gelukkig negeerde hij mij
O begrijp me niet verkeerd. Vind het nog steeds een nuttige bankspits (dat zie je maar weer omdat Pelle doorsloeg). Heeft er sinds Pelle's vertrek toch weer 2 inliggen uit het hoofd.quote:
Bedoelde de 2e helft.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:31 schreef Muto het volgende:
[..]
En toch kreeg hij drie grote kansen.
Trouwens, hij had 27 balcontacten.
Voetballend zeker niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd. Vind het nog steeds een nuttige bankspits (dat zie je maar weer omdat Pelle doorsloeg). Heeft er sinds Pelle's vertrek toch weer 2 inliggen uit het hoofd.
Maar hij kan er gewoon niet zoveel van.
Ik zei echt een halve tel voor die kopbal 1e helft dat hij er nog niks van had gebakken.quote:Op zondag 30 maart 2014 19:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hij is trouwens ook fan van Te Vrede. Stuurde me een diagram met daarin alle voetbalbewegingen van Feyenoord so far.
Zijn conclusie: "We spelen zonder spits".
Dat klopte aardig. Met 10 tegen elf (Te Vrede was bij acht (
!) balcontacten betrokken in heel de wedstrijd ) en nog 5-0 winnen
Je bedoelt in totaal, toch?quote:Op zondag 30 maart 2014 19:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O begrijp me niet verkeerd. Vind het nog steeds een nuttige bankspits (dat zie je maar weer omdat Pelle doorsloeg). Heeft er sinds Pelle's vertrek toch weer 2 inliggen uit het hoofd.
Maar hij kan er gewoon niet zoveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |