Huursom.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
De MotM van vandaag heeft toch geld gekost?
Gudde is trots op je.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mja, dat beschouwde ik als huursom, geen transfersom
Ik weet ook niet welke ezel daar aan de scouting doet. Wat voor bagger ze de laatste jaren binnen hebben gehaald is wel ongekend. Zelfs Martin van Geel koopt nog beter in met hun budget.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Kwestie van tijd voor Twente in elkaar pleurt. Dat zie je nu al met die rare verkopen van transferrechten.
hoersomquote:Op zondag 30 maart 2014 20:45 schreef Irritatie100 het volgende:
De MotM van vandaag heeft toch geld gekost?
... 'Zelfs'?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet welke ezel daar aan de scouting doet. Wat voor bagger ze de laatste jaren binnen hebben gehaald is wel ongekend. Zelfs Martin van Geel koopt nog beter in met hun budget.
quote:'PEC kan het Europees niet slechter doen dan Feyenoord'
PEC Zwolle is door zijn plaats in de bekerfinale gegarandeerd van een Europa League-ticket, indien tegenstander Ajax kampioen of tweede wordt. Trainer Ron Jans hoont de kritiek op de aanstaande Europese kwalificatie van zijn elftal weg als kletskoek.
Feyenoord-trainer Ronald Koeman stelde deze week dat PEC volgens hem weinig te zoeken heeft in Europa. 'Als je het mij vraagt, kunnen wij het in Europa niet veel slechter doen dan Feyenoord', reageert Ron Jans gevat tegenover de NOS. 'Die club heeft de laatste jaren nauwelijks punten gepakt in Europa.' De trainer van de Zwollenaren heeft daarmee zeker een punt. De Rotterdammers strandden aan het begin van dit seizoen in de play-offs van de Europa League tegen Kuban Krasnodar. Een jaar ervoor overleefde Feyenoord de voorronde van de Champions League niet tegen Dinamo Kiev, waarna Sparta Praag in de play-offs van de Europa League te sterk was. Van die zes wedstrijden verloor Feyenoord er liefst vijf; alleen thuis tegen de Tsjechen werd het ternauwernood 2-2.
'Ik snap de frustratie van Ronald wel, maar de regels zijn zoals ze zijn', vervolgt Jans, die in het seizoen 1982/83 ploeggenoot van Koeman was bij FC Groningen. 'Wij hebben onze plek in Europa dus helemaal verdiend. We gaan er een groot feest van maken. Wat mensen als Koeman daarvan vinden, moeten ze zelf weten.'
Jans kan intussen wel leven met het resultaat van PEC op bezoek bij ADO Den Haag (1-1). 'We hadden een paar goede kansen om te winnen. Die kans van Fred Benson in de 88ste minuut had er echt wel in gemogen, maar 1-1 past wel bij de wedstrijd.'
Alberg
Roland Alberg nam het Haagse doelpunt voor zijn rekening, door doelman Kevin Begois van PEC te verschalken met een prachtige volley vanaf twintig meter. Het was het vijfde duel op rij waarin de ex-speler van Excelsior tot scoren kwam. 'Het gaat goed, hij zat er wel aardig in', reageert hij met gevoel voor understatement.
Goossens, Singh, Elabledlllaouidfsouoi,quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... 'Zelfs'?
Heb je gezien wat Geel heeft gehaald de afgelopen jaren?
Janmaat
Pelle
Guidetti
Vormer
Immers
Zeer goede spelers heur. Enige lichtpuntje in onze """scouting"""
Met het budget van Twente en een grotere portemonnee bedoel ik. Dat is iets wat Van Geel niet goed beheerst.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... 'Zelfs'?
Janmaat
Pelle
Guidetti
Vormer
Immers
Die Greveraars die meekomt met Rutten schijnt een aardige scout te zijn.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
... 'Zelfs'?
Janmaat
Pelle
Guidetti
Vormer
Immers
Ik denk dat je komend jaar '9 ton was een vrij significant bedrag voorheen' kunt gaan zeggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Tja, 9 ton is toch een vrij significant bedrag in onze situatie, al is het een huursom
Ik mag het hopen. Dat moet echt eens bij ons op de schop.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Greveraars die meekomt met Rutten schijnt een aardige scout te zijn.
Klopt, die haalde toch oa Elia binnen bij Twente?quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die Greveraars die meekomt met Rutten schijnt een aardige scout te zijn.
Ik ben erg benieuwd wat je zegt als blijkt dat Janmaat, Pelle en Immers met zijn drieën weg zijn voor net geen 20 miljoen. (Lolwut, waarom zet ik Immers hierbij.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Goossens, Singh, Elabledlllaouidfsouoi,
Maar het zijn gelukkig geen Ignjatovischjes en Van Beukeringetjes meer
Daar hoefde je geen meesterscout voor te zijn. Maar schijnt aardig wat talent hebben aangetrokken toen hij bij Vitesse en PSV in de jeugd werkte. Aantal van de spelers die hij bij PSV aantrok zijn naar Engeland gegaan daarna.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, die haalde toch oa Elia binnen bij Twente?
Now gast, ik ben harstikke blij met Van Geel hoor, heeft het fantastisch gedaan. Maar ik heb altijd de neiging om tegen alles in te gaanquote:Op zondag 30 maart 2014 20:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd wat je zegt als blijkt dat Janmaat, Pelle en Immers met zijn drieën weg zijn voor net geen 20 miljoen. (Lolwut, waarom zet ik Immers hierbij.)
Dat vergoedt de kosten van Elabdellaoui, Armentering en Goossens e.d. aardig.
Pff ik wordt half depressief van dat filmpje manquote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je komend jaar '9 ton was een vrij significant bedrag voorheen' kunt gaan zeggen.
Dat is een extreme winst.
Ik denk dat de titel van dit filmpje nu pas enigszins relevant wordt.
O ik ook.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:53 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Now gast, ik ben harstikke blij met Van Geel hoor, heeft het fantastisch gedaan. Maar ik heb altijd de neiging om tegen alles in te gaan
Dat wordt een belangrijk dagje.quote:De verkenners Wim van Sluis, Hans Vervat en Jos van der Vegt beleggen komende week een persconferentie waarin zij kenbaar maken welk advies zij geven aan de gemeente Rotterdam omtrent een eventueel nieuw stadion voor Feyenoord. Het gaat om twee varianten die de trojka woensdag om 14:00 uur zal toelichten in De Kuip.
Van Sluis, Vervat en Van der Vegt lieten eerder weten voor een plan te gaan waarbij weinig tot geen financiële bijdragen van de gemeente noodzakelijk zijn. Naar verluidt is er vanuit de gemeente toch voldoende draagvlak gekomen om financiële steun te bieden.
Aanvankelijk zou het driemanschap op 7 april een persconferentie geven. De verkenners gaan eerst maandag in gesprek met een supportersdelegatie en zullen een dag later met de stichting Feyenoord om de tafel zitten, nog voor de persconferentie van woensdag.
Ik moet altijd lachen om die feyenoordsupporter die op die stoeltjes ligt. Als het comfortabeler is op die stoeltjes te liggen in de regen dan te denken over wat er zojuist weer gebeurd is, dan weet je hoe kut het wasquote:Op zondag 30 maart 2014 20:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Pff ik wordt half depressief van dat filmpje man
Ik sta al een tijd op W1 ja. Meeten komt er misschien wel eens van ja, alhoewel ik altijd met een niet-FOK!er naar de wedstrijd ga. Weet niet of ik hem dat aan kan doenquote:Op zondag 30 maart 2014 19:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Huh wat? Sta jij op W1?
Doe eens meeten met ons dan?
Ah joh, daar voel je niets van. Even echte namen van tevoren uitwisselen en klaarquote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik sta al een tijd op W1 ja. Meeten komt er misschien wel eens van ja, alhoewel ik altijd met een niet-FOK!er naar de wedstrijd ga. Weet niet of ik hem dat aan kan doen
Doe het niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 20:57 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik sta al een tijd op W1 ja. Meeten komt er misschien wel eens van ja, alhoewel ik altijd met een niet-FOK!er naar de wedstrijd ga. Weet niet of ik hem dat aan kan doen
Nee, heb niks met Spakenburg te maken (en ben gister ook niet bij de wedstrijd geweest, als dat er wat mee te maken heeft). Ben meer een 2 meter lange reusquote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah joh, daar voel je niets van. Even echte namen van tevoren uitwisselen en klaar.
Je bent toch niet stiekem die Rooie uit Spakenburg hé?
quote:
Bruin haar, beetje ielig, jaartje of 20 en een gozer die het 'onvoorstelbaar' vindt dat jij steeds net voor hem staat op de stoeltjes achter je?? (Hoiquote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, heb niks met Spakenburg te maken (en ben gister ook niet bij de wedstrijd geweest, als dat er wat mee te maken heeft). Ben meer een 2 meter lange reus
[..]
Beetje oude wonden openrijten dit. Mooi filmpje wel, Feyenoordquote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je komend jaar '9 ton was een vrij significant bedrag voorheen' kunt gaan zeggen.
Dat is een extreme winst.
Ik denk dat de titel van dit filmpje nu pas enigszins relevant wordt.
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken jaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bruin haar, beetje ielig, jaartje of 20 en een gozer die het 'onvoorstelbaar' vindt dat jij steeds net voor hem staat op de stoeltjes achter je?? (Hoi)
In dat geval ken je me al. God, wat erger ik me kapot aan de lengte van die gast. Hij is overigens wel superaardig.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken ja
[..]
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken ja
quote:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sta jij tegen het glas aan? Schele aap.
Uh, nee. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?
JIj was er toen inderdaad niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uh, nee. Maar zal wel aan mij liggen.
Ik sta naast/schuinvoor die snuivende gasten dus, stoeltje 44/45quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?
Fixed.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik sta naast/schuinvoor die snuivende gasten dus, stoeltje 40/45
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fixed.
Ja volgens mij heb ik jou wel eens gezien/gesproken. Meestal motorjas aan. Als je een gast ziet die zijn kop niet dichthoudt en waar het halve vak zich aan ergert, heb je Sjaak gespot.
Daarnaast staat een halfgod. Dat ben ik.
Nee, heb je denk verkeerde voor je. Motorjas is het niet (el cheapo zwarte winterjas), vandaag dan witte jasquote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fixed.
Ja volgens mij heb ik jou wel eens gezien/gesproken. Meestal motorjas aan. Als je een gast ziet die zijn kop niet dichthoudt en waar het halve vak zich aan ergert, heb je Sjaak gespot.
Daarnaast staat een halfgod. Dat ben ik.
Volgens mij draag jij nooit een pet en zie ik je soms in een blauwachtige jas.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Lex mee gaat naar het wk koop ik gelijk een shirtje met zijn naam er op,
Die goal tegen Willem 2quote:
5 wedstrijden te gaan, 8 punten is het verschil. Coolsingel kan je nu echt wel uit je hoofd zetten hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Ajax nog een paar fouten maken? Feyenoord gaat vol gas om de 2de plek veilig te stellen, als ajax het laat zitten dan lonkt de coolsingel
Wij winnen gewoon alles
Ajax gaat die voorsprong nooit meer uit handen geven natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Ajax nog een paar fouten maken? Feyenoord gaat vol gas om de 2de plek veilig te stellen, als ajax het laat zitten dan lonkt de coolsingel
Wij winnen gewoon alles
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wij winnen gewoon alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |