Nee, heb niks met Spakenburg te maken (en ben gister ook niet bij de wedstrijd geweest, als dat er wat mee te maken heeft). Ben meer een 2 meter lange reusquote:Op zondag 30 maart 2014 20:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ah joh, daar voel je niets van. Even echte namen van tevoren uitwisselen en klaar.
Je bent toch niet stiekem die Rooie uit Spakenburg hé?
quote:
Bruin haar, beetje ielig, jaartje of 20 en een gozer die het 'onvoorstelbaar' vindt dat jij steeds net voor hem staat op de stoeltjes achter je?? (Hoiquote:Op zondag 30 maart 2014 21:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, heb niks met Spakenburg te maken (en ben gister ook niet bij de wedstrijd geweest, als dat er wat mee te maken heeft). Ben meer een 2 meter lange reus
[..]
Beetje oude wonden openrijten dit. Mooi filmpje wel, Feyenoordquote:Op zondag 30 maart 2014 20:51 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je komend jaar '9 ton was een vrij significant bedrag voorheen' kunt gaan zeggen.
Dat is een extreme winst.
Ik denk dat de titel van dit filmpje nu pas enigszins relevant wordt.
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken jaquote:Op zondag 30 maart 2014 21:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Bruin haar, beetje ielig, jaartje of 20 en een gozer die het 'onvoorstelbaar' vindt dat jij steeds net voor hem staat op de stoeltjes achter je?? (Hoi)
In dat geval ken je me al. God, wat erger ik me kapot aan de lengte van die gast. Hij is overigens wel superaardig.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken ja
[..]
Hm, komt wel bekend voor ja, als jij die gozer bent die tegen dat glas aan staat en nog al eens vraagt of ik niet wat stoeltjes naar links kan gaan, ja, dan denk ik zomaar dat ik jou ken ja
quote:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Sta jij tegen het glas aan? Schele aap.
Uh, nee. Maar zal wel aan mij liggen.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?
JIj was er toen inderdaad niet.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:10 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Uh, nee. Maar zal wel aan mij liggen.
Ik sta naast/schuinvoor die snuivende gasten dus, stoeltje 44/45quote:Op zondag 30 maart 2014 21:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Aantal keren bij die achterwand gestaan ja. De lexaanwand in mijn rug dus. Was met wat snuivende gasten die hun kind bij zich hadden ook een keer, weejenog?
Fixed.quote:Op zondag 30 maart 2014 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik sta naast/schuinvoor die snuivende gasten dus, stoeltje 40/45
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fixed.
Ja volgens mij heb ik jou wel eens gezien/gesproken. Meestal motorjas aan. Als je een gast ziet die zijn kop niet dichthoudt en waar het halve vak zich aan ergert, heb je Sjaak gespot.
Daarnaast staat een halfgod. Dat ben ik.
Nee, heb je denk verkeerde voor je. Motorjas is het niet (el cheapo zwarte winterjas), vandaag dan witte jasquote:Op zondag 30 maart 2014 21:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Fixed.
Ja volgens mij heb ik jou wel eens gezien/gesproken. Meestal motorjas aan. Als je een gast ziet die zijn kop niet dichthoudt en waar het halve vak zich aan ergert, heb je Sjaak gespot.
Daarnaast staat een halfgod. Dat ben ik.
Volgens mij draag jij nooit een pet en zie ik je soms in een blauwachtige jas.
quote:Op zondag 30 maart 2014 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Lex mee gaat naar het wk koop ik gelijk een shirtje met zijn naam er op,
Die goal tegen Willem 2quote:
5 wedstrijden te gaan, 8 punten is het verschil. Coolsingel kan je nu echt wel uit je hoofd zetten hoorquote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Ajax nog een paar fouten maken? Feyenoord gaat vol gas om de 2de plek veilig te stellen, als ajax het laat zitten dan lonkt de coolsingel
Wij winnen gewoon alles
Ajax gaat die voorsprong nooit meer uit handen geven natuurlijk.quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat Ajax nog een paar fouten maken? Feyenoord gaat vol gas om de 2de plek veilig te stellen, als ajax het laat zitten dan lonkt de coolsingel
Wij winnen gewoon alles
quote:Op zondag 30 maart 2014 22:10 schreef arjan1112 het volgende:
Wij winnen gewoon alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |