SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
hallo jongens en welkom bij een nieuwe aflevering van sommige mensen letten echt niet op
vandaag heb ik een ikeme gekocht voor 200 coins en verkocht voor 600
ook nog een amsif voor 300 en verkocht voor 650
dan hier een maniatis cm ipv cdm voor 500c
en tenslotte een araujo voor 200c verkocht voor 700c
o shit verkeerde account![]()
Er is 1 slowchat topic en dat is GAM / [GAM SC #Believe] Ja
Hou het daarbij en blijf hier ontopic. Jullie hebben er ook geen zin in als wij hier als een oppas tussen gaan hangen en maatregelen nemen.![]()
Is dit geen SC meer?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nee dat is leuk tussen die incrowdquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Info]Er is 1 slowchat topic en dat is GAM / [GAM SC #Believe] Ja
Hou het daarbij en blijf hier ontopic. Jullie hebben er ook geen zin in als wij hier als een oppas tussen gaan hangen en maatregelen nemen.[/info]Wat maakt het uberhaupt uit? Als mensen vragen over FUT hebben kan dat gewoon en de helft van de tijd gaat het daar ook gewoon over
![]()
Wtf? Eerst huppelt hier vanmiddag ineens een vrouwmensch het topic in, en nu krijgen we ineens ieder half uur reprimandes. Dat kan toch geen toeval zijn?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
dit idd..quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee dat is leuk tussen die incrowdWat maakt het uberhaupt uit? Als mensen vragen over FUT hebben kan dat gewoon en de helft van de tijd gaat het daar ook gewoon over
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Zijn de duitsers weer vertrokken? in dat geval:Kan best hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2014 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. NOOIT beginnen aan een vrouw die een relatie heeft.wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Ik vind alles prima en toppie enzulks, maar waarom dit ineens? Het gaat letterlijk al jaren zo en ineens is er een gestapo-inval hier.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[Info]Er is 1 slowchat topic en dat is GAM / [GAM SC #Believe] Ja
Hou het daarbij en blijf hier ontopic. Jullie hebben er ook geen zin in als wij hier als een oppas tussen gaan hangen en maatregelen nemen.[/info]GMTAquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Wat is het probleem? Gaat al heel lang goed hier, op een verdwaakd sonic gifje na, en het is veel rustiger dan eerst. En nu ineens dit..
Jarenlang gedoogbeleid en dan valt de ME ineens binnen
Wat is het probleem? Gaat al heel lang goed hier, op een verdwaakd sonic gifje na, en het is veel rustiger dan eerst. En nu ineens dit..
Jarenlang gedoogbeleid en dan valt de ME ineens binnen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Echt he, als we hier alleen maar over FUT kunnen praten bloed dit topic dood. Dan kunnen 'newbies' helemaal nergens meer terecht met FUT vragen![]()
![]()
En hoe moet dat nou tussen ons Zhano, als ik niet eens hier af en toe mag zeggen dat ik je liev vind?quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Zhano het volgende:
Echt he, als we hier alleen maar over FUT kunnen praten bloed dit topic dood. Dan kunnen 'newbies' helemaal nergens meer terecht met FUT vragen![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En zij in die GAM SC zitten ook niet op onze topic kaap te wachten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, het is gezellig. Dus laten we daar iets aan doenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:06 schreef Tim86 het volgende:
Jarenlang gedoogbeleid en dan valt de ME ineens binnen![]()
![]()
Dit is een FIFA topic en is dat dus het onderwerp van deze reeks. Je gaat mij niet horen klagen als er eens wat offtopic is maar als ik de laatste 2 topics alleen al doorlees gaat het helemaal nergens meer overquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:03 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Nee dat is leuk tussen die incrowdWat maakt het uberhaupt uit? Als mensen vragen over FUT hebben kan dat gewoon en de helft van de tijd gaat het daar ook gewoon over
Dus gaarna naar GAM / [GAM SC #Believe] Ja voor de slowchat en voor FIFA gaan we gewoon hier verder![]()
![]()
Misschien gewoon eens doen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef Tim86 het volgende:
En zij in die GAM SC zitten ook niet op onze topic kaap te wachten.![]()
Met z'n alleen daarheen.
Er is een apart FIFA topic hoor...dit is speciaal in het leven geroepen destijds.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dit is een FIFA topic en is dat dus het onderwerp van deze reeks. Je gaat mij niet horen klagen als er eens wat offtopic is maar als ik de laatste 2 topics alleen al doorlees gaat het helemaal nergens meer over
Dus gaarna naar GAM / [GAM SC #Believe] Ja voor de slowchat en voor FIFA gaan we gewoon hier verderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
zo wordt het er wel makkelijker op ja
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Verhuizen maarrrrrrrrr.
GAM / [GAM SC #Believe] Ja
GAM / [GAM SC #Believe] Ja
GAM / [GAM SC #Believe] Jahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
okeeee dan. Het FUT topic is al zolang als ik hier kom toch een vergaderplaats voor dezelfde stamgasten. Zo nu en dan komt er eens een verdwaalde vogel binnenvliegen, maar die helpen we dan ook. Waarom opeens die stress. Als we dit overzetten naar de GAM SC is het ook niet goed.
ontopic:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Letterlijk al jaren jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Revontulet het volgende:
okeeee dan. Het FUT topic is al zolang als ik hier kom toch een vergaderplaats voor dezelfde stamgasten. Zo nu en dan komt er eens een verdwaalde vogel binnenvliegen, maar die helpen we dan ook. Waarom opeens die stress. Als we dit overzetten naar de GAM SC is het ook niet goed.
ontopic:
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
gelukkig gaat het in de overige onderdelen wél ergens over. ONZ of KLB bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:10 schreef Revontulet het volgende:
ontopic:
[ afbeelding ]![]()
FUT gaat eigenlijk ook al jaren nergens meer overquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
gelukkig gaat het in de overige onderdelen wél ergens over. ONZ of KLB bijvoorbeeld.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog tips om snel munten te verdienen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thanks xdAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Biabiany is echt een god in de spitsquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand nog een goejen spits met meer dan 90 pace? Chem speelt geen rol.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die heb ik al als ausputzer. Daar is hij de oppergod.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Biabiany is echt een god in de spitsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
FUT op de PC
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
maverquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:28 schreef Maver24 het volgende:
Wat een gezeik om niks. Ga lekker wat nuttigs doen dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha wat is dit voor een onzin. Zijn er nieuwe moderators of zo? In topic #508 (2000 als we vorige FUTs meenemen) beginnen ze opeens te mekkeren dat we anders moeten gaan posten.
//ontopic, ik vind FUT super leuk! Vinden jullie FUT ook zo super leuk?![]()
ik vin helemaal mooiquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Haha wat is dit voor een onzin. Zijn er nieuwe moderators of zo? In topic #508 (2000 als we vorige FUTs meenemen) beginnen ze opeens te mekkeren dat we anders moeten gaan posten.
//ontopic, ik vind FUT super leuk! Vinden jullie FUT ook zo super leuk?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt heel leuk!quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:32 schreef Tobi-wan het volgende:
//ontopic, ik vind FUT super leuk! Vinden jullie FUT ook zo super leuk?![]()
fut met perenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, vanmiddag kwam er 1tje voorbijquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Iemand nog een leuke [ afbeelding ] gezien op de markt ?![]()
![]()
Haha dit meen je. Forum politie. We draaien echt door met zn allen. Ik ga nog even denken om mm mening op een nette manier te verwoorden,en anders laat ik het hierbij.![]()
Hee hallo. Hou het ontopic jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Iemand nog een leuke [ afbeelding ] gezien op de markt ?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Iemand nog een leuke [ afbeelding ] gezien op de markt ?![]()
![]()
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
wordt wel heel saai zo als we het alleen over fut moeten gaan hebben. Ah fijn.![]()
![]()
Zelfs jij vindt dat, dat moet toch wel iets zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
wordt wel heel saai zo als we het alleen over fut moeten gaan hebben. Ah fijn.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Alsof iemand graag FUT speeltquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
wordt wel heel saai zo als we het alleen over fut moeten gaan hebben. Ah fijn.![]()
![]()
Wat een packquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...
[ afbeelding ]Inclusief SMLENO-speler (Byram)
![]()
Kelderman net als in Paris-Nice weer pech in de slotfase van de belangrijkste etappe, wat een kut pech
O sorry, dit mag ook niet![]()
Dat is op zich iets wat maar weinig mensen gaan missen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
Kelderman net als in Paris-Nice weer pech in de slotfase van de belangrijkste etappe, wat een kut pech
O sorry, dit mag ook niet
Oeps, sorry, ik ook off topic.![]()
Schiet niet op met hem op deze manier. Zo komt hij nooit uit de kelder, man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
O sorry, dit mag ook nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar wat is nu eigenlijk het probleem?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
nice !. Van Persie kreeg ik gisteravond ook in een pakje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...
[ afbeelding ]![]()
Heb hem voor 77k BIN erop gezet. Kan ik weer 10 pakjes openenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice !. Van Persie kreeg ik gisteravond ook in een pakje.
Of de coins overzetten naar mijn main account en UP IF Diego Costa halen..![]()
Mensen met handelsaccounts op de xbox. Kopen jullie dan twee keer xbox live?
Sorry Voor de ontopic vraagBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee, want op de andere account speel je niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:02 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen met handelsaccounts op de xbox. Kopen jullie dan twee keer xbox live?
Sorry Voor de ontopic vraagAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus je kunt een offline account maken zonder live en daarmee op de webapp en dan krijg je net als vorige week dat ook gewoon gratis packs? NomnomnomBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Siquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Dus je kunt een offline account maken zonder live en daarmee op de webapp en dan krijg je net als vorige week dat ook gewoon gratis packs? Nomnomnom![]()
Ik heb 7 accounts. Sommigen meer. Leuk voor daily gifts ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Dus je kunt een offline account maken zonder live en daarmee op de webapp en dan krijg je net als vorige week dat ook gewoon gratis packs? Nomnomnom![]()
Gratis packs had je dan wel gekregen ja. Net als daily gifts. Maar die free packs hadden wel untradeable items, dus je kan er eigenlijk niets mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Dus je kunt een offline account maken zonder live en daarmee op de webapp en dan krijg je net als vorige week dat ook gewoon gratis packs? NomnomnomAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of je krijgt een Ronaldo of IF Messi. Dan kun je op een andere account een leuk team om zo'n speler heen bouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gratis packs had je dan wel gekregen ja. Net als daily gifts. Maar die free packs hadden wel untradeable items, dus je kan er eigenlijk niets mee.![]()
David Villa LWquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT VRAAG ALERT!!!!
Ik wil IF Diego Costa op de plek van IF Benzema neerzetten. Hoe zouden jullie dat aanpakken?
[ afbeelding ]
Heb niet echt veel coins nadat ik Costa heb gekocht.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De eerste helft moeten missen van AZ - Ajax i.v.m. een Vve Vergadering![]()
(en dus niet kunnen zien wie op basis van de eerste helft een IF of MOTM kan krijgen in FUT)![]()
Gewoon niet doen. Benzema is 100x beter.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT VRAAG ALERT!!!!
Ik wil IF Diego Costa op de plek van IF Benzema neerzetten. Hoe zouden jullie dat aanpakken?
[ afbeelding ]
Heb niet echt veel coins nadat ik Costa heb gekocht.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Was alleen afgelopen weekend ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Die gratis packs zijn er toch niet meer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die kom ik nog wel eens tegen. Speelt hij lekker? Zijn stats zijn niet heel indrukwekkend. Wel een goede chemistry link natuurlijk...quote:![]()
Vond Benzema in het begin wel lekker spelen. Maar het lijkt wel of hij geen zin meer heeft om te scoren. Diego Costa met 96 strengthquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Benzema is 100x beter.![]()
![]()
Die strength trok mij ook aan ja, maar lage agility en lage jumping is vrij kut. Benzema is een betere kopper voor mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vond Benzema in het begin wel lekker spelen. Maar het lijkt wel of hij geen zin meer heeft om te scoren. Diego Costa met 96 strength
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik gebruik ze beide, maar als ik moest kiezen: Benzemaquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vond Benzema in het begin wel lekker spelen. Maar het lijkt wel of hij geen zin meer heeft om te scoren. Diego Costa met 96 strength
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hmmm, ja maar dat is voor mij weer interessant. Want als ik moet kiezen tussen IF Benzema en Llorente... Dan kies ik toch voor Llorente.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die strength trok mij ook aan ja, maar lage agility en lage jumping is vrij kut. Benzema is een betere kopper voor mij![]()
Ik heb met IF Diego Costa gespeeld maar vond het de coins niet waard. Kan je volgens mij net zo goed de 84 rated versie halen. Maar wie weet doet hij wonderen voor jouquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vond Benzema in het begin wel lekker spelen. Maar het lijkt wel of hij geen zin meer heeft om te scoren. Diego Costa met 96 strength![]()
![]()
KSI bij TVDD
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dat domme 'prank'filmpje?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Marchetti of Handanovic..Meningen verschillen.quote:
Was idd het schrikfilmpje van KSI.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Danke schönquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marchetti of Handanovic..Meningen verschillen.
Was idd het schrikfilmpje van KSI.![]()
Ja misschien probeer ik de 84 versie eerst even. Maar de IF heeft wel 95 finishing en 96 volleys. 96 strength, 99 aggression... Dat kan haast niet fout gaan...quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb met IF Diego Costa gespeeld maar vond het de coins niet waard. Kan je volgens mij net zo goed de 84 rated versie halen. Maar wie weet doet hij wonderen voor jouCulinair dieptepunt hier. Moest vandaag alleen voor mijzelf koken en daar had ik dus geen zin in. Ik had eerder vandaag dus wat uit de vriezer gehaald, maar ik kwam er net achter dat ik geen idee had wat het was... Uiteindelijk maar rijst bij gedaan, dan kan je eigenlijk niet fout gaat. Maar ik heb het nu dus helemaal op en ik heb nog geen flauw idee wat het nou was...quote:![]()
Blijkt dat iemand zijn overleden huisdier in de vriezer had gemikt omdat hij nog geen afscheid kon nemenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja misschien probeer ik de 84 versie eerst even. Maar de IF heeft wel 95 finishing en 96 volleys. 96 strength, 99 aggression... Dat kan haast niet fout gaan...
[..]
Culinair dieptepunt hier. Moest vandaag alleen voor mijzelf koken en daar had ik dus geen zin in. Ik had eerder vandaag dus wat uit de vriezer gehaald, maar ik kwam er net achter dat ik geen idee had wat het was... Uiteindelijk maar rijst bij gedaan, dan kan je eigenlijk niet fout gaat. Maar ik heb het nu dus helemaal op en ik heb nog geen flauw idee wat het nou was...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien hebben we er wel gewoon om gevraagd door de TT naar een zeker iemand te noemen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat is dat voor stom gelul? Ik ben er een paar dagen niet en de hele topic is gelijk een dampende hoop met stront.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ah. Dan is het jouw schuld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dat voor stom gelul? Ik ben er een paar dagen niet en de hele topic is gelijk een dampende hoop met stront.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Dit maar proberen denk ik. Vidal wel maar 8 chem. Maar zo heb ik wel Griezmann, Costa en Vidal in 1 team.![]()
Wat een verschrikkelijke formatie om mee te hybridden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar proberen denk ik. Vidal wel maar 8 chem. Maar zo heb ik wel Griezmann, Costa en Vidal in 1 team.PSN: DePresident_![]()
Ga eens ontopic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dat voor stom gelul? Ik ben er een paar dagen niet en de hele topic is gelijk een dampende hoop met stront.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb net een paar packs zitten openen, maar ik had niks.quote:
Maar hoe is het met jou?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maak dit:quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar proberen denk ik. Vidal wel maar 8 chem. Maar zo heb ik wel Griezmann, Costa en Vidal in 1 team.
Supergaafcool.
Behalve Albiol.![]()
quote:![]()
![]()
Wat doe je hier nog joh?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Maver24 het volgende:
If eriksen is behoorlijk duur. Had em wel wat goedkoper verwacht
O net potje gespeeld en ik verloor #ontopicRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nah dat gaat hem niet worden. Albiol en Jesus.... IF Garcia heeft bij mij ook niet echt een goede indruk achter gelaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maak dit:
[ afbeelding ]
Supergaafcool.
Behalve Albiol.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook
PS: post je team eens.![]()
![]()
Bohhhh, net ff lekker een kapsalon gehaald (god wat lekker) en daarna even GTA gespeeld en nog even de afwas gedaan.
PS: Cristiano ronaldo is vet goed in futFeyenoord Rotterdam![]()
Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef StijnDa het volgende:
Penal gemist ook nogZwakjes ingeschoten.
Wel enige gerechtigheid, ajax wordt wel genakt hier.![]()
![]()
Tadicquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.![]()
Finnbogasson 9 uit 9.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.![]()
Willie Overtoomquote:
Die moet echt naar een andere club
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Best makkelijk op te lossen natuurlijk met een IF Bonucci of Ogbonna..quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb toch dit gemaakt. Alleen Vidal blijft steken op 8 chemistry.
[ afbeelding ]Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Overtoom is ook erg goed vanaf de stip..mist echt nooit. Maarja..speelt nu ook nooit meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Volgens Fifa 14 (alleen NIF) is Willy Overtoom het beste, gevolgd door Donny Gorter
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had het over een liedje waarin een vrouw zich wilde vol laten blaffenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had vandaag het verschil al kunnen makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Willie Overtoom
Die moet echt naar een andere club![]()
![]()
Zullen we geleidelijk aan weer hier gaan slowchatten?
Ik heb gisteren FIFA 13 gespeeld.Feyenoord Rotterdam![]()
Die formatie heeft geen link tussen CM en CB.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best makkelijk op te lossen natuurlijk met een IF Bonucci of Ogbonna..![]()
Ik wel hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zullen we geleidelijk aan weer hier gaan slowchatten?
Ik heb gisteren FIFA 13 gespeeld.![]()
![]()
Oh, zie ik nu pasquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die formatie heeft geen link tussen CM en CB.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu bij dat stukje jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had het over een liedje waarin een vrouw zich wilde vol laten blaffenFucking mooi.
![]()
Haha Ronald de Boer zegt de 1e gele kaart onterecht is...![]()
Dacht dat hij wel verstand had van voetbal.![]()
Wat een enge presentator. Echt zo iemand waar je je kinderen niet aan toevertrouwt om even op te passen.![]()
Wat een mongool zeg
Ten eerste dat je geen duel kan winnen van een blind paard als De Sa, ten tweede dat je rood krijgt![]()
![]()
Nee, dat is zeker waar. Die Matthias is behoorlijk uit vorm of niet? t.o.v. begin seizoen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet zeggen dat we niet de kans hadden de finale te halen.![]()
Zat ook lange tijd op de bank..kan gewoon niet verdedigen..net als Poulsenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker waar. Die Matthias is behoorlijk uit vorm of niet? t.o.v. begin seizoen.
Maar wel heel goed aanvallen, maarja..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja dan kan je Beerens ook rechtsback zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ook lange tijd op de bank..kan gewoon niet verdedigen..net als Poulsen
Maar wel heel goed aanvallen, maarja..![]()
Dan maakt hij net zoveel doelpunten in een seizoen als nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja dan kan je Beerens ook rechtsback zetten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohh. Heeft Ajax niets in de selectie om Van Rhijn er eens naast te zetten? Die gast is echt al tijden helemaal de draad kwijt.![]()
Ligeon, maar dat is de Surinaamse Mathias Johanssonquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Bohh. Heeft Ajax niets in de selectie om Van Rhijn er eens naast te zetten? Die gast is echt al tijden helemaal de draad kwijt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah ja.. Misschien iets om op de transfermarkt te kijken voor die positie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ligeon, maar dat is de Surinaamse Mathias Johansson
Wellicht doet meer concurrentie Van Rhijn ook goed.![]()
Het gaat vooral om Tete..dat is het grote talent voor RB, maar die is nog wat jong. Komend seizoen kan hij wellicht aanhkane.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah ja.. Misschien iets om op de transfermarkt te kijken voor die positie.
Wellicht doet meer concurrentie Van Rhijn ook goed.
Maar het is echt een Ajax traditie aan het worden om een groot RB talent te hebben waar iedereen aan het begin heel enthousiast over is en die er daarna niks meer van bakt. Zo ging het bij Vd Wiel en nu weer Van Rhijn. Enige verschil is dat Greg tenminste nog een goed WK heeft gespeeld (en het nu in Parijs uiteraard ook prima doet).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
if vermeer!
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Bohh GudmundssonAh, nog even afwachten dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om Tete..dat is het grote talent voor RB, maar die is nog wat jong. Komend seizoen kan hij wellicht aanhkane.
Maar het is echt een Ajax traditie aan het worden om een groot RB talent te hebben waar iedereen aan het begin heel enthousiast over is en die er daarna niks meer van bakt. Zo ging het bij Vd Wiel en nu weer Van Rhijn. Enige verschil is dat Greg tenminste nog een goed WK heeft gespeeld (en het nu in Parijs uiteraard ook prima doet).Voorlopig vind ik het als PSV supporter geen probleem dat het zo blijft.
![]()
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef DutchSL het volgende:
Niet gekeken..
Maar gaat PEC nu Europa in ? Omdat Ajax CL gaat spelen..
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Nouja, erger dan Utrecht kan het toch niet meer, dus tja. Voor hetzelfde geld was het een gedegradeerd NEC geweest.quote:![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wilde het net posten.quote:Morgen maar eens wat open bids op bieden als ik het niet vergeet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Oh is niet op console.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
jawelquote:
FUT
EASFC
Mobile&Webapp
Allemaal down.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh. Dan wel open bids doen. 1 nadeel om 9 uur komt iedereen binnen en dus ook mijn leiding gevende en kan ik niet echt op de web app denk ik.quote:
EA kennende zal hij ook wel later dan gepland offline gaan. En veeeeeeel later weer online.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Dan wel open bids doen. 1 nadeel om 9 uur komt iedereen binnen en dus ook mijn leiding gevende en kan ik niet echt op de web app denk ik.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarschijnlijk. Vorig jaar had ik wel heel goedkoop 2 toty door dat ze offline gingen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA kennende zal hij ook wel later dan gepland offline gaan. En veeeeeeel later weer online.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nieuwe cup: basis moet Bundesliga zijn met minstens 1 speler van Bayern
Reward 7500 coins (geen pakje)![]()
De linker helft van mijn ene 4-3-3 (5) team mixen met mijn andere 4-3-3 (5) team en we kunnen de cup spelen![]()
![]()
Morgen maintenance, daarna is alles wel opgelost denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Na een half jaar nog steeds geen goed werkende search engine.
Wat een bedrijf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen maintenance, daarna is alles wel opgelost denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb Ween Roenie gekocht als vervanger voor Eto'o, wat een baas! Eindelijk na Jovetic een spits die in mijn speelstijl past.![]()
Dan zal je Lewa ook wel fijn vinden denk ik. En Suarez, Vucinic, Benzema en Tevez passen ook wel in het rijtje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:25 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Heb Ween Roenie gekocht als vervanger voor Eto'o, wat een baas! Eindelijk na Jovetic een spits die in mijn speelstijl past.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:02 schreef Kamikazie het volgende:
Dus iemand nog wakker?
Goed team voor 80k gezocht 5 atb.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:35 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie feedback. De topic reeks loopt inderdaad sinds een paar maanden een stuk soepeler en inderdaad de SC wordt al een tijdje gedoogd. En dat houden we ook zo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA · 23 min
UPDATE: #FUT maintenance downtime scheduled at 1am PT/8am UK has been CANCELLED. No downtime expected for #FUT. Game on!NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Geen pakketje :-(quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Nieuwe cup: basis moet Bundesliga zijn met minstens 1 speler van Bayern
Reward 7500 coins (geen pakje)![]()
Vraagje : Als je met een Duits bundesliga team speelt, je algemene teamgeest is 100 maar tussen Gomez en Lewa is er geen connectie. Gaan deze twee spelers dan mindere passen geven of maakt dat niet uit?![]()
Gomez speelt niet in de Bundesliga, dus no go voor dat toernooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:57 schreef meneerfiets het volgende:
Vraagje : Als je met een Duits bundesliga team speelt, je algemene teamgeest is 100 maar tussen Gomez en Lewa is er geen connectie. Gaan deze twee spelers dan mindere passen geven of maakt dat niet uit?
Verder gaat het erom dat hun persoonlijke chem ook (minstens) 9 is. Tenminste, dat is het streven van de gemiddelde FUT-er hier. Minder chem ga je merken. Overigens zijn er natuurlijk mogelijkheden om beiden wel op 9 chem te laten komen met omringende spelers.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:57 schreef meneerfiets het volgende:
Vraagje : Als je met een Duits bundesliga team speelt, je algemene teamgeest is 100 maar tussen Gomez en Lewa is er geen connectie. Gaan deze twee spelers dan mindere passen geven of maakt dat niet uit?Maak anders een eredivisieteam met Messi
![]()
Dat zou een mooie zijn jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat die nieuwe mod zijn excuses aan moet bieden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja mooi kut. Wilde open bids gaan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA · 23 min
UPDATE: #FUT maintenance downtime scheduled at 1am PT/8am UK has been CANCELLED. No downtime expected for #FUT. Game on!En sowieso kan het geen kwaad om eens wat aan de fut te sleutelen.
Hoezo? FUT speelt prachtigfantastig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Wilde open bids gaan doen.En sowieso kan het geen kwaad om eens wat aan de fut te sleutelen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niemand gaf ook een neuk daar in de GAM SC dat we zomaar hun topic vol kwamen baggeren![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
Geen idee of het prachtigfantastig speelt. Want ik heb geen team op het moment. En een team maken is niet te doen door die brakke search enginequote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo? FUT speelt prachtigfantastig.
De mod in kwestie kunnen we wat mij betreft wel in hetzelfde rijtje scharen als Rik van EA, Stoereboii en GJE
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Neuh, die hadden op hun eigen manier nog wel iets grappigs.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
De mod in kwestie kunnen we wat mij betreft wel in hetzelfde rijtje scharen als Rik van EA, Stoereboii en GJE![]()
Over een paar dagen kunnen we hier ook om lachen hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neuh, die hadden op hun eigen manier nog wel iets grappigs.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wel briljant hoe we 1 blok vormden tegen die betreffende persoonquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Over een paar dagen kunnen we hier ook om lachen hoor![]()
![]()
Hoezo? Dit mag best gevierd worden hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kunnen we niet doen alsof er niks is gebeurd en verder gaan met posten?![]()
We geven die mod nu teveel aandacht.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo? Dit mag best gevierd worden hoor.![]()
Je zou het ook kunnen zien als een zegeviering van het recht. En dat hebben we toch maar mooi bereikt omdat we voor onszelf zijn opgekomen. Je succes mag je vieren.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We geven die mod nu teveel aandacht.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat heb ik gemist?
Ik stel 100.000 coins ter verkoop beschikbaar. Xbox. Hiervan kunnen we een aantal blikken euroshopper bier halen. Meer vrijwilligers om het succes feest te vieren?🍆![]()
Iemand die hier een dag of 2 mod was dacht de jarenlange FUT reeks even aan te kunnen passen door de SC te verbieden. Moesten we allemaal in GAM SC gaan slowchatten.quote:![]()
Oh ja, die mod zag ik gister ja. Hij werd alleen niet zo serieus genomen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iemand die hier een dag of 2 mod was dacht de jarenlange FUT reeks even aan te kunnen passen door de SC te verbieden. Moesten we allemaal in GAM SC gaan slowchatten.
Ik helemaal de wekker zetten om een goedkope Hazard op te pikken, gaat de maintenance niet door
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:42 schreef Johnbon het volgende:
Ik stel 100.000 coins ter verkoop beschikbaar. Xbox. Hiervan kunnen we een aantal blikken euroshopper bier halen. Meer vrijwilligers om het succes feest te vieren?![]()
![]()
Die moet wat van je.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Genoeg ruimte in de trein maar er komt toch een man naast me zitten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
En dat terwijl ik net mijn laptop wilde pakken. Ik heb hem maar snel weer ingepakt en toen ging ik posten op dit forum.![]()
Laten we een geheime code afspreken die je hier post, als het dreigt mis te gaan. Dan bel ik 112 voor je.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
En dat terwijl ik net mijn laptop wilde pakken. Ik heb hem maar snel weer ingepakt en toen ging ik posten op dit forum.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet je daar het nummer wel van?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laten we een geheime code afspreken die je hier post, als het dreigt mis te gaan. Dan bel ik 112 voor je.
Ik stap over 5 minuten uit.![]()
Dat kan ik heel snel opzoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Weet je daar het nummer wel van?
Ik stap over 5 minuten uit.
Ah, laat maar zitten dan.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:50 schreef Ozz-03 het volgende:
2Happy4u
Wat een mafkees is dat dan.Hij is net een dag mod en dan nu al ongeliefd. Kunnen we nergens een petitie starten om die kneus uit te zwaaien ofzo?
FUT topic word al bijna 4 jaar lang gebruikt om meer dan alleen FUT te bespreken.
Te grappig ditquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit ja. Wel je (naar ik aanneem beperkte) tijd steken in terugschelden, maar verder niet ingaan op gevraagde uitleg of excusesquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zag 'm ook ja. Pareltje. Wat een voorbeeldmodje.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nog geen mod die voor zoveel vermaak heeft gezorgd in elk geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zag 'm ook ja. Pareltje. Wat een voorbeeldmodje.![]()
Dus je geeft toe dat het ergens toch wel grappig is?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog geen mod die voor zoveel vermaak heeft gezorgd in elk geval.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als je het zo bekijkt, ja. Kut.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat het ergens toch wel grappig is?
Maar toch: SB en GJE waren 12. Of 13.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Genoeg ruimte in de trein maar er komt toch een man naast me zitten.
edit: dit zal jij wel niet begrijpen bedenk ik me nu
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zit wat in. Maar misschien is hij dat ook wel.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt, ja. Kut.
Maar toch: SB en GJE waren 12. Of 13.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Denk dat ik maar eens een cheap team met false 9 maak voor dat Bundesliga-toernooi
Is Mandzukic een optie voor die positie? Of is Draxler daar beter?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:15 schreef Tim86 het volgende:
edit: dit zal jij wel niet begrijpen bedenk ik me nu![]()
Dit gaat in mijn sig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zag 'm ook ja. Pareltje. Wat een voorbeeldmodje.
Maar toen ik even in dit topic ging kijken was het mij niet duidelijk dat dit ook een SC-topic was, dus sorry jongensWas wel erg gezellig met z'n allen.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn sig.
Maar toen ik even in dit topic ging kijken was het mij niet duidelijk dat dit ook een SC-topic was, dus sorry jongensWas wel erg gezellig met z'n allen.
Zand erover.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja god zeg, gezelligheid moeten we niet hebben op FOK! natuurlijk.quote:
Maar excuses aanvaard inderdaad
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Internet is srs business.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja god zeg, gezelligheid moeten we niet hebben op FOK! natuurlijk.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Denk dat ik maar eens een cheap team met false 9 maak voor dat Bundesliga-toernooi
Is Mandzukic een optie voor die positie? Of is Draxler daar beter?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn sig.
Feyenoord Rotterdam![]()
Oh, oke. We waren ook niet echt boos natuurlijk. Succes met je mod carrierequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dit gaat in mijn sig.
![]()
![]()
Ik snap die liefde voor false 9 teams niet zo..in ieder geval niet op basis van de wedstrijden die ik ertegen speel. Als ik verlies is het eigenlijk altijd van een 41212 of af en toe een 352..false 9 kom ik vaak tegen maar daar speel ik eigenlijk wel graag tegen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iedereen hier is er lyrisch over. Dan moet ik het tenminste een keer geprobeerd hebben. Maar Draxler of Mandzukic?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:29 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap die liefde voor false 9 teams niet zo..in ieder geval niet op basis van de wedstrijden die ik ertegen speel. Als ik verlies is het eigenlijk altijd van een 41212 of af en toe een 352..false 9 kom ik vaak tegen maar daar speel ik eigenlijk wel graag tegen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij trekt het boete kleed aan en gooit ze ballen hier in het topic door solly te zeggen, en jij wil hem onder de grond stoppen (zand er over ) XDquote:![]()
![]()
![]()
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Is alles weer normaal?!!??!?! MIJN AUTISME AJONGE IK WERD HULLEMAL KK LEIPHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Haha, je bent helemaal niet gebannedquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:37 schreef DuTank het volgende:
Is alles weer normaal?!!??!?! MIJN AUTISME AJONGE IK WERD HULLEMAL KK LEIP![]()
![]()
Oke. Post je team eens?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
hij trekt het boete kleed aan en gooit ze ballen hier in het topic door solly te zeggen, en jij wil hem onder de grond stoppen (zand er over ) XD![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik was ook niet heel erg grof jegens hem toch?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, je bent helemaal niet gebanned
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom zou ik dat niet begrijpen? Er is een % aan mannen dat precies naast een ander gaat staan tijdens het plassen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: dit zal jij wel niet begrijpen bedenk ik me nu![]()
En dafuq is dit, ik kon ineens niet meer inloggen dus ik moest weer een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat uitgerekend na jullie posts gisteravond.![]()
Hahah dat is wel vaag, zouden ze je niet echt hebben gehackt dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet begrijpen? Er is een % aan mannen dat precies naast een ander gaat staan tijdens het plassen.
En dafuq is dit, ik kon ineens niet meer inloggen dus ik moest weer een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat uitgerekend na jullie posts gisteravond.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Elia. Maar aangezien jij een crossabuser zal zijn: Perisicquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik had je wachtwoord per ongeluk gereset, maar heb daarna ook je email gehacked om het te herstellen, no worries.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat niet begrijpen? Er is een % aan mannen dat precies naast een ander gaat staan tijdens het plassen.
En dafuq is dit, ik kon ineens niet meer inloggen dus ik moest weer een nieuw wachtwoord aanvragen. Dat uitgerekend na jullie posts gisteravond.
En ik dacht dat je dit wellicht niet begreep omdat je niet staand plast.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben juist geen cross abuser. Wordt ook lastig met Draxler als CFquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Elia. Maar aangezien jij een crossabuser zal zijn: Perisic![]()
Maar Perisic is rechtspoot op links, dus die kan naar binnen komen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik heb trouwens een niet fut-gerelateerde glitch
als ik met vrienden op mijn console speel, en ik pak controller type traditioneel, hun pakken en andere, krijgen we alletwee traditioneel.. of als player 1 iets anders pakt, heeft iedereen die settings...
iemand ervaring mee? xbox one![]()
5* WF en 4* skills en een veel beter schot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben juist geen cross abuser. Maar Perisic is rechtspoot op links, dus die kan naar binnen komen![]()
Perisicic + Drax en op het middenveld dan ook nog De Bruyne. 5* wf FTWquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben juist geen cross abuser. Wordt ook lastig met Draxler als CF![]()
Maar Perisic is rechtspoot op links, dus die kan naar binnen komenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Bruyne als CM?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Perisicic + Drax en op het middenveld dan ook nog De Bruyne. 5* wf FTW
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha ik trollde ook maar een beetjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben juist geen cross abuser. Wordt ook lastig met Draxler als CF![]()
Maar Perisic is rechtspoot op links, dus die kan naar binnen komen
Elia is toch ook rechts?
Maar ik vind het af en toe leuk om een paar skillmoves te proberen (McGeady spin ofzo, ook nog erg nuttig). Dus daarom heb ik Elia.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Jazeker. Heb hem in 1 team als CM in 433(3), maar dat is een veredelde CAM. En in mijn favo team speelt hij LCM en daar is hij net zo goed. De Bruyne - Fer - IF Pogbaas (oldskool 4-3-3 formatie).quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat heb ik ook maar ik wil dan ook iemand die kan scoren. Elia miste teveel kansen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ik trollde ook maar een beetje
Elia is toch ook rechts?
Maar ik vind het af en toe leuk om een paar skillmoves te proberen (McGeady spin ofzo, ook nog erg nuttig). Dus daarom heb ik Elia.![]()
Elia is geenvanbeidebenigquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:49 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ik trollde ook maar een beetje
Elia is toch ook rechts?
Maar ik vind het af en toe leuk om een paar skillmoves te proberen (McGeady spin ofzo, ook nog erg nuttig). Dus daarom heb ik Elia.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een poep, een plas en alles is weer zoals het was.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:37 schreef DuTank het volgende:
Is alles weer normaal?!!??!?! MIJN AUTISME AJONGE IK WERD HULLEMAL KK LEIPAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar ik wil dan ook iemand die kan scoren. Elia miste teveel kansen.http://www.easports.com/media/play/video/187097072quote:
Deze was toevallig met Elia
Oke. Dan wordt het:
Perisic - Draxler (CF) - Shaqiri
De Bruyne - Javi Martinez (CDM) - Lars Bender (vanwege zijn mooie voornaam)NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Op de 360 in ieder geval geen last van. Wel heel vaag dit. En als je het echt instelt in het hoofdmenu en dan je profile saved? (ik ga er dan vanuit dat het op de One net zo gaat als op de 360)quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef JaafkeEHV het volgende:
als ik met vrienden op mijn console speel, en ik pak controller type traditioneel, hun pakken en andere, krijgen we alletwee traditioneel.. of als player 1 iets anders pakt, heeft iedereen die settings...
iemand ervaring mee? xbox oneAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is trouwens ook niet dat Perisic en Elia 100k kosten ofzoquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Dan wordt het:
De Bruyne - Javi Martinez (CDM) - Lars Bender (vanwege zijn mooie voornaam). Dus mocht Perisic je niet bevallen, kun je altijd nog voor Elia (of iemand anders) gaan.
Lars is in ieder geval 100x beter danquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Dan wordt het:
De Bruyne - Javi Martinez (CDM) - Lars Bender (vanwege zijn mooie voornaam)Sven
Maar ik zou toch Gundo overwegen daar. Ondanks die voornaam
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wil die theme cup in een poging winnenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is trouwens ook niet dat Perisic en Elia 100k kosten ofzo. Dus mocht Perisic je niet bevallen, kun je altijd nog voor Elia (of iemand anders) gaan.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
20k voor een themecup teampjequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar ik zou toch Gundo overwegen daar. Ondanks die voornaam
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De beste Bundesliga false 9 lijkt mij eigenlijk (IF) Kevin Prince Boateng.
Tenminste voor mijn speelstijl. Ik wil daar toch wel een fysiek sterke speler hebben met goede shooting, passing én heading.![]()
alles al geprobeerd.. lijkt wel of hij soms maar 1 controller type per keer kan pakkenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op de 360 in ieder geval geen last van. Wel heel vaag dit. En als je het echt instelt in het hoofdmenu en dan je profile saved? (ik ga er dan vanuit dat het op de One net zo gaat als op de 360)![]()
Die golden goals cup ofzo?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil die theme cup in een poging winnen
Heb ik gisteren gewonnen, na 3x proberen. Eerste poging faalde meteen, tweede poging tot halve finale gekomen, was ik bezig met potje en toen was het eten klaar: eruit gegaan.
Derde poging was het raakEn dikke prut in m'n pakje.
Als het echt alleen daarvoor is dan kan je het beter skippen ja. Al is het ook niet zo dat je hem erna moet discarden ofzo..alleen wat tax kwijt als het goed is. Misschien een beetje cup-inflatie.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
20k voor een themecup teampjeAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.easports.com/media/play/video/188051597
El Shaarawy 4* Skill Moves in yo' face biiiiiiiitchHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Moffencup is er nuquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die golden goals cup ofzo?
Heb ik gisteren gewonnen, na 3x proberen. Eerste poging faalde meteen, tweede poging tot halve finale gekomen, was ik bezig met potje en toen was het eten klaar: eruit gegaan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik doel op de cup die vanavond beschikbaar is. Bundesliga only.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die golden goals cup ofzo?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Shaqiri heeft hele hoge shot power, daar kwam ik laatst pas achter.. ook een goeie vrije trap. Toch bevalt Mak me beterquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Oke. Dan wordt het:
De Bruyne - Javi Martinez (CDM) - Lars Bender (vanwege zijn mooie voornaam)![]()
![]()
Wat is Gibbs een eindbaas trouwens. Echt geen bijzondere back, maar hij heeft een hidden stat waardoor hij altijd in finales scoort ofzo. 3 goals totaal so far, allemaal in een finale. En op 1 na allemaal in een close match
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zie het al, je speelt op de Xbonequote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:47 schreef JaafkeEHV het volgende:
iemand ervaring mee? xbox one![]()
![]()
Jup. Met minimaal 1 Bayernspeler. Omdat ze kampioen zijn geworden. 7.5k online, 5k offline.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Da's een rechtspoot.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Shaqiri heeft hele hoge shot power, daar kwam ik laatst pas achter.. ook een goeie vrije trap. Toch bevalt Mak me beterNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Overigens als je Boateng niet als CF wilt, dan is hij natuurlijk wel een goede allround CM
En Farfan op RW![]()
![]()
Hij bevalt mij ook heel goed. Staat er vanuit het niets ook vaak, in aanvallend opzichtquote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:56 schreef Tim86 het volgende:
Wat is Gibbs een eindbaas trouwens. Echt geen bijzondere back, maar hij heeft een hidden stat waardoor hij altijd in finales scoort ofzo. 3 goals totaal so far, allemaal in een finale. En op 1 na allemaal in een close match
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Shaqiri lijkt me wel een baas, maar jammer van zijn pauperesque finishing. Die heeft hij IRL ook wel though
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, vind hem fijner dan Clichy. Staat altijd keurig achterin bij counters, maar toch voegt hij aanvallend ook iets toe waar nodig. Terwijl Clichy op die WR en het schot na toch wel op ieder punt beter is zo ongeveer.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij bevalt mij ook heel goed. Staat er vanuit het niets ook vaak, in aanvallend opzichtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
weer terug dus
Is IF Pogba veel beter dan de UP?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 09:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jazeker. Heb hem in 1 team als CM in 433(3), maar dat is een veredelde CAM. En in mijn favo team speelt hij LCM en daar is hij net zo goed. De Bruyne - Fer - IF Pogbaas (oldskool 4-3-3 formatie).![]()
heb alleen met zijn IF gespeeld. Die bevalt goed in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 10:06 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is IF Pogba veel beter dan de UP?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: