Blijkt dat iemand zijn overleden huisdier in de vriezer had gemikt omdat hij nog geen afscheid kon nemenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja misschien probeer ik de 84 versie eerst even. Maar de IF heeft wel 95 finishing en 96 volleys. 96 strength, 99 aggression... Dat kan haast niet fout gaan...
[..]
Culinair dieptepunt hier. Moest vandaag alleen voor mijzelf koken en daar had ik dus geen zin in. Ik had eerder vandaag dus wat uit de vriezer gehaald, maar ik kwam er net achter dat ik geen idee had wat het was... Uiteindelijk maar rijst bij gedaan, dan kan je eigenlijk niet fout gaat. Maar ik heb het nu dus helemaal op en ik heb nog geen flauw idee wat het nou was...
Ah. Dan is het jouw schuld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dat voor stom gelul? Ik ben er een paar dagen niet en de hele topic is gelijk een dampende hoop met stront.
Wat een verschrikkelijke formatie om mee te hybridden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar proberen denk ik. Vidal wel maar 8 chem. Maar zo heb ik wel Griezmann, Costa en Vidal in 1 team.
Ga eens ontopic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dat voor stom gelul? Ik ben er een paar dagen niet en de hele topic is gelijk een dampende hoop met stront.
Ik heb net een paar packs zitten openen, maar ik had niks.quote:
Maak dit:quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar proberen denk ik. Vidal wel maar 8 chem. Maar zo heb ik wel Griezmann, Costa en Vidal in 1 team.
quote:
Wat doe je hier nog joh?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Maver24 het volgende:
If eriksen is behoorlijk duur. Had em wel wat goedkoper verwacht
Nah dat gaat hem niet worden. Albiol en Jesus.... IF Garcia heeft bij mij ook niet echt een goede indruk achter gelaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maak dit:
[ afbeelding ]
Supergaafcool.
Behalve Albiol.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook
PS: post je team eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |