Ja, vanmiddag kwam er 1tje voorbijquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Iemand nog een leuke [ afbeelding ] gezien op de markt ?
Hee hallo. Hou het ontopic jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
wordt wel heel saai zo als we het alleen over fut moeten gaan hebben. Ah fijn.
Zelfs jij vindt dat, dat moet toch wel iets zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Alsof iemand graag FUT speeltquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Wat een packquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...
[ afbeelding ]
Dat is op zich iets wat maar weinig mensen gaan missen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
Kelderman net als in Paris-Nice weer pech in de slotfase van de belangrijkste etappe, wat een kut pech
O sorry, dit mag ook niet
Schiet niet op met hem op deze manier. Zo komt hij nooit uit de kelder, man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
Kelderman net als in Paris-Nice weer pech in de slotfase van de belangrijkste etappe, wat een kut pech
O sorry, dit mag ook niet
nice !. Van Persie kreeg ik gisteravond ook in een pakje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...
[ afbeelding ]
Heb hem voor 77k BIN erop gezet. Kan ik weer 10 pakjes openenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice !. Van Persie kreeg ik gisteravond ook in een pakje.
Nee, want op de andere account speel je niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:02 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen met handelsaccounts op de xbox. Kopen jullie dan twee keer xbox live?
Sorry Voor de ontopic vraag
Siquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Dus je kunt een offline account maken zonder live en daarmee op de webapp en dan krijg je net als vorige week dat ook gewoon gratis packs? Nomnomnom
Ik heb 7 accounts. Sommigen meer. Leuk voor daily gifts ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Dus je kunt een offline account maken zonder live en daarmee op de webapp en dan krijg je net als vorige week dat ook gewoon gratis packs? Nomnomnom
Gratis packs had je dan wel gekregen ja. Net als daily gifts. Maar die free packs hadden wel untradeable items, dus je kan er eigenlijk niets mee.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Of je krijgt een Ronaldo of IF Messi. Dan kun je op een andere account een leuk team om zo'n speler heen bouwen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gratis packs had je dan wel gekregen ja. Net als daily gifts. Maar die free packs hadden wel untradeable items, dus je kan er eigenlijk niets mee.
David Villa LWquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT VRAAG ALERT!!!!
Ik wil IF Diego Costa op de plek van IF Benzema neerzetten. Hoe zouden jullie dat aanpakken?
[ afbeelding ]
Heb niet echt veel coins nadat ik Costa heb gekocht.
Gewoon niet doen. Benzema is 100x beter.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:12 schreef Tobi-wan het volgende:
FUT VRAAG ALERT!!!!
Ik wil IF Diego Costa op de plek van IF Benzema neerzetten. Hoe zouden jullie dat aanpakken?
[ afbeelding ]
Heb niet echt veel coins nadat ik Costa heb gekocht.
Was alleen afgelopen weekend ja.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:15 schreef Maver24 het volgende:
Die gratis packs zijn er toch niet meer?
Die kom ik nog wel eens tegen. Speelt hij lekker? Zijn stats zijn niet heel indrukwekkend. Wel een goede chemistry link natuurlijk...quote:
Vond Benzema in het begin wel lekker spelen. Maar het lijkt wel of hij geen zin meer heeft om te scoren. Diego Costa met 96 strengthquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Benzema is 100x beter.
Die strength trok mij ook aan ja, maar lage agility en lage jumping is vrij kut. Benzema is een betere kopper voor mijquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vond Benzema in het begin wel lekker spelen. Maar het lijkt wel of hij geen zin meer heeft om te scoren. Diego Costa met 96 strength
Ik gebruik ze beide, maar als ik moest kiezen: Benzemaquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vond Benzema in het begin wel lekker spelen. Maar het lijkt wel of hij geen zin meer heeft om te scoren. Diego Costa met 96 strength
Hmmm, ja maar dat is voor mij weer interessant. Want als ik moet kiezen tussen IF Benzema en Llorente... Dan kies ik toch voor Llorente.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die strength trok mij ook aan ja, maar lage agility en lage jumping is vrij kut. Benzema is een betere kopper voor mij
Ik heb met IF Diego Costa gespeeld maar vond het de coins niet waard. Kan je volgens mij net zo goed de 84 rated versie halen. Maar wie weet doet hij wonderen voor jouquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Marchetti of Handanovic..Meningen verschillen.quote:
Danke schönquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Marchetti of Handanovic..Meningen verschillen.
Was idd het schrikfilmpje van KSI.
Ja misschien probeer ik de 84 versie eerst even. Maar de IF heeft wel 95 finishing en 96 volleys. 96 strength, 99 aggression... Dat kan haast niet fout gaan...quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik heb met IF Diego Costa gespeeld maar vond het de coins niet waard. Kan je volgens mij net zo goed de 84 rated versie halen. Maar wie weet doet hij wonderen voor jou
Culinair dieptepunt hier. Moest vandaag alleen voor mijzelf koken en daar had ik dus geen zin in. Ik had eerder vandaag dus wat uit de vriezer gehaald, maar ik kwam er net achter dat ik geen idee had wat het was... Uiteindelijk maar rijst bij gedaan, dan kan je eigenlijk niet fout gaat. Maar ik heb het nu dus helemaal op en ik heb nog geen flauw idee wat het nou was...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |