Ja, vanmiddag kwam er 1tje voorbijquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Iemand nog een leuke [ afbeelding ] gezien op de markt ?
Hee hallo. Hou het ontopic jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Ikquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:39 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
wordt wel heel saai zo als we het alleen over fut moeten gaan hebben. Ah fijn.
Zelfs jij vindt dat, dat moet toch wel iets zeggenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Alsof iemand graag FUT speeltquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Wat een packquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...
[ afbeelding ]
Dat is op zich iets wat maar weinig mensen gaan missen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
Kelderman net als in Paris-Nice weer pech in de slotfase van de belangrijkste etappe, wat een kut pech
O sorry, dit mag ook niet
Schiet niet op met hem op deze manier. Zo komt hij nooit uit de kelder, man.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:49 schreef DutchSL het volgende:
Kelderman net als in Paris-Nice weer pech in de slotfase van de belangrijkste etappe, wat een kut pech
O sorry, dit mag ook niet
nice !. Van Persie kreeg ik gisteravond ook in een pakje.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik heb uit wanhoop maar een pakje gehaald...
[ afbeelding ]
Heb hem voor 77k BIN erop gezet. Kan ik weer 10 pakjes openenquote:Op donderdag 27 maart 2014 18:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nice !. Van Persie kreeg ik gisteravond ook in een pakje.
Nee, want op de andere account speel je niet.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:02 schreef StevenHyde het volgende:
Mensen met handelsaccounts op de xbox. Kopen jullie dan twee keer xbox live?
Sorry Voor de ontopic vraag
Siquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Dus je kunt een offline account maken zonder live en daarmee op de webapp en dan krijg je net als vorige week dat ook gewoon gratis packs? Nomnomnom
Ik heb 7 accounts. Sommigen meer. Leuk voor daily gifts ook.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:08 schreef StevenHyde het volgende:
Dus je kunt een offline account maken zonder live en daarmee op de webapp en dan krijg je net als vorige week dat ook gewoon gratis packs? Nomnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |