Blijkt dat iemand zijn overleden huisdier in de vriezer had gemikt omdat hij nog geen afscheid kon nemenquote:Op donderdag 27 maart 2014 19:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja misschien probeer ik de 84 versie eerst even. Maar de IF heeft wel 95 finishing en 96 volleys. 96 strength, 99 aggression... Dat kan haast niet fout gaan...
[..]
Culinair dieptepunt hier. Moest vandaag alleen voor mijzelf koken en daar had ik dus geen zin in. Ik had eerder vandaag dus wat uit de vriezer gehaald, maar ik kwam er net achter dat ik geen idee had wat het was... Uiteindelijk maar rijst bij gedaan, dan kan je eigenlijk niet fout gaat. Maar ik heb het nu dus helemaal op en ik heb nog geen flauw idee wat het nou was...
Ah. Dan is het jouw schuld.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dat voor stom gelul? Ik ben er een paar dagen niet en de hele topic is gelijk een dampende hoop met stront.
Wat een verschrikkelijke formatie om mee te hybridden.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar proberen denk ik. Vidal wel maar 8 chem. Maar zo heb ik wel Griezmann, Costa en Vidal in 1 team.
Ga eens ontopic.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat is dat voor stom gelul? Ik ben er een paar dagen niet en de hele topic is gelijk een dampende hoop met stront.
Ik heb net een paar packs zitten openen, maar ik had niks.quote:
Maak dit:quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar proberen denk ik. Vidal wel maar 8 chem. Maar zo heb ik wel Griezmann, Costa en Vidal in 1 team.
quote:
Wat doe je hier nog joh?quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:45 schreef Maver24 het volgende:
If eriksen is behoorlijk duur. Had em wel wat goedkoper verwacht
Nah dat gaat hem niet worden. Albiol en Jesus.... IF Garcia heeft bij mij ook niet echt een goede indruk achter gelaten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 20:39 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maak dit:
[ afbeelding ]
Supergaafcool.
Behalve Albiol.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ook
PS: post je team eens.
Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef StijnDa het volgende:
Penal gemist ook nogZwakjes ingeschoten.
Wel enige gerechtigheid, ajax wordt wel genakt hier.
Tadicquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.
Finnbogasson 9 uit 9.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.
Willie Overtoomquote:
Best makkelijk op te lossen natuurlijk met een IF Bonucci of Ogbonna..quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb toch dit gemaakt. Alleen Vidal blijft steken op 8 chemistry.
[ afbeelding ]
Overtoom is ook erg goed vanaf de stip..mist echt nooit. Maarja..speelt nu ook nooit meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Volgens Fifa 14 (alleen NIF) is Willy Overtoom het beste, gevolgd door Donny Gorter
Had het over een liedje waarin een vrouw zich wilde vol laten blaffenquote:
Had vandaag het verschil al kunnen makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Willie Overtoom
Die moet echt naar een andere club
Die formatie heeft geen link tussen CM en CB.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best makkelijk op te lossen natuurlijk met een IF Bonucci of Ogbonna..
Ik wel hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zullen we geleidelijk aan weer hier gaan slowchatten?
Ik heb gisteren FIFA 13 gespeeld.
Oh, zie ik nu pasquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die formatie heeft geen link tussen CM en CB.
Nu bij dat stukje jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had het over een liedje waarin een vrouw zich wilde vol laten blaffen
Nee, dat is zeker waar. Die Matthias is behoorlijk uit vorm of niet? t.o.v. begin seizoen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, je kunt niet zeggen dat we niet de kans hadden de finale te halen.
Zat ook lange tijd op de bank..kan gewoon niet verdedigen..net als Poulsenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:54 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Nee, dat is zeker waar. Die Matthias is behoorlijk uit vorm of niet? t.o.v. begin seizoen.
Tja dan kan je Beerens ook rechtsback zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zat ook lange tijd op de bank..kan gewoon niet verdedigen..net als Poulsen
Maar wel heel goed aanvallen, maarja..
Dan maakt hij net zoveel doelpunten in een seizoen als nu.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja dan kan je Beerens ook rechtsback zetten.
Ligeon, maar dat is de Surinaamse Mathias Johanssonquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:05 schreef StijnDa het volgende:
Bohh. Heeft Ajax niets in de selectie om Van Rhijn er eens naast te zetten? Die gast is echt al tijden helemaal de draad kwijt.
Ah ja.. Misschien iets om op de transfermarkt te kijken voor die positie.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ligeon, maar dat is de Surinaamse Mathias Johansson
Het gaat vooral om Tete..dat is het grote talent voor RB, maar die is nog wat jong. Komend seizoen kan hij wellicht aanhkane.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:09 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ah ja.. Misschien iets om op de transfermarkt te kijken voor die positie.
Wellicht doet meer concurrentie Van Rhijn ook goed.
Ah, nog even afwachten dusquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om Tete..dat is het grote talent voor RB, maar die is nog wat jong. Komend seizoen kan hij wellicht aanhkane.
Maar het is echt een Ajax traditie aan het worden om een groot RB talent te hebben waar iedereen aan het begin heel enthousiast over is en die er daarna niks meer van bakt. Zo ging het bij Vd Wiel en nu weer Van Rhijn. Enige verschil is dat Greg tenminste nog een goed WK heeft gespeeld (en het nu in Parijs uiteraard ook prima doet).
Jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 22:49 schreef DutchSL het volgende:
Niet gekeken..
Maar gaat PEC nu Europa in ? Omdat Ajax CL gaat spelen..
Nouja, erger dan Utrecht kan het toch niet meer, dus tja. Voor hetzelfde geld was het een gedegradeerd NEC geweest.quote:
Wilde het net posten.quote:
jawelquote:
Oh. Dan wel open bids doen. 1 nadeel om 9 uur komt iedereen binnen en dus ook mijn leiding gevende en kan ik niet echt op de web app denk ik.quote:
EA kennende zal hij ook wel later dan gepland offline gaan. En veeeeeeel later weer online.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Dan wel open bids doen. 1 nadeel om 9 uur komt iedereen binnen en dus ook mijn leiding gevende en kan ik niet echt op de web app denk ik.
Waarschijnlijk. Vorig jaar had ik wel heel goedkoop 2 toty door dat ze offline gingen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA kennende zal hij ook wel later dan gepland offline gaan. En veeeeeeel later weer online.
Morgen maintenance, daarna is alles wel opgelost denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Na een half jaar nog steeds geen goed werkende search engine.
Wat een bedrijf![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen maintenance, daarna is alles wel opgelost denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dan zal je Lewa ook wel fijn vinden denk ik. En Suarez, Vucinic, Benzema en Tevez passen ook wel in het rijtje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:25 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Heb Ween Roenie gekocht als vervanger voor Eto'o, wat een baas! Eindelijk na Jovetic een spits die in mijn speelstijl past.
jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:02 schreef Kamikazie het volgende:
Dus iemand nog wakker?
Goed team voor 80k gezocht 5 atb.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:35 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie feedback. De topic reeks loopt inderdaad sinds een paar maanden een stuk soepeler en inderdaad de SC wordt al een tijdje gedoogd. En dat houden we ook zo.
Geen pakketje :-(quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Nieuwe cup: basis moet Bundesliga zijn met minstens 1 speler van Bayern
Reward 7500 coins (geen pakje)
Gomez speelt niet in de Bundesliga, dus no go voor dat toernooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:57 schreef meneerfiets het volgende:
Vraagje : Als je met een Duits bundesliga team speelt, je algemene teamgeest is 100 maar tussen Gomez en Lewa is er geen connectie. Gaan deze twee spelers dan mindere passen geven of maakt dat niet uit?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:57 schreef meneerfiets het volgende:
Vraagje : Als je met een Duits bundesliga team speelt, je algemene teamgeest is 100 maar tussen Gomez en Lewa is er geen connectie. Gaan deze twee spelers dan mindere passen geven of maakt dat niet uit?
Dat zou een mooie zijn jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat die nieuwe mod zijn excuses aan moet bieden.
Ja mooi kut. Wilde open bids gaan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA · 23 min
UPDATE: #FUT maintenance downtime scheduled at 1am PT/8am UK has been CANCELLED. No downtime expected for #FUT. Game on!
Hoezo? FUT speelt prachtigfantastig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Wilde open bids gaan doen.En sowieso kan het geen kwaad om eens wat aan de fut te sleutelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |