Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:18 schreef StijnDa het volgende:
Penal gemist ook nogZwakjes ingeschoten.
Wel enige gerechtigheid, ajax wordt wel genakt hier.
Tadicquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.
Finnbogasson 9 uit 9.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:22 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom niemand in deze competitie een fatsoenlijke penalty kan nemen.
Willie Overtoomquote:
Best makkelijk op te lossen natuurlijk met een IF Bonucci of Ogbonna..quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:27 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb toch dit gemaakt. Alleen Vidal blijft steken op 8 chemistry.
[ afbeelding ]
Overtoom is ook erg goed vanaf de stip..mist echt nooit. Maarja..speelt nu ook nooit meerquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Volgens Fifa 14 (alleen NIF) is Willy Overtoom het beste, gevolgd door Donny Gorter
Had het over een liedje waarin een vrouw zich wilde vol laten blaffenquote:
Had vandaag het verschil al kunnen makenquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Willie Overtoom
Die moet echt naar een andere club
Die formatie heeft geen link tussen CM en CB.quote:Op donderdag 27 maart 2014 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best makkelijk op te lossen natuurlijk met een IF Bonucci of Ogbonna..
Ik wel hoorquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zullen we geleidelijk aan weer hier gaan slowchatten?
Ik heb gisteren FIFA 13 gespeeld.
Oh, zie ik nu pasquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die formatie heeft geen link tussen CM en CB.
Nu bij dat stukje jaquote:Op donderdag 27 maart 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had het over een liedje waarin een vrouw zich wilde vol laten blaffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |