Oh. Dan wel open bids doen. 1 nadeel om 9 uur komt iedereen binnen en dus ook mijn leiding gevende en kan ik niet echt op de web app denk ik.quote:
EA kennende zal hij ook wel later dan gepland offline gaan. En veeeeeeel later weer online.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh. Dan wel open bids doen. 1 nadeel om 9 uur komt iedereen binnen en dus ook mijn leiding gevende en kan ik niet echt op de web app denk ik.
Waarschijnlijk. Vorig jaar had ik wel heel goedkoop 2 toty door dat ze offline gingen.quote:Op donderdag 27 maart 2014 22:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EA kennende zal hij ook wel later dan gepland offline gaan. En veeeeeeel later weer online.
Morgen maintenance, daarna is alles wel opgelost denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:15 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Na een half jaar nog steeds geen goed werkende search engine.
Wat een bedrijf![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Morgen maintenance, daarna is alles wel opgelost denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dan zal je Lewa ook wel fijn vinden denk ik. En Suarez, Vucinic, Benzema en Tevez passen ook wel in het rijtje.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 01:25 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Heb Ween Roenie gekocht als vervanger voor Eto'o, wat een baas! Eindelijk na Jovetic een spits die in mijn speelstijl past.
jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 03:02 schreef Kamikazie het volgende:
Dus iemand nog wakker?
Goed team voor 80k gezocht 5 atb.
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:35 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie feedback. De topic reeks loopt inderdaad sinds een paar maanden een stuk soepeler en inderdaad de SC wordt al een tijdje gedoogd. En dat houden we ook zo.
Geen pakketje :-(quote:Op donderdag 27 maart 2014 23:21 schreef DutchSL het volgende:
Nieuwe cup: basis moet Bundesliga zijn met minstens 1 speler van Bayern
Reward 7500 coins (geen pakje)
Gomez speelt niet in de Bundesliga, dus no go voor dat toernooi.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:57 schreef meneerfiets het volgende:
Vraagje : Als je met een Duits bundesliga team speelt, je algemene teamgeest is 100 maar tussen Gomez en Lewa is er geen connectie. Gaan deze twee spelers dan mindere passen geven of maakt dat niet uit?
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:57 schreef meneerfiets het volgende:
Vraagje : Als je met een Duits bundesliga team speelt, je algemene teamgeest is 100 maar tussen Gomez en Lewa is er geen connectie. Gaan deze twee spelers dan mindere passen geven of maakt dat niet uit?
Dat zou een mooie zijn jaquote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind dat die nieuwe mod zijn excuses aan moet bieden.
Ja mooi kut. Wilde open bids gaan doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA · 23 min
UPDATE: #FUT maintenance downtime scheduled at 1am PT/8am UK has been CANCELLED. No downtime expected for #FUT. Game on!
Hoezo? FUT speelt prachtigfantastig.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 08:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja mooi kut. Wilde open bids gaan doen.En sowieso kan het geen kwaad om eens wat aan de fut te sleutelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |