Oei, zeggen dat iemand zelfmoord moet plegen staat meestal een ban op. Nu je het zegt tegen een crew-lid zal de ban misschien wat langer zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil graag een klacht maken over de column van Stefan W. Zijn spuisels zijn sowieso al van een erbarmelijk niveau, maar in zijn laatste column maakt hij het wel erg bont. De titel:
[..]
Ik vind deze titel tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
In naam van het volk van Japan eis ik een rectificatie en bovendien zou ik graag willen dat StefanW op een live uitgezonden stream seppuku pleegt. Ik bied me alvast aan om het zwaard te hanteren.
Volgens mij heb jij op school het hoofdstuk over gebiedende en wensende wijs overgeslagen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oei, zeggen dat iemand zelfmoord moet plegen staat meestal een ban op. Nu je het zegt tegen een crew-lid zal de ban misschien wat langer zijn.
Ik mag hopen dat je dit niet serieus bedoelt. Als dat wel het geval is, kun je het hier melden: FB / [FOK!games] Voor alle foutjes en opmerkingenquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil graag een klacht maken over de column van Stefan W. Zijn spuisels zijn sowieso al van een erbarmelijk niveau, maar in zijn laatste column maakt hij het wel erg bont. De titel:
[..]
Ik vind deze titel tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
In naam van het volk van Japan eis ik een rectificatie en bovendien zou ik graag willen dat StefanW op een live uitgezonden stream seppuku pleegt. Ik bied me alvast aan om het zwaard te hanteren.
Bedankt maar het is een klacht en geen opmerking.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:32 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dit niet serieus bedoelt. Als dat wel het geval is, kun je het hier melden: FB / [FOK!games] Voor alle foutjes en opmerkingen
Dan kunnen we met z'n allen lachen.
Die horen daar ook. Dit topic is bedoeld voor GAM, niet de subsite Games.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bedankt maar het is een klacht en geen opmerking.
Ik wacht liever even op een officiele reactie. Ik neem aan dat dit al op het hoogste bureau in het bakje "urgent" ligt te wachten op de officiele fok spindoctor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Die horen daar ook. Dit topic is bedoeld voor GAM, niet de subsite Games.
Deze is al verouderd maar ik stel voor hem toch weg te halen, de TS weet nu namelijk niet dat dit gewoon niet kan hier, wel als hij hier van een mod een slotje + bericht van krijgt, oid.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:54 schreef SherlockHolmes het volgende:
GAM / League of legends streamer.
Adverteren voor zichzelf.
Graag nog even aandacht voor deze vraagquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef very het volgende:
Kan deze wiki toegevoegd worden aan de OP van het GT Topic?
En dan daar de spoiler met de PSN's maar weghalen dan. Is het mogelijk om tekst van de Wiki direct in de OP te laten zien? Dus tekst updaten in Wiki = tekst updaten in OP?
Ik meld mij vrijwillig aan als mod.quote:
Link toegevoegd. Nee, het is helaas niet mogelijk om de Wiki tekst direct te tonen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:56 schreef very het volgende:
Kan deze wiki toegevoegd worden aan de OP van het GT Topic?
En dan daar de spoiler met de PSN's maar weghalen dan. Is het mogelijk om tekst van de Wiki direct in de OP te laten zien? Dus tekst updaten in Wiki = tekst updaten in OP?
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 14:21 schreef STING het volgende:
Eén van de onderwerpen op de Nuclear Security Summit, was de aanname van een nieuwe Moderator op GAM. De wereldleiders hebben samen met de Fok! Admin raad per direct besloten om 2Happy4U het team te laten versterken.
Please give us a hand in welcoming him!
Check!quote:Op woensdag 26 maart 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kan iemand de z.g.a uit de TT halen?
GAM / Facebook neemt Oculus over
Bij voorbaat dank!
Bij deze dan toch maar een poging tot discussie.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niets aan toe te voegen en volledig met bovenstaande posts eens.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Niets aan toe te voegen en volledig met bovenstaande posts eens.
Dit.quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij deze dan toch maar een poging tot discussie.
Waarom dit ineens? De FUT gedoog-SC bestaat nu al jaren en het gaat dit jaar veeeeeeel soepeler dan in voorgaande jaren. De echt vervelende mannetjes zijn wel weg en je hebt het er een stuk minder druk mee dan bijv. Morpheus vroeger. Het is altijd zo geweest dat de verhouding pakweg 30% FUT en 70% off topic is.
Daarnaast zeg je dat er een FIFA topic is voor alle FIFA zaken en dat de rest dan maar in de GAM SC moet, maar juist om die reden is onze reeks jaren geleden in het leven geroepen. Naast de FUT SC is er gewoon een reguliere FIFA reeks.
Echt een rare actie dit ineens om zo binnen te vallen bij iets dat al jaren op deze manier werkt. Dat de reguliere GAM SC blijkbaar niet druk is dat is niet echt ons probleem. En nu krijg je dus dit haantjesgedrag waarin de GAM SC door de FUT SC'ers wordt gekaapt, waar de reguliere posters vast ook niet op zitten te wachten. En wij zitten veel liever gewoon in onze eigen reeks.
quote:Op donderdag 27 maart 2014 18:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij deze dan toch maar een poging tot discussie.
Waarom dit ineens? De FUT gedoog-SC bestaat nu al jaren en het gaat dit jaar veeeeeeel soepeler dan in voorgaande jaren. De echt vervelende mannetjes zijn wel weg en je hebt het er een stuk minder druk mee dan bijv. Morpheus vroeger. Het is altijd zo geweest dat de verhouding pakweg 30% FUT en 70% off topic is.
Daarnaast zeg je dat er een FIFA topic is voor alle FIFA zaken en dat de rest dan maar in de GAM SC moet, maar juist om die reden is onze reeks jaren geleden in het leven geroepen. Naast de FUT SC is er gewoon een reguliere FIFA reeks.
Echt een rare actie dit ineens om zo binnen te vallen bij iets dat al jaren op deze manier werkt. Dat de reguliere GAM SC blijkbaar niet druk is dat is niet echt ons probleem. En nu krijg je dus dit haantjesgedrag waarin de GAM SC door de FUT SC'ers wordt gekaapt, waar de reguliere posters vast ook niet op zitten te wachten. En wij zitten veel liever gewoon in onze eigen reeks.
Bedankt voor jullie feedback. De topic reeks loopt inderdaad sinds een paar maanden een stuk soepeler en inderdaad de SC wordt al een tijdje gedoogd. En dat houden we ook zo.quote:Op donderdag 27 maart 2014 19:09 schreef Toefjes het volgende:
Amen. Als het goed gaat, gaat het goed. Leven en laten leven.
De afgelopen jaren is er een vaste groep posters ontstaan in het FUT topic. Er zijn tijden geweest dat het de gezelligheid had van een bruine kroeg. En tijden dat er constant ruzie was. Gek genoeg leken in de slechte tijden de mods alles behalve slagvaardig.
De laatste tijd ging alles weer lekker, en nu opeens dit.
Zie het als wetshandhavers. Je kunt als ambtenaar of agent handelen volgens de letter der wet: Je krijgt altijd gelijk, maar antipathie. Of je kunt handelen in de geest der wet. De feedback die je dan krijgt is positiever, plus je bereikt het zelfde resultaat.
Jullie staan nu op je strepen, en formeel zullen jullie gelijk hebben. Maar wat komt dit vreselijk raar, en een tikkeltje eng over.
Thanks. Lijkt me de beste oplossingquote:Op vrijdag 28 maart 2014 07:35 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor jullie feedback. De topic reeks loopt inderdaad sinds een paar maanden een stuk soepeler en inderdaad de SC wordt al een tijdje gedoogd. En dat houden we ook zo.
Alle artikelen/linkjes werken vervolgens wel gewoon.quote:Er is een onbekende fout opgetreden. Ga terug en probeer het opnieuw.
Systeemfout.
Error #0quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef 2dope het volgende:
Bij het benaderen van games.fok.nl vanaf verschillende browsers kom ik op een "ERROR #0" vangpagina, met de mededeling:
[..]
Alle artikelen/linkjes werken vervolgens wel gewoon.
Ligt dit aan mij?
x0x0
Zou je even contact op moeten nemen met de IT-ers achter FOK!, aan dit probleem kunnen wij niet zo veel doen.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef 2dope het volgende:
Bij het benaderen van games.fok.nl vanaf verschillende browsers kom ik op een "ERROR #0" vangpagina, met de mededeling:
[..]
Ligt dit aan mij?
x0x0
Ja dat vermoede ik al. Ik vond dit op de eerste plaats de meest logische plek om het te meldenquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zou je even contact op moeten nemen met de IT-ers achter FOK!, aan dit probleem kunnen wij niet zo veel doen.
Kun je voortaan hier melden. Forumgedeelte heeft niet zo heel veel te maken met fok.gamesquote:Op vrijdag 11 april 2014 11:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ligt dit aan mij?
x0x0
Thanks. Ik zat daar al, wilde crossposten maar vlak voor ik op invoeren drukte deed 'ie 't pardoes weer.quote:Op vrijdag 11 april 2014 11:38 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kun je voortaan hier melden. Forumgedeelte heeft niet zo heel veel te maken met fok.games
Ik bedoelde dat illegaal gedownloade onderwerpen hier niet besproken worden, niet dat je je vraag hier moest posten. Vandaar de quote met dikgedrukte tekst in mijn andere postquote:
Ja dat mag niet hier hehquote:Op vrijdag 11 april 2014 23:40 schreef felicidepicia het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb geprobeerd om de sims 3 te downloaden. Dat is tot zekere hoogte ook gelukt. Ik download in het programma Vuze. Ik had een torrent gehaald van internet van kat.ph . Deze heb ik gedownload en vervolgens geļnstalleerd via IsoHunt. Nu moest ik volgens de handleiding de TS3 kopiėren vanuit de Crack. Dit heb ik ook gedaan. Dan moest ik deze plakken in een mapje Bin. Deze heb ik gevonden via Game> Bin. Als ik de TS3 wil laten plakken zegt hij dit: "Er is onvoldoende schijfruimte beschikbaar op Sims3. Er is 28.3 MB meer nodig om deze bestanden te kopiėren."
Weet iemand hoe ik hieruit kom? Ik ben zelf niet echt heel erg handig met computers. Ik hoop dat jullie weten of ik dit kan oplossen.
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |