Waarom kondigt Roy dat aan en niet 1 van de mods?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alle GTA-screens, filmpjes en andere spoilers worden weggehaald.
Done!quote:Op woensdag 25 september 2013 16:36 schreef RickoKun het volgende:
GAM / Xbox360: Goede prijs / kwaliteit HEADSET?
Kan bij de TT een vraagteken erachter?
Bedankt,
Kusje, knuffeltje en likje,
Rickocum
Nee.quote:
Worden gesloten en doorverwezen naar het centrale GTA V topic.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:53 schreef Bitterlemon het volgende:
Waarom moet er om elk dingetje in GTA 5 een topic geopend worden? Dat kan toch net zo goed in het centrale topic?
Done.quote:Op vrijdag 27 september 2013 08:07 schreef StateOfMind het volgende:
Kan dat regeltje tekst over GTA boven het invoerveld verwijderd worden? Aangezien dat spel inmiddels al lang verkrijgbaar is en het dus niet meer van toepassing is?
GAM / [PS3 #292] Sony Power
Done.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:00 schreef hiddit het volgende:
kan een modje dit stukje toevegen aan de OP van: GAM / [Battlefield 4] #3 - Beta spotted, over.
Teamspeak
1e van hiddit
IP:Teamspeak3.i3d.net:10052
Wachtwoord: private
2e van ClapClapYourHands
IP: www.kthnxbai.info:9987
thanks
1 | Klik [url=http://vogelkooiquotes.tumblr.com/]hier [/url]voor Vogel's verzamelde werken! |
Done.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Goedemorgen heren, mag onderstaande code even in de OP van de MC SC? Onder de afbeelding van het ingeschonken glas whiskey.
Bij voorbaat dank!
[ code verwijderd ]
GAM / [GTA ONLINE] #39 chromequote:Op donderdag 26 september 2013 07:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Worden gesloten en doorverwezen naar het centrale GTA V topic.
Het loopt inderdaad de spuigaten uit met al die topicsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
GAM / [GTA ONLINE] #39 chrome
GAM / [GTA ONLINE] [PS3 ONLY] #1 CHROME
GAM / GTA Online XBOX Only
GAM / [GTA V SC] #162: Tof spelletje
GAM / GTA V bij de Intertoys
GAM / Gta v vraagje
GAM / [GTA ONLINE] #33 Live or Die
GAM / GTA Online Crew vormen
GAM / Probleem met GTA 5
GAM / Snapmatic GTA V #1 Kiekeboe
GAM / Gta v wil niet saven
GAM / [GTA ONLINE] Closed Friends/Crew Session (PS3)
GAM / Groot probleem gta v xbox
GAM / [GTA V] #1: The verdicts
GAM / Vast in GTA V
GAM / [GTAV] Headset Opties
Volgens mij maakt dat niks uit voor het op de achtergrond laden.quote:Op zondag 10 november 2013 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
GAM / [PS4 #21] Nog eventjes!
Kan iemand de gifjes in posts 151, 153, 154 en 180 even spoilertaggen
Mijn datalimiet en mijn telefoon zeggen NOOOOOO
Thanks!
Mag best maar ik krijg een 404 op die website.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:59 schreef very het volgende:
Zou deze link opgenomen kunnen worden in de OP van het BF4 topic?
http://battlelog.battlefi(...)NL-Band-of-FoK-Kers/
Vraag staat al uitquote:Op donderdag 14 november 2013 15:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mag best maar ik krijg een 404 op die website.
Geef maar een gil als hij werkt dan zet ik hem even in de OP!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Vraag staat al uit
GAM / [Battlefield 4] #11 - Huh, wat? update?!?
Link doet het weerquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geef maar een gil als hij werkt dan zet ik hem even in de OP!
Gefixt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef delano.888 het volgende:
Deze reeks:
Topicreeks: Assassin's Creed 4 #2: We must fight... to run away!
Mist topic 1:
GAM / Assassin's Creed 4.
Dat heb je gvd snel gedaanquote:
Haha sorry over het hoofd gezien. Beste tijd inderdaad.quote:
Feedback voor FOK!Games zit in... Feedback.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Geralt het volgende:
Moet ik hier zijn voor een vraag of een bericht op FOK!Games aangepast kan worden?
Het gaat om het bericht over Fallout:
Nucleaire winter is gekomen
Daar staat een stukje puzzelen gespoiled en dat vond ik wel jammer want dat had ik zelf willen doen.
Zie ook mijn reactie daar. Ik kon zo 123 geen FOK!Games feedback vinden (en eigenlijk is GAM ook gewoon toffer natuurlijk) dus daarom hier even melden.
Kan een van jullie heren dat verzoek bij de juiste persoon neerleggen om die spoiler tussen tags te zetten?
Bedankt alvast
Mooie sollicitatie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
GAM heeft maar 2 mods, ik wil mijn leven en ziel opgeven om bij het team te horen.
Done.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
GAM / [Starbound #2] Open Beta
GAM / [Starbound] Open Beta
Kan die gekoppeld worden?
Ik ben wel weer toe aan wat Valve/Gabe nieuws op FOK!Games. Zodat ik weer kan kankeren op die klote Orange Boxquote:
Done.quote:Op maandag 16 december 2013 14:07 schreef Nikmans het volgende:
GAM / Pokémon #29 - Mega Gengar RIP ;(
Kan dit gelinkt aan de vorige én naar het Nintendo forum? Mea culpa
Idd. Ik ben de mist ingegaan bij de opmerking dat PS Only games ook meetelde.quote:Op zaterdag 21 december 2013 16:28 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Er staat nergens 'exclusief voor ps4' in de vraagstelling
Gefeliciteerd winnaars!quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:29 schreef Pheno het volgende:
De winnaars zijn Alara, shel48, KoningStoma en FastRDust.
http://games.fok.nl/siten(...)n-4-gamespakket.html
Zoals gewoonlijk melden we niet hoeveel mensen er mee hebben gedaan en hoe de verdeling van antwoorden was. Dat is gewoon een PR-policy op FOK!. Plus dat ik wel betere dingen kan bedenken voor mijn avond dan gaan uitzoeken hoeveel goede antwoorden er zijn uit alle inzendingen. En het is net avond, waar ik nu van ga genieten.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:14 schreef eight het volgende:
[..]
Gefeliciteerd winnaars!
Uit nieuwsgierigheid: Hoeveel mensen hadden nu het juiste antwoord?
Ik klaag toch niet? Ik zat sowieso helemaal fout.quote:Op zaterdag 21 december 2013 18:25 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het altijd weer opmerkelijk dat er een handjevol mensen gaat klagen, terwijl er tig mensen het antwoord goed hebben.
[..]
Zoals gewoonlijk melden we niet hoeveel mensen er mee hebben gedaan en hoe de verdeling van antwoorden was. Dat is gewoon een PR-policy op FOK!. Plus dat ik wel betere dingen kan bedenken voor mijn avond dan gaan uitzoeken hoeveel goede antwoorden er zijn uit alle inzendingen. En het is net avond, waar ik nu van ga genieten.
Bedankt voor de prijsvraag. Een lastige vraag is juist goed. Ik heb een hekel aan vragen als "Hoe heet de opvolger van de PS3?". Hartstikke bedankt en de winnaars zijn vast erg blij.quote:
Schiet Pheno even aan over dit soort zaken, dit topic is voor feedback over het forum gedeelte van GAM e.d.quote:Op vrijdag 3 januari 2014 16:39 schreef Yi-Long het volgende:
[ afbeelding ]
De balans tussen game-nieuws en tech-nieuws begint een beetje scheef te lopen, voor een site als FOK!games. Er is toch meer dan genoeg game-nieuws te melden!? En zaken als belco's, NSA, SnapChat, gestolen iPhones, Technologiefondsen, en ECI, vind ik niet echt iets voor Games, maar gewoon voor de FP.
Oh for fuck's sake... zoveel feedback-gedoe...quote:Op vrijdag 3 januari 2014 19:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Schiet Pheno even aan over dit soort zaken, dit topic is voor feedback over het forum gedeelte van GAM e.d.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:51 schreef Kingstown het volgende:
Ik ben niet bekend op dit subforum, vandaar dat ik het hier even wil checken.
We spelen met een aantal FOK!kers webdiplomacy http://diplomacy.fruk.org/ en ik vroeg me af of het toegestaan is om in jullie Online sectie een topic te maken om te kijken of er meer mensen zijn die dat spelen en eventueel interesse hadden om mee te doen.
Volgens mij mag dat tegenwoordig wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:09 schreef Fps-Dutchboy het volgende:
hallo allemaal ik heb een vraag
mag je op fok een enquete plaatsen ik denk ik vraag het voordat ik problemen krijg :d
Done!quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
kan dit gereekst worden
http://forum.fok.nl/topic/2038961
http://forum.fok.nl/topic/2070236
Thanks. Maar waar ging het fout? Ik had bij het sluiten van het vorige deel gekozen voor "open nieuw deel" en toen de TT en OP aangepast. Zo moet het toch?quote:
Een topic wordt niet automatisch gereekst, als je er een nummer achter zetquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef very het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ging het fout? Ik had bij het sluiten van het vorige deel gekozen voor "open nieuw deel" en toen de TT en OP aangepast. Zo moet het toch?
Maar is dat niet wat die knop "open nieuw deel" doet dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Een topic wordt niet automatisch gereekst, als je er een nummer achter zet
We moeten daarom altijd handmatig eenmalig reeksen.
Nee, die kopieert de OP naar het volgende topic. Het nummer ophogen doet hij volgens mij alleen als het reeks is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef very het volgende:
[..]
Maar is dat niet wat die knop "open nieuw deel" doet dan?
Ah well..thank anywayquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, die kopieert de OP naar het volgende topic. Het nummer ophogen doet hij volgens mij alleen als het reeks is, maar dat weet ik niet zeker.
Collega al gedaan, dus bij deze.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef Curlbrah het volgende:
Hoi, ik heb dezelfde vraag als very:
Zou je onderstaande topics kunnen samenvoegen naar een centraal The Witcher topic zoals GAM / [The Elder Scrolls] #117: Where we took an MMO to the knee dat is?
GAM / The Witcher 2: AoK #3
GAM / The Witcher 3
GAM / [The Witcher 3 #1] Wild Hunt
waar dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Collega al gedaan, dus bij deze.
Sorry ik begreep je verkeerd. Je wil het algemene 'Witcher' topic hebben? Dus 2 en 3 weghalen?quote:
Een algemeen Witcher topic zoals Elder Scrolls dat is inderdaad. Weet niet precies welk topic er dan weg moet maar mogelijk het topic met de meeste posts behouden?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sorry ik begreep je verkeerd. Je wil het algemene 'Witcher' topic hebben? Dus 2 en 3 weghalen?
Hoe hebben ze dat met het Skyrim topic gedaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik verwijder sowieso geen topics. Zal eens kijken.
Op een gegeven moment gewoon hernoemd.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat met het Skyrim topic gedaan?
Om nou nog een extra topic te openen, dan vervalt het punt een beetje.
Aha true true.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gewoon hernoemd.
Er waren ook geen meerdere actieve reeksen op dat moment.
Wel heb je kans dat er een aparte reeks komt voor ESO, maar dat zien we dan wel, hangt van de behoefte af
Kan deze user/PSN toegevoegd worden in de spoiler van de OP van het GT Topic?quote:Ik kan zelf mijn post niet meer editen helaas, dus wellicht kom ik dit vaker vragen
Kunnen jullie misschien hier een Wiki pagina aanmaken? http://wiki.fok.nl/index.php/GranTurismoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef very het volgende:
Ben ik weerKan deze user weer toegevoegd worden aan de spoiler in de OP van het GT topic?
GAM / [PS3 Gran Turismo] #2
Blijepeen = Blijepeen
Thanks!
Ik zal er eens naar kijken. Komt die PSN lijst dan automatisch in de OP?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef STING het volgende:
[..]
Kunnen jullie misschien hier een Wiki pagina aanmaken? http://wiki.fok.nl/index.php/GranTurismo
Dan kunnen mensen zelf hun PSN's toevoegen.
Ik vind deze titel tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.quote:Japanners zijn geldkloppers en oplichters
Ik steun deze klacht. Zal weldra een petitie openen op www.petitie.nlquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil graag een klacht maken over de column van Stefan W. Zijn spuisels zijn sowieso al van een erbarmelijk niveau, maar in zijn laatste column maakt hij het wel erg bont. De titel:
[..]
Ik vind deze titel tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
In naam van het volk van Japan eis ik een rectificatie en bovendien zou ik graag willen dat StefanW op een live uitgezonden stream seppuku pleegt. Ik bied me alvast aan om het zwaard te hanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |