Interactieve map:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is iedereen blij.quote:
had dat misschien beter vanaf dinsdag gekundquote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef STING het volgende:
[..]
Zo is iedereen blij.
Nog genoeg behoefte aan slow chat de komende tijd, met de release straks, levertijden, etc.
Ja precies.quote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef JessedeK het volgende:
[..]
had dat misschien beter vanaf dinsdag gekund
Mwah, met al die streams al en mensen die bezig zijn met hun bestellingenquote:Op zondag 15 september 2013 19:38 schreef JessedeK het volgende:
[..]
had dat misschien beter vanaf dinsdag gekund
verkeerde topic Gquote:Op zondag 15 september 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Iemand nog free-roam livestreams? Die van de reddit post zijn down
Stream talk kan dus in de SCquote:Op zondag 15 september 2013 19:40 schreef d4v1d het volgende:
Iemand nog free-roam livestreams? Die van de reddit post zijn down
zie.. dan krijg je ditquote:
Is altijd even wennen, komt goedquote:
He?quote:
Had ik al gedaanquote:Op zondag 15 september 2013 19:42 schreef d4v1d het volgende:
Maar haal die link met livestreams dan ook uit deze OP
Dat hoop ik ook, als hij uberhaupt komtquote:Op zondag 15 september 2013 19:55 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk laat die PC versie niet te lang op zich wachten
Ik denk wel dat die komt hoor, kan rockstar ook geld uithalen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:56 schreef STING het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, als hij uberhaupt komt
'1 day, 3 hours, 58 minutes and 43 seconds'quote:Op zondag 15 september 2013 20:00 schreef Woods het volgende:
Nog 1 dag, jullie zijn zeker vergeten dat het morgen maandag is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop