Interactieve map:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gameplay/Trailers van oud naar nieuw:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb dit al een aantal keer gedaan, maar tot noch toe had ik alles beter kunnen houden. Of moet ik die mensen niet gelijk afmaken nadat ik ze geholpen heb?quote:Op zondag 13 oktober 2013 15:46 schreef JanCees het volgende:
Tipje voor beginners: Vind je iemand die slachtoffer is van een overval/diefstal? Wees de goede burger en help het slachtoffer! Je word er rijkelijk voor beloond (later)!
Haha, echte helper hier, mensen hun geld teruggeven en ze vervolgens afknallen ;p Thug lifequote:Op zondag 13 oktober 2013 16:27 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik heb dit al een aantal keer gedaan, maar tot noch toe had ik alles beter kunnen houden. Of moet ik die mensen niet gelijk afmaken nadat ik ze geholpen heb?
Daarom ga ik eerst 100% spelen en daarna pas onlinequote:Op zondag 13 oktober 2013 17:49 schreef n8n het volgende:
online vind ik maar muf, telkens wachten laden wachten laden duurt lang sessie verloren oké doei
Via internet op je mobiel.quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:00 schreef Syphixx het volgende:
hoe moet ik naar de stock market gaan ? door een of andere manier is de mail verdwenen
Ben ik gelukkig niet alleenquote:Op zondag 13 oktober 2013 17:14 schreef Neejman het volgende:
Begin het een beetje zat te worden, telkens servers unavailable...
Nog niet één keer last van gehad. Vriend van me wel, hij had het erover dat het met kpn te maken heeft? Ik heb ziggo, werkt in elk geval prima.quote:
vriend van mij heeft ook Ziggo, geen probleem. Ik heb KPN en ook problemen....quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:07 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nog niet één keer last van gehad. Vriend van me wel, hij had het erover dat het met kpn te maken heeft? Ik heb ziggo, werkt in elk geval prima.
Zelfde hier ik kpn maten van mij ziggo hun spelen ik kan er niet in...quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:49 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
vriend van mij heeft ook Ziggo, geen probleem. Ik heb KPN en ook problemen....
Dat kamp heb ik met trevor uitgeroeidquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:20 schreef Studiotje het volgende:
Hahaha, die naakte ouwe mannekes gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I feel youre painquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:19 schreef Neejman het volgende:
[..]
Zelfde hier ik kpn maten van mij ziggo hun spelen ik kan er niet in...
lolquote:Op zondag 13 oktober 2013 19:21 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat kamp heb ik met trevor uitgeroeid
Geen idee, ik vond het leuk om te doen.quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
lolmoest dat? Ik kom ze nu toevallig tegen
Waar?quote:Op zondag 13 oktober 2013 19:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
lolmoest dat? Ik kom ze nu toevallig tegen
In de bergen, schuinonder de dock die je kan kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop