abonnement Unibet Coolblue
pi_131740229
Sorry, kon het zo 123 niet via du zoekmachine vinden.. Ik wil met 3 IRL maten GTAV spelen en dan is het wel handig als we voice chat hebben. Ik vraag me het volgende af:

- Kan ik een PC Headset op de TV aansluiten mocht daar een MIC ingang en Audio uitgang p zitten?
- Wat is een relatief goedkoop PS3 headsetje wat wel goed geluid geeft?
- Wat is de beste aansluit manier voor de PS3? USB? Draadloos?
- Zit er voicechat in GTA zelf of moet je via het playstation netwerk een chatbox maken?

Alvast Bedankt!
Jerro
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:52:31 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_131740546
Welke had je zelf al gevonden? En waarom voldoen die niet?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_131741994
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:52 schreef Catch22- het volgende:
Welke had je zelf al gevonden? En waarom voldoen die niet?
Ik heb geen ervaring met PS3 headsets. Ik las op internet dat bijvoorbeeld een USB headset aansluiting op de PS3 kan leiden tot Voicechat over de hoofdtelefoon maar het ingame geluid weer over de TV..

Verder ben ik op zoek naar ervaringen.. enig idee?
pi_131742378
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)HC255EA5EA&VIEW=Grid

bijvoorbeeld.. alleen komt het geluid dan alsnog over de TV of gaat alles via dat ene oortje?
pi_131796160
Ik zou deze Sony Pulse wireless Headset kopen. Binnenkort schaf ik 'm ook namelijk aan. Kost wat, maar dan heb je ook wat. PS3 / PS4 compatible
pi_132225557
-Alle spraak gaat dan via het oortje (bij degene die jij laat zien). De gewone gameplay geluiden gaan via de tv.
-Je kunt geen PC headset op de tv aansluiten en dan praten via die headset. Je krijgt ongetwijfeld wel alle geluid door, maar je headset is niet PS3 compatible.
-Bij GTAV (Op de PS3 in elk geval) heb je standaard voice. Dus je hoort iedereen met een headset. Je kunt bij de instellingen van GTA instellen dat je alleen vrienden of crew+vrienden wilt horen.
-Zelf heb ik gewoon de standaard blue tooth headset. Die zat bij een game (SOCOM) inbegrepen en geeft prima geluid voor voicechat. http://www.conrad.nl/medias/global/ce/9000_9999/9100/9170/9175/917530_BB_00_FB.EPS_1000.jpg
Verder zou ik als deze defect gaat gewoon zo eentje kopen als die jij in je post noemt. Dat voldoet prima.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')