Een topic wordt niet automatisch gereekst, als je er een nummer achter zetquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:41 schreef very het volgende:
[..]
Thanks. Maar waar ging het fout? Ik had bij het sluiten van het vorige deel gekozen voor "open nieuw deel" en toen de TT en OP aangepast. Zo moet het toch?
Maar is dat niet wat die knop "open nieuw deel" doet dan?quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Een topic wordt niet automatisch gereekst, als je er een nummer achter zet
We moeten daarom altijd handmatig eenmalig reeksen.
Nee, die kopieert de OP naar het volgende topic. Het nummer ophogen doet hij volgens mij alleen als het reeks is, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:43 schreef very het volgende:
[..]
Maar is dat niet wat die knop "open nieuw deel" doet dan?
Ah well..thank anywayquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:44 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, die kopieert de OP naar het volgende topic. Het nummer ophogen doet hij volgens mij alleen als het reeks is, maar dat weet ik niet zeker.
Collega al gedaan, dus bij deze.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:06 schreef Curlbrah het volgende:
Hoi, ik heb dezelfde vraag als very:
Zou je onderstaande topics kunnen samenvoegen naar een centraal The Witcher topic zoals GAM / [The Elder Scrolls] #117: Where we took an MMO to the knee dat is?
GAM / The Witcher 2: AoK #3
GAM / The Witcher 3
GAM / [The Witcher 3 #1] Wild Hunt
waar dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Collega al gedaan, dus bij deze.
Sorry ik begreep je verkeerd. Je wil het algemene 'Witcher' topic hebben? Dus 2 en 3 weghalen?quote:
Een algemeen Witcher topic zoals Elder Scrolls dat is inderdaad. Weet niet precies welk topic er dan weg moet maar mogelijk het topic met de meeste posts behouden?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:10 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Sorry ik begreep je verkeerd. Je wil het algemene 'Witcher' topic hebben? Dus 2 en 3 weghalen?
Hoe hebben ze dat met het Skyrim topic gedaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:25 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik verwijder sowieso geen topics. Zal eens kijken.
Op een gegeven moment gewoon hernoemd.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hoe hebben ze dat met het Skyrim topic gedaan?
Om nou nog een extra topic te openen, dan vervalt het punt een beetje.
Aha true true.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:50 schreef STING het volgende:
[..]
Op een gegeven moment gewoon hernoemd.
Er waren ook geen meerdere actieve reeksen op dat moment.
Wel heb je kans dat er een aparte reeks komt voor ESO, maar dat zien we dan wel, hangt van de behoefte af
Kan deze user/PSN toegevoegd worden in de spoiler van de OP van het GT Topic?quote:Ik kan zelf mijn post niet meer editen helaas, dus wellicht kom ik dit vaker vragen
Kunnen jullie misschien hier een Wiki pagina aanmaken? http://wiki.fok.nl/index.php/GranTurismoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:46 schreef very het volgende:
Ben ik weerKan deze user weer toegevoegd worden aan de spoiler in de OP van het GT topic?
GAM / [PS3 Gran Turismo] #2
Blijepeen = Blijepeen
Thanks!
Ik zal er eens naar kijken. Komt die PSN lijst dan automatisch in de OP?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:35 schreef STING het volgende:
[..]
Kunnen jullie misschien hier een Wiki pagina aanmaken? http://wiki.fok.nl/index.php/GranTurismo
Dan kunnen mensen zelf hun PSN's toevoegen.
Ik vind deze titel tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.quote:Japanners zijn geldkloppers en oplichters
Ik steun deze klacht. Zal weldra een petitie openen op www.petitie.nlquote:Op donderdag 20 februari 2014 09:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik wil graag een klacht maken over de column van Stefan W. Zijn spuisels zijn sowieso al van een erbarmelijk niveau, maar in zijn laatste column maakt hij het wel erg bont. De titel:
[..]
Ik vind deze titel tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
In naam van het volk van Japan eis ik een rectificatie en bovendien zou ik graag willen dat StefanW op een live uitgezonden stream seppuku pleegt. Ik bied me alvast aan om het zwaard te hanteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |