GTA V Online Screenshots:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beste auto's om te verkopen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan maximaal tot 5 crews joinenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:01 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik zit te twijfelen om ook bij de fok crew te gaan aangezien ik al bij 2 crews zit. Dan wordt het wat onoverzichtelijk denk ik. Maar je weet het nooit.
Ik meld mij gewoon aan. Deze crew zal denk ik groter worden dan diegenen waar ik in zit dus meer kans dat er altijd wel iemand online is.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:03 schreef YepssNL het volgende:
[..]
Je kan maximaal tot 5 crews joinen
Ik ben altijd actief in de Crewquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik meld mij gewoon aan. Deze crew zal denk ik groter worden dan diegenen waar ik in zit dus meer kans dat er altijd wel iemand online is.
Profiel bestaat niet zegt iequote:
Kan niet meer aanpassenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:17 schreef sjonnie1990 het volgende:
Kan je trouwens niet FOKX maken van die tag?
Ik heb gisteren mijn naam gewijzigd dus misschien werkt dat nog niet helemaal. Zal zo eens kijken.quote:
DNS-instellingen heb ik zo staan nergens meer last van de cloud serversquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:23 schreef Abed het volgende:
Sinds lange tijd weer eens een unvailable cloud, hopelijk eenmalig
Nee die had ik al goed staan een tijdje, maar thx.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:29 schreef YepssNL het volgende:
[..]
DNS-instellingen heb ik zo staan nergens meer last van de cloud servers
[ afbeelding ]
Okequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:30 schreef Abed het volgende:
[..]
Nee die had ik al goed staan een tijdje, maar thx.
Kwam denk ik door conflict ip van iets.
Rij inmiddels weer rond
Nu wel weer.quote:
Op social club geeft ie mijn oude naam nog aan zie ik. Misschien moet ik eerst ff op gta inloggen wil hij dat pas veranderen.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:15 schreef YepssNL het volgende:
invite's gestuurd voor de crew, maar de profiel van Wiebeldak op social bestaat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop