Vraag staat al uitquote:Op donderdag 14 november 2013 15:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mag best maar ik krijg een 404 op die website.
Geef maar een gil als hij werkt dan zet ik hem even in de OP!quote:Op donderdag 14 november 2013 15:14 schreef very het volgende:
[..]
Vraag staat al uit
GAM / [Battlefield 4] #11 - Huh, wat? update?!?
Link doet het weerquote:Op donderdag 14 november 2013 15:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geef maar een gil als hij werkt dan zet ik hem even in de OP!
Gefixt.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:07 schreef delano.888 het volgende:
Deze reeks:
Topicreeks: Assassin's Creed 4 #2: We must fight... to run away!
Mist topic 1:
GAM / Assassin's Creed 4.
Dat heb je gvd snel gedaanquote:
Haha sorry over het hoofd gezien. Beste tijd inderdaad.quote:
Feedback voor FOK!Games zit in... Feedback.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:29 schreef Geralt het volgende:
Moet ik hier zijn voor een vraag of een bericht op FOK!Games aangepast kan worden?
Het gaat om het bericht over Fallout:
Nucleaire winter is gekomen
Daar staat een stukje puzzelen gespoiled en dat vond ik wel jammer want dat had ik zelf willen doen.
Zie ook mijn reactie daar. Ik kon zo 123 geen FOK!Games feedback vinden (en eigenlijk is GAM ook gewoon toffer natuurlijk) dus daarom hier even melden.
Kan een van jullie heren dat verzoek bij de juiste persoon neerleggen om die spoiler tussen tags te zetten?
Bedankt alvast
Mooie sollicitatie.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
GAM heeft maar 2 mods, ik wil mijn leven en ziel opgeven om bij het team te horen.
Done.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:18 schreef 2Happy4U het volgende:
GAM / [Starbound #2] Open Beta
GAM / [Starbound] Open Beta
Kan die gekoppeld worden?
Ik ben wel weer toe aan wat Valve/Gabe nieuws op FOK!Games. Zodat ik weer kan kankeren op die klote Orange Boxquote:
Done.quote:Op maandag 16 december 2013 14:07 schreef Nikmans het volgende:
GAM / Pokémon #29 - Mega Gengar RIP ;(
Kan dit gelinkt aan de vorige én naar het Nintendo forum? Mea culpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |