yup en op mijn huidige planeet zijn veel ondergrondse gangen verlicht met lampjes, die jat ik dan en plaats er een torch voor in de plaats.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:27 schreef Quotidien het volgende:
Spammen jullie ook maar gewoon torches ondergronds trouwens? Ik zorg altijd gewoon dat alles belicht is en dan laat ik ze ook staan, maar dat kost wel veel resources.
Persoonlijk denk ik dat het in Starbound veel verder zal gaan dan in Terraria.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:10 schreef STING het volgende:
In Terraria en Minecraft is een van de leuke elementen, dat je een heel huis/basis kunt bouwen en deze steeds verder uitbreid.
In Starbound, waar je van planeet naar planeet gaat, heb je dat zeker een heel stuk minder?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:15 schreef STING het volgende:
Bestaat er een Magic Mirror in Starbound?
Ah, Terraria pre-Magic Mirror style dusquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]Ik ga gewoon t spel uit en dr dan weer in
Weet t niet zeker, ik bouw mn basis vaak waar ik spawn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:53 schreef 2Happy4U het volgende:
Hoe 'save' je? Was vanmiddag gestopt met spelen, begon nu weer opnieuw maar begon niet in mijn huis.
Dat kan het misschien wel zijn, ik verplaatste laatst nog mijn bed.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Weet t niet zeker, ik bouw mn basis vaak waar ik spawn.
Maar misschien dat je een bed moet maken. Tenminste, zo werkt t wel met terraria. Spawn je daar dan telkens..
In het vorige topic dacht ik dat iemand zei dat je eerst een star map moest maken, voordat je silver armor kunt maken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef Quotidien het volgende:
Ik kan ook nog geen silver armor maken, terwijl ik wel alle copper gear heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |